رهایی از زندان ذهن

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 21.000 تومان است.

نویسندگان: متیو مک کی و کاترین سوتکر

مترجم: دکتر زهرا اندوز و دکتر حسن حمیدپور

تعداد صفحات کتاب: 121 صفحه

حجم فایل: 9.43 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب رهایی از زندان ذهن pdf

دانلود کتاب رهایی از زندان ذهن pdf

کتاب رهایی از زندان ذهن به ما می گوید: تصورات ذهنی قدرتی باورنکردنی دارند و بر عهده‌ی خود ماست که این قدرت را در راستای بهبود حال روحی‌مان به کار بگیریم.

کتاب رهایی از زندان ذهن قصد آموزش چگونگی تماشای ذهن را به شما دارد. می‌توانید به هنگام تماشای ذهن‌تان، دریابید که کدام فکر برایتان مفید است و کدام یک دردسرساز و مضر. اگر موافق‌اید، شروع کنید. مطالب زیادی درباره ذهن‌تان وجود دارد که باید یاد بگیرید. هرچه آگاهی شما از عملکرد ذهن بیشتر شود، ذهن‌تان کمتر موفق به کنترل حالات خلقی و زندگی‌تان می‌شود.

شما در این کتاب، یاد می گیرید، از چشم اندازی دور به مشاهده ذهن تان بنشینید. وقتی دست از اعتقاد به افکارتان بر می دارید، افکارتان تسلیم می شوند و ذهن تان به احساس آرامش و امنیت بیشتری دست می یابد. در بخش اول کتاب رهایی از زندان ذهن یاد می گیرید چه طور افکارتان را بشناسید و آن ها را مشاهده کنید و چگونه فکرتان را تغییر دهید.

در بخش دوم کتاب، به نقش و تأثیر این افکار در زندگیتان پی می برید. وقتی فریب افکارتان را نمی خورید و آن ها را به دقت شناسایی می کنید و می دانید که عملکردشان چیست و قرار است چه کار کنید، موفق می شوید که نفوذ آنها را در زندگی تان کاهش دهید. در بخش سوم کتاب رهایی از زندان ذهن به این موضوع می پردازیم که چه طور می توانید یک فکر را مشاهده کنید، بدون این که درگیر محتوای آن شوید.

نقد کتاب رهایی از زندان ذهن pdf

وظیفه اصلی ذهن ماتفکر است. ذهن ما، این کار را مدام و بی وقفه انجام می دهد. بعضی از این افکار، منطقی و بعضی دیگر بی منطق هستند. بعضی از افکار به حل مشکلات کمک می کنند و بعضی نیز با ایجاد ترس، عملکرد ما را مختل می کنند. گاهی افکارمان ما را به سمت دریای موفقیت سوق می دهند و زمانی کشتی زندگی مان را به گل می نشانند. کتاب رهایی از زندان ذهن مجموعه ای از روشهای ساده را می دهد که خوانندگان می توانند با استفاده از آنها یاد بگیرند که افکار منفی خود را بدون گرفتار شدن در آنها، رها کنند.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رهایی از زندان ذهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *