چگونه خود با عظمتی بسازیم

(2 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 22.000 تومان است.

نویسنده: دبی فورد

مترجم: مرضیه مروتی

تعداد صفحات کتاب: 157 صفحه

حجم فایل: 13.72 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

چگونه خود با عظمتی بسازیم pdf

دانلود کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم pdf

دوبی فورد در کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم pdf روح انسان را به‌ شکل بی‌نهایت خود برای مخاطبان تصویر می‌کند و به ما می‌آموزد که چگونه گوهر وجودی خودمان را خالص سازیم.

فورد خواهان آن است تا شما را به کشف جنبه‌های پاک و الهی وجودتان ترغیب کند تا پیوندی جدا نشدنی با خالق‌تان برقرار کنید. این اثر تنها کتاب منتشر شده بعد از مرگ این نویسنده‌ی مشهور است. این کتاب همانند دعایی است پاسخ داده شده، که نه تنها به زیبایی و هوشمندی نوشته شده، بلکه کامل و بی‌نقص است.

اثری که مسیری به یک زندگی فوق‌العاده با انتخاب‌های فوق العاده‌ از طریق قدرت شگفت انگیز دعای اصیل امکان‌ پذیر می‌سازد. به بیان دبی رای اغلب افراد پذیرش این است که انسان ضعیفی هستند، این موضوع برایشان راحت‌تر از این است که بپذیرند انسان با عظمتی هستند. اما دبی درک کرده است که قدرت حقیقی دعا در این نیست که در جایگاه فعلی خود بایستید و منتظر دریافت یک اعانه رایگان شوید، بلکه مفهوم آن دخالت فعالانه در شراکت با خدا از طریق خلق الطاف و شادی عمیق‌ترین و والاترین پتانسیل خود است.

نقد کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم pdf

ما همواره از طریق دنیای درون خود، با جهان اطراف در ارتباط هستیم و این ارتباط، عظمتی نهان را برای ما به ارمغان می‌آورد. در این کتاب صوتی، دبی فورد شما را دعوت می‌کند تا به‌وسیله‌ی نوازش‌های ذهنی، به یک تجربه‌ی معنوی دست یابید که عظمت و شکوه درونیتان را آشکار می‌سازد. این نوازش‌ها شامل پذیرش، سپاس‌گزاری و صحبت با خداوند است، که در جهت یافتن آرامش درونی گام‌هایی سازنده برمی‌دارند. دبی فورد در کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم pdf تجربه‌های تلخ و شیرینی را از گذشته‌ی خود شرح می‌دهد.

دعا‌های آورده شده در این کتاب، مانند اشعار لطیفی هستند که حتی خواندن آن‌ها احساس تقدس و پاکی را در وجود مخاطب یر می‌انگیزد؛ اما این کتاب تنها به بررسی وجود یا قدرت‌های خداوند نپرداخته؛ بلکه با استفاده از تجربیات نویسنده، راهی را به شما نشان می‌دهد که چگونگی دستیابی به تجربه‌ای معنوی و آشنایی با عظمت درونی را مشخص می‌کند. توضیح و توصیف تجربه‌های معنوی نیازمند وجود شخصی است که خود این راه را رفته باشد.

می‌توان گفت دبی فورد نمونه‌ای مناسب، برای بیان چنین تجربه‌هایی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به کتاب‌های معنوی علاقه دارند، خواندن کتاب چگونه خود با عظمتی بسازیم pdf را به شما پیشنهاد می‌کنیم و چنانچه به‌دنبال راهی برای کشف مرز‌های وجودی خود می‌گردید، آموزه‌های این کتاب مانند یک راهنمای روحانی، شما را تا پایان سفر درونی خود همراهی خواهد کرد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1012 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

2 دیدگاه برای چگونه خود با عظمتی بسازیم

  1. ماریا

    با نثر روان و توضیح‌های نزدیک با واقعیتی که میده ارتباط خوبی با خواننده کتاب برقرار می‌کنه و جذب خودش میکنه و از لحاظ محتوا هم که عالی و تاثیر گذار و اگر همراه با اون انجام بدید واقعا تاثیرات خوبی در زندگیتون میذاره

  2. هما نیسیانی (خریدار محصول)

    من کلا کتابهای دبی فوردو خیلی دوست دارم
    کتابهایی که تمرین دارن و از ریشه الگوهای ذهنی رو پاک میکنن خیلی عالی هستن کتاب پاکسازی در ۲۱ روز و نیمه‌ی تاریک درونشونم خیلی خیلی خوبن به شرطی که تمریناتشون انجام بشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *