آنشرلی با موهای قرمز

قیمت اصلی 20.000 تومان بود.قیمت فعلی 17.000 تومان است.

نویسنده:

مترجم: امیرحسین علمشاهی

تعداد صفحات کتاب: 116 صفحه

حجم فایل: 1.24 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب آن شرلی با موهای قرمز pdf

دانلود کتاب آنشرلی با موهای قرمز pdf

کتاب آنشرلی با موهای قرمز که شهرتی جهانی دارد برای تمامی کودکان دبستانی دلچسب و جذاب است.

سال‌ها پیش دهکده کوچکی به نام آونلی وجود داشت. در این دهکده برادر و خواهری به نام متیو و ماریلا زندگی می‌کردند. آن‌ها پیر شده بودند و انگیزه‌ای برای زندگی نداشتند. به همین خاطر آن‌ها تصمیم گرفتند از پرورشگاه پسری را به فرزندی قبول کنند تا در کارهای مزرعه به آن‌ها کمک کند. اما روزی که متیو به ایستگاه قطار رفت تا پسرک مورد نظر را به خانه ببرد، با تعجب دید دختر بچه‌ای کوچک با صورت کَک و مَکی و موهای قرمز منتظرش است. متیو که منتظر دیدن پسر بچه‌ای بود، متعجب شد، اما نمی‌توانست دختر بچه را همان‌جا رها کند.

برای همین او را با خود به خانه برد. آنشرلی دختری پر حرف بود و از این که قرار بود صاحب خانه و خانواده‌ای شود سر از پا نمی‌شناخت. اما بعد از رسیدن آن‌ها به خانه، ماریلا نیز از دیدن دختر متعجب و ناراحت شد. آنشرلی از برخورد آن دو فهمید که آن‌ها منتظر بچه‌ای پسر بودند تا در کارها کمکشان کند و شادی‌اش به سرعت به غمی سهمگین مبدل شد، ولی ماریلا که وضعیت را این‌چنین دید، تصمیم گرفت تا سرپرستی این دختر دوست داشتنی را بر عهده بگیرد.

کتاب آنشرلی با موهای قرمز نوشته‌ی ال ام مونتگومری از مجموعه قصه‌های شیرین جهان، داستان زندگی دختر بچه‌ای یتیم را به تصویر می‌کشد که با وجود زندگی پرفراز و نشیب خود در دلش امیدها و آرزو‌های بسیاری ریشه دوانده‌اند. این کتاب از مشهورترین و پرطرفدارترین قصه‌های تاریخ ادبیات جهان است.

نقد کتاب آنشرلی با موهای قرمز pdf

در بخشی از کتاب آنشرلی با موهای قرمز می خوانیم: آنه همیشه شاگرد اول کلاس بود و علاقه زیادی هم به معلم شدن داشت. بعد از تمام شدن مدرسه، آن تصمیم گرفت در امتحان ورودی دبیرستان شرکت کند. روزی که نامه پذیرش آن از مدرسه معروف کویین به دستش رسید، ماریلا و متیو از شدت خوشحالی اشک شوق ریختند. در این سال‌ها، این دو واقعاً پدر و مادر آنه بودند. آن و گیلبرت، هر دو در امتحان اول شده بودند…

لوسی ماد مونتگومری طوری نوشته که خواننده را به طرف خود می‌کشد و اجازه می‌دهد تا خواننده به آسانی با کاراکترها هم‌ذات‌پنداری کند. شرح وقایع آن او را کمی خشن در مورد دیگران نشان می‌دهد، با این حال این رفتار یک نوع شیرینی دارد و این رفتار ناشی از تربیت یتیم‌خانه است. داستان پیش رو طوری نوشته شده که خواننده می‌خواهد آنه در کارهایش موفق شود. آنه قادر است احساسات بسیاری از خوانندگان را تحریک کند و به دست بگیرد.

با این‌که داستان کتاب آنشرلی با موهای قرمز خیلی وقت پیش نوشته شده، ولی خوانندگان به خوبی می‌توانند مسائل کتاب را درک کنند: دیگران آن را به خاطر موهایش تحقیر می‌کنند، نگرانی‌اش از برآوردن نیازهای دیگران، رقابت با هم‌کلاسی‌هایش و تلاش‌هایش برای این‌که بهتر از آنها باشد. نمونه نگرانی‌هایی که جوانان آن زمان داشتند که در کتاب آمده بسیار با نگرانی‌های جوانان امروزی مطابقت دارد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1259 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آنشرلی با موهای قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *