بلندی های بادگیر

قیمت اصلی 22.000 تومان بود.قیمت فعلی 17.000 تومان است.

(عشق هرگز نمی میرد)

نویسنده: امیلی برونته

مترجم: علی اصغر بهرام بیگی

تعداد صفحات کتاب: 384 صفحه

حجم فایل: 50.17 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب بلندی های بادگیر pdf

دانلود کتاب بلندی های بادگیر pdf

کتاب بلندی های بادگیر pdf یکی از عجیب‌ترین و شورانگیزترین آثار ادبیات انگلیس است.

ویژگی متمایز کننده‌ی این رمان، قدرت و تازگی، لحن شاعرانه و دراماتیک بیان آن، عدم توضیح از نویسنده و ساختار غیر معمول آن است که سبب گردیده مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و با گذشت زمان به یکی از رمان‌های محبوب دنیا بدل شود. رمانی نوشتهٔ امیلی برونته، شاعر و نویسندهٔ انگلیسی است که در ۱۸۴۷ با نام مستعار الیس بل منتشر شد. بلندی های بادگیر pdf تنها رمان این نویسنده است.

نقد کتاب بلندی های بادگیر pdf

داستان روایت عشق شورمند و تا حدی شرارت‌ آفرین میان کاترین و هیتکلیف است. هیتکلیف فرزند یتیمی است که از کودکی توسط پدر کاترین به سرپرستی گرفته می‌شود. کاترین و هیتکلیف هم‌زمان که با یکدیگر رشد می‌کنند و بی‌خبر از حال یکدیگر، دلداده هم می‌شوند.

هیتکلیف که به دلیل موقعیت خود تمسخر می‌شد گمان می‌کند که احساسش به کاترین یکسویه و بی‌اساس است و از این‌رو بلندی های بادگیر pdf را ترک می‌کند تا زندگی جدیدی برای خود از نو بسازد…

کتاب بلندی های بادگیر  در کنار کتاب جین ایر – اثر شارلوت برونته – از قله‌های داستان‌ نویسی است. بیش از ۱۵۰ سال است که خوانندگان بیشماری در نقاط مختلف دنیا آن را می‌خوانند، انواع نقدها درباره‌اش نوشته‌اند و آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی بر اساس آن ساخته‌اند.

عشق نیرو و هیجانی پیچیده درون آدمی است و تا زمانی که به وصال خود نرسد آرام نمی‌گیرد. حال اگر این نیروی پیچیده با ناکامی مواجه شود ممکن است نیروی نفرت، انتقام یا هر دو را درون انسان فعال کند. در آثار بزرگ ادبیات جهان از عشق و نفرت و انتقام قصه‌های زیادی خوانده‌ایم و با هر کدام به شکلی ارتباط برقرار کردیم.

این‌بار امیلی برونته با کتاب بلندی های بادگیر pdf برایمان داستانی عجیب و دردناک را در عمارتی در قرن نوزدهم با  آمیزه‌ای از عشق  و ترس روایت می‌کند. رمان پیش رو یکی از صد رمان برتر جهان است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1038 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلندی های بادگیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *