برتری خفیف

35.000 تومان37.000 تومان

تبدیل اصول ساده به موفقیت و کامیابی بزرگ

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب برتری خفیف pdf

به جرات می توان گفت: کتاب برتری خفیف در بین سایر کتابهای موفقیت، واقع گراتر و کاربردی تر از همه است!

جف اولسون با ایده‌اش، توانسته به میلیون‌ها نفر کمک کند و باور دارد که جایگاهی که خودش امروز دارد را مدیون ایده اش است. او جوان‌ترین مدیر فرودگاه آلبوکرکی، یکی از 5 مدیران برتر در یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه تکنولوژی و نویسنده‌ای چند میلیون دلاری است. اولسون با یک تیم کوچک توانست درآمد یک شرکت بزرگ را 400 درصد افزایش دهد و یکی از بزرگترین شبکه‌های توسعه فردی در دنیا را تاسیس کرده است.

بسیاری از افراد به دنبال روشی هستند تا با کمک آن بتوانند به موفقیت‌های مالی دست یابند. منابع فراوانی از جمله سخنرانی‌ها و کتاب‌ها وجود دارند که ممکن است ما را در انتخاب  مسیر درست دچار سردرگمی و اشتباه کنند. اما خواندن تجربیات یک مدیر موفق از زبان خودش می‌تواند بسیار سودمند باشد. کتاب حاضر با قلم کسی نوشته شده است که در سطح جهان شناخته شده است. او از رازهای موفقیت خود در این کتاب پرده برداشته است.

کتاب برتری خفیف در دو بخش نگاشته شده است. بخش اول آن تحت عنوان «نحوه عملکرد برتری خفیف» است که در این بخش نویسنده داستان زندگی خودش را بازگو می‌کند و از شکست‌ها و موفقیت‌هایش می‌گوید. اولسون معتقد است تنها چیزی که او را به یک مدیر موفق تبدیل کرده، پشت‌کار و سخت‌کوشی بوده است. او از تجربه‌ی خودش به هنگام سقوط سهام شرکت‌اش می‌گوید و نحوه‌ی عملکردش به هنگام مواجهه با این مشکل بزرگ را بازگو می‌کند.

اولسون در این بخش از کتاب معتقد است مجموعه‌ کارهایی که ما را از شکست دور می‌کنند و به سوی بقا و موفقیت رهنمون می‌کنند، ساده‌اند ولی ما با سهل‌ انگاری در انجام آن‌ها از راه موفقیت گمراه می‌شویم. کارهایی مانند پس‌انداز کردن فقط چند دلار، یا چند دقیقه ورزش و یا مطالعه‌ی روزانه‌ی کتاب به طور مستمر می‌تواند نتایج بسیار بزرگی را برای ما به ارمغان آورد. او در واقع معتقد است با یک عادت کوچک درست در مدت زمان طولانی می‌توانیم در آینده موفقیت‌های بزرگی را خلق کنیم.

بخش دوم کتاب «زندگی کردن با برتری خفیف» نام دارد. در این فصل جف اولسون بیشتر از اهمیت انجام کارهای کوچک و تاثیرگذار به صورت مستمر در زندگی می‌گوید. او معتقد است لحظه‌های خصوصی و پنهانی شخصیت هر فرد تعیین‌کننده‌ی مسیر زندگی است. انتخاب‌های کوچک مشخص می‌کنند که ما ساعت‌هایمان را در طول روز چگونه می‌گذرانیم. مجموعه انتخاب‌های کوچک و نادرست روزمره شاید به ظاهر کم‌اهمیت و بی‌تاثیر باشند ولی آینده را تحت شعاع قرار می‌دهند و ما را از مسیر موفقیت دور می‌کنند.

جف اولسون بارها در کتاب برتری خفیف بیان می‌کند که تنها خود شما هستید که می‌توانید سبب موفقیت خودتان شوید و باید خودتان را از روزمرگی نجات دهید. عبارت روی جلد کتاب «تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود» نیز به توصیه‌های نویسنده کتاب صحه می‌گذارد؛ زیرا جف اولسون معتقد است با قدم‌های کوچک و با انجام عادات درست و پرهیز از رفتارهای نادرست گذشته، حتما می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد.

نقد کتاب برتری خفیف pdf

بیشتر مردم وقتی با مشکلات و مسائلی مواجه می‌شوند که بزرگ‌تر یا متفاوت با چیزهایی است که تاکنون با آن‌ها سروکار داشته‌اند فورا احساس شکست می‌کنند و از تلاش کردن دست می‌کشند. بسیاری از مردم این گونه‌اند که مشکلات بزرگ‌تر یا متفاوت را بد و منفی می‌بینند و زندگی‌هایشان را با منفی‌گرایی آلوده می‌کنند. چیزی که آن‌ها درک نمی‌کنند این فلسفه است که: اندازه مشکلات اندازه شخص را تعیین می‌کند. شما می‌توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که هر نفر را افسرده و غمگین می‌کند محدودیت‌های زندگی او را تخمین بزنید.

همچنین می‌توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که هر شخص حل می‌کند میزان موثر بودن زندگی او را اندازه‌گیری کنید. هر چه بتوانید مشکلات بزرگ‌تری را حل کنید، دستمزد بیشتری به شما پرداخت می‌شود؛ زیرا اندازه درآمد شما با اندازه مشکلاتی که حل می‌کنید تعیین می‌شود. چیزی که بسیاری از مردم به آن می‌گویند «مشکل» در واقع یک فاصله و شکاف بین نقطه الف و نقطه ب است. و اگر ذهنتان را باز نگه دارید، می‌توانید روی آن شکاف پل بزنید.

اگر موفق شدن ساده است، چرا بسیاری از افراد موفق نمی‌شوند؟‌ پاسخ کوتاه است: زیرا موفق نشدن هم آسان است.‌ راز موفق شدن در انجام کارهای ساده و تکرار منظم آن در یک محدوده‌ زمانی مشخص است. فرآیندی که بسیاری از افراد به آن عمل نمی‌کنند. مفهوم اصلی کتاب برتری خفیف، بیان تاثیر عادات و انتخاب‌ها در زندگی افراد است. به عقیده‌ی نویسنده، هرکاری که انجام می‌دهید، هر تصمیمی که می‌گیرید و یا هر واکنش یا عدم واکنشی که داشته باشید، بر نتیجه نهایی تاثیرات جزیی خواهد داشت.

لحظه لحظه کتاب برتری خفیف برای خواننده هیجان انگیز خواهد بود. کتابی است که به شما می گوید چطور رفتار هایی که اصلا حواسمان به آنها نیست باعث پیشرفت و یا عقب افتادگیمان می شود؛ رفتارهایی که انجام دادنش آسان است و انجام ندادنش هم ساده! راهکارهای عملی زندگی موفق را ارائه می دهد به شدت توصیه میکنیم حتی اگر در حال مطالعه کتابی از نویسندگان بزرگ هستید کنار بگذارید و فقط ۱۰ روز این کتاب را ورق بزنید!

کتاب برتری خفیف pdf راهنمایی است برای تبدیل اقدامات منظم و ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1219 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برتری خفیف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *