راز سایه

قیمت اصلی 27.000 تومان بود.قیمت فعلی 22.000 تومان است.

توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی

نویسنده: دبی فورد

مترجم: فرناز فرود

تعداد صفحات کتاب: 116 صفحه

حجم فایل: 11.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب راز سایه pdf

کتاب راز سایه شامل نکته‌ هایی در خصوص خودشناسی است و نویسنده تلاش می کند تا از زاویه های مختلف داستان های زندگی افراد را بررسی کند.

آن‌چه دبی‌ فورد در این کتاب مطرح می‌کند ایده داستان زندگی است. او در این کتاب می‌گوید همه ما در زندگی داستانی برای خود می‌سازیم تا خود و توانایی ها و موهبت‌هایمان را زیر این داستان مخفی کنیم. داستانی که خودمان هم آن را باور می‌کنیم و پس از گذشت مدتی به تدریج خود واقعی‌مان را از یاد می‌بریم و نقش جدیدی را که برای خود خلق کرده‌ایم را اجرا می‌کنیم.

نور، عشق، عظمت و زیبایی ما در میان برگ‌های داستانمان گم می‌شود و فراموش می‌کنیم که روزی رازی داشته‌ایم. از ان لحظه است که احساس گم‌شدگی و جداافتادگی می‌کنیم و برای بازگشت به خود حقیقی‌مان رنج می کشیم. دبی فورد در کتاب راز سایه با رهنمودها و نظرات جالب و مسحورکننده به شما می‌گوید که چگونه باید به آن خود فراموش شده برگردید و دیگر به داستان زندگی خود نچسبید.

راز سایه زندگی خود را کشف کنید و استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید.

نقد کتاب راز سایه pdf

اگر در زندگی شرایط سختی را تجربه کرده اید و یا در حال حاضر شرایط سختی دارید، کتاب راز سایه قطعا به شما کمک می کند. در واقع این کتاب برای افرادی نوشته شده که در اثر این سختی ها داستانی را برای خود تعریف می کنند و تحت تاثیر آن هستند.

کتاب راز سایه با اشاره به زندگی افراد مختلف و بررسی داستان آن ها نوشته شده و به طور کلی به خواننده کمک می کند که به حال خوب برسد و پس از پایان هر فصل تمریناتی تحت عنوان گام های شفابخش ارائه می کند.

در نهایت باید اشاره کنم که کتاب راز سایه به ما یاد می دهد که نقاط ضعف حاصل از داستان خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم و اینکه سعی کنیم با داستان زندگی خود کنار بیایم و داستان بهتری خلق کنیم.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1044 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راز سایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *