پاییز پدرسالار

16.000 تومان19.000 تومان

جز برترین رمان های روانشناسانه

جزو برترین کتاب ها با شخصیت های شرور

نویسنده:

برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات سال 1982

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب پاییز پدرسالار pdf

دانلود کتاب پاییز پدرسالار pdf

در شخصیت دیکتاتور کتاب پاییز پدرسالار pdf بهترین و بدترین خصایص انسانی -از کمک به فقرا، سخاوتمندی و خداترسی گرفته تا شیادی، خشونت و بی رحمی مطلق- را می توان به وضوح مشاهده کرد.

گابریل گارسیا مارکز نویسنده این کتاب گفته: از لحاظ ادبی مهم ترین کتاب من، پاییز پدرسالار است. این داستان که همیشه دوست داشتم بنویسمش مرا از گمنامی نجات داد. برای خلق این اثر بیش از 17 سال کار کردم.

مارکز، استاد بلامنازع رئالیسم جادویی، به زیبایی حاکمی ستمگر و در حال مرگ را به تصویر کشیده که در زندان استبداد و خفقان خود اسیر شده است. کتاب پاییز پدرسالار pdf با به کارگیری سبکی مبتکرانه و رویاگونه و استفاده ای مطلوب از توصیفات نمادین، مخاطبین خود را به دنیایی خیالی و در عین حال، بسیار واقعی و باورپذیر می برد.

مانند همیشه مارکز در کتابش از سبک رئالیسم جادویی بهره گرفته است، سبکی که واقعیت و تخیل را در هم می‌بافد. رمان رخدادهایی واقعی را با لعاب تخیل نویسنده، به خواننده عرضه می‌کند، رخدادهایی مانند انفجار کلیسای کاتولیک‌ها در نیمه قرن نوزدهم و بازی‌های قدرت بین رهبران سیاسی و نظامی در آمرکای لاتین. با این همه گاه رگه‌های طنز هم در کتاب پاییز پدرسالار دیده می‌شود.

نقد کتاب پاییز پدرسالار pdf

کتاب پاییز پدرسالار pdf ژنرال پیری را به تصویر می‌کشد که پنج هزار بچه نامشروع از او به دنیا آمده؛ در تنهایی و بی کسی و در کاخی فرسوده که در کثافت و فضله و تپاله حیوانات در آمیخته زندگی می‌کند. دیکتاتوری زورگو که پدرش معلوم نیست چه کسی است و دیوانه‌وار عاشق مادرش است. او در ابتدای حکومتش فردی محبوب و مقدس و محترم و مردمی است اما کم‌کم قدرت زیاد و خودکامگی تماس او را با واقعیت‌ها به کلی قطع می‌کند و تنهایی‌اش شروع می‌شود.

خوی و خصلت دیکتاتوری او را وادار به جنایت می کند. و کتاب پاییز پدرسالار زمانی آغازمی‌شود که علیه او کودتا می‌کنند. ساختار رمان، گونه‌ای است که زمان در آن کاملا سیال است و همواره عقب و جلو می رود و شاید این مسئله نیاز به تمرکز را برای خواندن این رمان طلب کند. کتاب حاوی جملات و عبارات تامل برانگیز و تازه‌ای است.

شخصیت دیکتاتور کتاب پاییز پدرسالار pdf کاملا سیاه است و بر خلاف شخصیت‌های ادبیات مدرن که برخی مواقع در شخصیتهای بد آنها می‌توان شاهد رفتار نسبتا خوب نیز بود؛ هیچ رفتار مثبتی در زندگی دیکتاتور نمی‌توان دید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1097 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاییز پدرسالار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *