صد سال تنهایی

قیمت اصلی 35.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز

مترجم: اسماعیل قهرمانی پور

تعداد صفحات کتاب: 440 صفحه

حجم فایل: 50.95 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب صد سال تنهایی pdf

دانلود کتاب صد سال تنهایی pdf

گابریل گارسیا مارکز برای نوشتن کتاب صد سال تنهایی ۱۸ ماه خودش را در خانه اش حبس کرده بود که دسترنج این تلاش برنده شدن جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ میلادی برای او بود.

در رمان صد سال تنهایی، شکل‌های گوناگونی از عشق، از جمله عشق شهوانی، عشق فامیلی، عشق افلاطونی و عشق به محارم داستان را به پیش می‌برند. شهوت باعث می‌شود خوزه آرکادیو فرار کند. عشق فامیلی، خوزه آرکادیو بوئندیا را ترغیب می‌کند تا شهری را پیدا کند و آغازی نو داشته باشد.

این اتفاق شخصیت‌ها را به دهکده‌ی تخریب‌شده باز می‌گرداند. عشق فامیلی گاهی اوقات بستگان را تا عرش اعلا و مقدس بالا می‌برد. عشق فامیلی گاهی اوقات به روابط نامشروع و تخریب‌ کننده‌ی محارم منجر می‌شود. در واقع، شکل‌های متعدد عشق به شخصیت‌های کتاب صد سال تنهایی انگیزه می‌دهد.

صبر کنید! صد سال تنهایی رمانی نیست که هرکسی بتواند آن را بخواند. بی‌شمارند کسانی که بارها دلشان خواسته آن را تا انتها بخوانند، اما از پس کتاب برنیامده‌اند و آن را نیمه‌کاره رها کرده‌اند. اگر عضو یکی از این سه‌دسته‌ هستید، باز هم بهتر است هم این یادداشت را رها کنید و هم قید خواندن این شاهکار را بزنید:

  1. به‌تازگی پا به دنیای کتاب‌خوان‌ها گذاشته‌اید و تعداد کتاب‌هایی که تا به حال خوانده‌اید بیشتر از انگشتان دودست نیست.
  2. کتاب‌خوان هستید، اما رمان‌خوان نیستید و بیشتر با داستان کوتاه سروکله زده‌اید.
  3. کتاب‌خوان رمان‌خوان هستید، اما هم با اسامی خارجی مشکل دارید و هم از ادبیات اسپانیایی‌کلمبیایی خوشتان نمی‌آید.

نقد کتاب صد سال تنهایی pdf

مارکز در کتاب صد سال تنهایی از طریق تم داستانی گذشته و حال، احساس سردرگمی و مدور بودن را ایجاد می‌کند. او با دستکاری جدول زمانی خطی و رو به جلو، به همراه فلش‌بک‌ها، پیشینه‌ی داستان و اطلاعات پیش‌زمینه‌ای که از سوی روای داستان برای جلب توجه‌ی خواننده به زمان حال بیان می‌شود، این احساس را منتقل می‌کند.

روایت داستان کتاب صد سال تنهایی از دید یک شخص نامعلوم ، دانای کل و واقف به همه ی عناصر داستانی صورت می گیرد ، اما بطور کلی روایت از درون احوالات خانواده ی بوئندیا و هر آنچه که مربوط به زندگی، احساسات و فعالیت های آنان است، صورت می گیرد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1076 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صد سال تنهایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *