محدوده صفر

قیمت اصلی 35.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

نویسندگان: دکتر جو ویتالی و دکتر ایهالی آکالا هیولن

مترجم: میترا میرشکار

تعداد صفحات کتاب: 201 صفحه

حجم فایل: 16.15 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب محدوده صفر pdf

دانلود کتاب محدوده صفر pdf

کتاب محدوده صفر می‌تواند بشریت را بیدار کند و قدرت ساده چهار عبارت را برای متحول کردن زندگی شما آشکار می‌کند.

شما باید ده نسخه از این کتاب را تهیه کنید، یک نسخه برای خودتان و نه نسخه برای تقدیم به دیگران. جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن، در این کتاب، به اصول مهم روانشناسی، علمی و معنوی اشاره می‌کنند و موفقیت و رسیدن به هدف را از جنبه‌های مذهبی مورد بررسی قرار می‌دهند. این کتاب از دانش کهن بومیان هاوایی برگرفته شده است.

کتاب محدوده صفر شیوه‌ای است که با آن می‌توانیم به هویت حقیقی‌مان پی ببریم و در این شیوه، عشق به خالق کلید گشایش هر مشکلی است. مشکلات زندگی روزمره ما خاطراتی هستند که در ضمیر ناخودآگاه‌مان بازپخش می‌شوند. این شیوه که هُواُپونوپونو نام دارد تلفیقی است از سه عنصر توبه، بخشش و دگرگونی. به این ترتیب عاجزانه از معبودمان تقاضا می‌کنیم تا ما را تهی از هر خاطره و مشکلی سازد تا بتوانیم تنها به صدای حق گوش فرا دهیم و در مسیر او گام برداریم.

در کتاب محدوده صفر روش‌هایی برای پاکسازی ضمیر ناخودآگاه از خاطرات گذشته ارائه شده‌اند که در نهایت منجر می‌شوند به من جدیدی دست یابیم که بخشی از تجدید حیات ماست. و البته نیل به این هدف اتفاقی نیست که یک شبه رخ دهد. با تکرار جمله دوستت دارم خطاب به الوهیت، به سوی آگاهی عمیق‌تری هدایت می‌شویم که ممکن است بعضی‌ها به آن بیدار سازی بگویند و شاید هم بشود آن‌را روشنگری نامید. ما می‌توانیم با قدرت اراده خود تصمیم بگیریم عشق را به زندگی‌مان راه دهیم و نسبت به همه چیز، حتی افکار منفی و مخرب‌مان عشق بورزیم تا در نهایت، به خواست خداوند رها و آزاد شویم.

در بخشی از کتاب می خوانیم: وقتی خود واقعی‌تان شوید هر آنچه کامل، تمام‌عیار، بی‌عیب‌ و نقص و درخورتان است در اختیارتان قرار خواهد گرفت. وقتی اختیار را به دست خود واقعی‌تان بدهید، خواه ناخواه شاهد کمال در افکار، گفتار، کردار و اعمالتان خواهید بود اما اگر اجازه دهید افکارتان بر شما حکومت کنند خودبه‌خود نقصان را تجربه خواهید کرد و به سمت بیماری، گیجی، انزجار، افسردگی، قضاوت و فقر هبوط خواهید کرد.

نقد کتاب محدوده صفر pdf

عاشق این کتاب خواهید شد! کتابی برای تغییر و خودیاری که حداقل برای یک نسل موثر خواهد بود. کتاب محدوده صفر پتانسیلی واقعی برای شروع جنبشی را دارد که به جنگ، فقر و ویرانی محیط زیستی کره زمین پایان می‌دهد. داستان آشنایی جو ویتالی با یک استاد معنوی به نام ایهالیا کالاهولن است. ویتالی در این کتاب داستان آشنایی خودش با این مرد و پاکسازی به شیوه‌ی بومیان را بیان می‌کند و دید جدیدی به خواننده‌اش می‌دهد که به کمک آن خواهد توانست ظرفیت‌هایش را از نو شناسایی کند و دست از افکار منفی بردارد.

کتاب حاضر از این حرف می‌زند که همه‌چیز در درون شماست و نگاه شما به هر چیزی است که نسبت آن با شما را معین می‌کند. او در کتاب از جذب ثروت و موفقیت حرف می‌زند و معتقد است اگر به هواپونوپونو ایمان داشته باشید معجزات زیادی به سمت زندگی شما خواهند آمد و همه‌چیز شکل جدیدی خواهد گرفت.

هو اوپونو پونو به معنای رها شدن از بند انرژی‌های سمی درون آدمی است. در کتاب محدوده صفر می‌آموزید که هیچ محدودیتی برای رسیدن به هر آنچه که می‌خواهید وجود ندارد و شما تنها به افکار و دیدگاهی مثبت نیاز دارید. تبریک می‌گوییم! اگر این کتاب را انتخاب کرده‌اید و قصد خواندنش را دارید، شما به مطالعه این کتاب دعوت شده‌اید، همین‌طور به دریافت پیام آن و آرامشی که ساطع می‌کند.

این اثر کمکتان می‌کند تا حیات و شادابی را در لحظه به لحظه زندگی‌تان احساس کنید. این کتاب مانند یک دینامیت است، و لحظه‌ای که شما شروع به خواندن آن می‌کنید، فیوز آن روشن می‌شود. کتاب محدودیت صفر تمام الگوهای موفقیت پیچیده و گیج کننده گذشته را منفجر می‌کند و مسیری تازه و روشن را برای متحول کردن زندگی شما نشان می‌دهد.

کسانی که به دنبال تغییر در زندگی خود و رسیدن به موفقیت و اهدافشان هستند از کتاب محدوده صفر pdf بهره فراوان خواهند برد.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محدوده صفر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *