ایگو دشمن من است

قیمت اصلی 33.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

نبرد برای تسلط بر بزرگ ترین رقیب خود

نویسنده:

مترجم: سارا افراز

تعداد صفحات کتاب: 218 صفحه

حجم فایل: 19.02 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب ایگو دشمن من است pdf

دانلود کتاب ایگو دشمن من است pdf

رایان هالیدی یکی از بهترین اندیشمندان نسل خود است و کتاب ایگو دشمن من است هنوز بهترین اوست!

بسیاری از ما اصرار داریم که مانع اصلی یک زندگی کامل و موفق دنیای خارج است. در حقیقت، متداول ترین دشمن در این میان نهفته است: نفس ما. در اوایل زندگی شغلی ما ، مانع یادگیری و پرورش استعداد می شود. در صورت موفقیت ، می تواند ما را نسبت به تقصیرهایمان کور کند و مشکلات آینده را برطرف کند. در صورت خرابی ، هر ضربه را بزرگ می کند و بهبودی را دشوار می کند. در هر مرحله، نفس ما را عقب نگه می دارد.

کتاب ایگو دشمن من است طیف گسترده ای از داستان ها و نمونه ها را از ادبیات تا فلسفه گرفته تا تاریخ ترسیم می کند. ما با چهره های جالبی همچون جورج مارشال ، جکی رابینسون ، کاترین گراهام ، بیل بلشیک و النور روزولت آشنا می شویم که همه آنها با فتح نفس های خود به بالاترین سطح قدرت و موفقیت رسیده اند. استراتژی ها و تاکتیک های آنها نیز می تواند مورد استفاده ما باشد.

رایان هالیدی در مقدمه خود نوشته است: این کتاب را به‌ این‌خاطر ننوشتم که حس می‌کنم آنقدر عاقل و دانا شده‌ام که دیگران را موعظه کنم، بلکه آن را نوشتم، چون آرزو داشتم در لحظات بحرانی زندگی‌ام چنین کتابی وجود داشت؛ لحظاتی که از من، مانند هرکس دیگری، می‌خواست به مهم‌ترین سوالاتی که می‌توان در زندگی از خود بپرسید، پاسخ دهم. من می‌خواهم چه کسی باشم و چه مسیری را در پیش خواهم گرفت؟

از آنجا که من این سوالات را فارغ از زمان و مکانی خاص یافتم، سعی کردم در کتاب ایگو دشمن من است به‌ جای زندگی شخصی خودم، به نمونه‌های فلسفی و تاریخی تکیه کنم. پی بردم که کتاب‌های تاریخ، مملو از داستان‌های نابغه‌های عقده‌ای و خیال‌پردازی است که در تصورات خود، جهان را با قدرت ناب و نسبتا غیرمنطقی‌شان از نو می‌سازند، ولی با کمی جست‌و‌جو می‌فهمی که درواقع تاریخ به‌دست افرادی ساخته شده است که با نفسشان جنگیده‌اند. افرادی که از جلب توجه پرهیز کرده‌اند و اهداف والای خود را برتر از تمایل به شهرت دانسته‌اند. بازگوکردنِ این داستان‌ها روش من برای یادگیری و جذبشان بوده است.

نقد کتاب ایگو دشمن من است pdf

کتاب ایگو دشمن است، شما را به این درک می‌رساند که حتی موفق‌ترین انسان‌ها هم میان ایگو (نفس) و تواضع در رفت و آمد هستند. رایان هالیدی به شما آموزش می‌دهد که بزرگ‌ترین دشمن خود را، بشناسید و آن را نابود کنید.

این کتاب مملو از داستان‌ها و نقل قول‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا چیزهای جدیدی را در زندگی‌تان تجربه کنید. فرقی نمی‌کند می‌خواهید همه چیز را از صفر شروع کنید یا قصد دارید فقط اندکی تغییر ایجاد کنید، در هر صورت اینجا چیزی برای دزدیدن گیرتان می‌آید.

رایان هالیدی در کتاب ایگو دشمن است، به بزرگترین مانع برتری و موفقیت واقعی در زندگی که همان، نفْس‌ِسیری ناپذیر ماست، حمله می‌کند. او به شیوه‌ای الهام بخش و در عین حال کاربردی به ما یاد می‌دهد که چطور این جانور وحشی درون‌مان را رام کنیم طوری که بتوانیم فقط روی مسائل مهم تمرکز نماییم و بهترین کار ممکن را انجام دهیم.

ایگو همان چیزی ست که باعث می شود تا دنبال یادگیری نرویم، چون که تشنه‌ی یادگیری بودن، اول‌ از‌ همه ناآگاهی ما را نشان می دهد. ایگو همان چیزی ست که از نقد شدن و نقد شنیدن می‌ترسد، چون انتقاد باعث زیر سوال‌ رفتنِ خودش می شود و وقتی همه‌ی این ها را کنار هم بگذاریم، می‌بینیم که ایگو از چیزهایی واهمه دارد که تنها راه رسیدن به زندگی بهتر و موفق‌تر هستند.

کتاب ایگو  دشمن من است با بررسی این معضل درونی، سعی می‌کند تا راه‌حل‌هایی را ارائه بدهد که راحت‌تر بتوانیم نفسِ خودمان را کنترل کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1238 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایگو دشمن من است”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *