چرخش کلید

قیمت اصلی 33.000 تومان بود.قیمت فعلی 24.000 تومان است.

نویسنده: روث ور

مترجم: شادی حامدی آزاد

تعداد صفحات کتاب: 292 صفحه

حجم فایل: 30.29 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب چرخش کلید pdf

دانلود کتاب چرخش کلید pdf

جذابیت فوق العاده، تعلیق زیاد، فضای خوفناک و رعب آور در آثار روث ور موج می زند. در کتاب چرخش کلید یک داستان پر کشش و خاص را خواهید خواند!

داستان این رمان جذاب در مورد دختری به نام روئن است. روزی او در حالی که در اینترنت پرسه می‌زد ناگهان با یک آگهی کار مواجه می‌شود. روئن با وجود اینکه که اصلا به دنبال کار نبود اما با دیدن شرایط ویژه‌ی این آگهی، آن را تا انتها می‌خواند. خانواده‌ای به نام الین کورت برای فرزندانشان به دنبال پرستاری با تجربه می‌گردند.

در متن نامه نوشته شده بود که والدین این خانواده شاغل هستند و برای فرزندانشان که در سنین مختلفی به سر می‌برند به دنبال پرستاری می‌گردند که بتواند از پس تمام کارها برآید و همچنین با دور افتاده بودن خانه‌شان مشکلی نداشته باشد. چیزی که روئن را مشتاق به فرستادن رزومه کرد، حقوق بالایی بود که خانواده کورت برای این پرستار در نظر گرفته بودند.

روئن در کمال ناباوری در مصاحبه این کار پذیرفته شد و زمانی که پا به خانه‌ی آنان گذاشت از میزان رفاه و امکانات و تکنولوژی محل کارش به وجد آمد. او در حالی برای این قبولی ابراز خوشحالی و خرسندی می‌نمود که نمی‌دانست چندی بعد به جرم قتل یکی از کودکان آن خانه محاکمه خواهد شد. اما به راستی این قتل کار چه کسی است؟ کتاب چرخش کلید مانند دیگر آثار این نویسنده‌ی معروف و خبره در ژانر معمایی و جنایی، اثری بسیار پرکشش و جذاب است. تا جایی که علاقه‌مندان نوشته‌های روث ور آن را بهترین کتاب او می‌دانند.

نقد کتاب چرخش کلید pdf

این کتاب یکی از آثار پرفروش نیویورک تایمز است. داستان با نامه‌های یک زن آغاز می‌شود. زنی آشفته که نمی‌داند باید چه‌کار کند. او را در دادگاه متهم به قتل کودک کرده‌اند. او در تیتر تمام رسانه‌ها بوده و حالا از یک مشاور حقوقی کمک می‌خواهد. او از اغاز نامه‌اش توضیح می‌دهد بی‌گناه است و هیچ بچه‌ای را نکشته است.

کتاب چرخش کلید را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1024 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخش کلید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *