راز ثروت

قیمت اصلی 25.000 تومان بود.قیمت فعلی 19.000 تومان است.

بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ

نویسنده:

مترجم: فرهاد فروغمند

تعداد صفحات کتاب: 115 صفحه

حجم فایل: 1.09 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب راز ثروت pdf

دانلود کتاب راز ثروت pdf

کتاب راز ثروت به مخاطب خود کمک می‏‌کند تا موانع ذهنی ناخودآگاه و تصورات غلط درباره‏‌ی پول را شناسایی و رفع نماید و عقایدی که باعث جلوگیری از کسب ثروت می‏‌شوند را محدود کند.

در برخی از زندگینامه‌هایی که از جو ویتالی در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

آیا دوست دارید که در زندگی خود ثروت بیشتری داشته باشید؟ محققان برای ثروتمند شدن توصیه‌های گوناگونی می‌کنند، کتاب‌های گوناگونی برای چگونه ثروتمند شدن در بازار وجود دارد. اما بسیاری از این توصیه‌ها، شکلی کلیشه‌ای به خود گرفته‌اند و تاثیری واقعی بر زندگی شما نمی‌گذارند. کتاب راز ثروت، از منظری دیگر به کسب ثروت می‌پردازد و راهکاری در پیش روی شما قرار می‌دهد که ممکن است برای شما شگفت‌آور و عجیب به نظر  برسد. به باور نویسنده پول شکل بیرونی جوهره معنوی شما است.

ویتالی در این کتاب بر پایه مشاهدات و بررسی‌های خود راهکارها و پیشنهادهایی برای کسب ثروت و درآمدزایی را به وسیله تغییر نگرش‌ها و رفتارهای فردی پیشنهاد می‌دهد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «چیزی که من آن را قانون طلایی در روابط تجاری می‌نامم این است که “همه چیز برابر باشد، مردم بتوانند با آن تجارت کرده و بتوانند به افرادی که به آن تجارت‌ها آگاهی دارند اعتماد کنند.” وقتی به شخصی می‌بخشیم یا برایش کاری می‌کنیم، در چشم افراد دیگر قدمی مهم به سمت احساس “اعتماد سازی” بر می‌داریم.

نقد کتاب راز ثروت pdf

کتاب راز ثروت به ما یاد می دهد که کسب ثروت، به شغل، محیط و حتی به وضعیت اقتصادی جامعه نیازی ندارد، بلکه فقط به خودمان بستگی دارد. این کتاب در هفت مرحله، شیوه ‏‌هایی را برای به دست آوردن ثروت و کسب و کار موفق بیان می کند که هدف آن‏‌ها، نه ثروت ‏اندوزی، بلکه تقویت نفس است. نویسنده‌، ابتدا با بازگویی خاطره‏ای تاثیرگذار از گذشته‌‏ی خود، برکت‌‏زایی بخشش را به‌‏عنوان یکی از قوانین جهان معرفی می‌‏کند. او قبلا مدتی دچار بحران مالی شده و در فقر زندگی کرده است و تمام حقایقی را که موجب بهبود اوضاع او شده‌‏اند (مانند قانون بخشش) در این کتاب با سادگی و صمیمیت تشریح می کند.

شاید عنوان این کتاب در ابتدا کمی گمراه‌‏ کننده به نظر برسد و این تصور به‏‌ وجود آید که موضوع آن درباره‌‏ی راه‌‏های مادی و استراتژی‏‌های اقتصادی برای کسب درآمد باشد، اما جو ویتالی در کتاب راز ثروت، نحوه‏‌ی نگرش مخاطب را نسبت به پول تغییر می‌‏دهد.

او با بهره‌‏گیری از قوانین موجود در نظام کائنات، نظیر قانون جذب و قانون بخشش، به‏‌دست‌‏آوردن پول را جزئی جدایی‌‏ناپذیر از ساطع‏‌کردن انرژی‏‌های مثبت در کائنات، با اعمالی نظیر مثبت‌‏اندیشی و بخشش حتی در عین فقر، می‌‏داند و به مخاطب آموزش می‌‏دهد که چگونه به‌‏دنبال طلب هدفی مادی، یعنی پول، به رشد و ارتقای معنوی و روحی نیز دست پیدا کند. هم‏چنین، کتاب راز ثروت می‏‌آموزد:

  • چگونه در هر شرایط اقتصادی، توسط فرمول پنج مرحله‌‏ای ثابت‌‏شده‌‏ی اقتصاد مقاومتی، پول را به سوی خود جذب کنیم.
  • ذهنیات خود را برای شروع به کسب ثروت بازنگری کنیم.
  • از دروغ‌‏ها و توطئه‌‏ی رسانه‌‏ها که سعی در القای حس قربانی ‏بودن و آگاهی ‏دادن از فقر دارند، اجتناب کنیم.
  • دلایل متقاعد کننده‌‏ای برای این‏که چرا پول می‏‌خواهیم، کشف کنیم. این‏کار قدرت و سرعت کسب ثروت را در ما افزایش می‌‏دهد.
  • در حالی‏‌که کار مورد علاقه‌‏ی خود را انجام می‌‏دهیم، با دنبال‌‏کردن یک نقشه‏‌ی قدم‌‏ به‌ ‏قدم و برنامه‌ ‏ریزی‏‌ شده، کسب‌‏وکار و فرصت ‏‌های کارآفرینی را خلق کنیم.

کتاب راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ کتابی الهام‌ بخش، قدرت‌آفرین و بصیرت‌آور، برای افرادی است که علاقه‌مند به جذب پول بیشتری در زندگی‌شان هستند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1215 نویسنده:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راز ثروت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *