قورباغه ات را ببوس

قیمت اصلی 19.000 تومان بود.قیمت فعلی 17.000 تومان است.

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: علی اکبر قاری نیت

تعداد صفحات کتاب: 162 صفحه

حجم فایل: 20.53 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب قورباغه ات را ببوس pdf

کتاب قورباغه ات را ببوس اثری روانشناسی ست و به شما کمک می‌کند دلایل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید.

این کتاب بر اساس 5 هزار صحبت و سمینار با بیش از پنج میلیون تماشاچی در پنجاه‌ و‌ هشت کشور توسط برایان تریسی و بیش از چند هزار ساعت کار در زمینه مشاوره و روانشناسی توسط کریستینا تریسی (دختر برایان) تهیه شده است. به نظر می‌رسد که تقریباً همه‌ی افراد یک یا بیشتر از یک مانع دارند که آن‌ها را از اینکه شخصی کاملاً شاد، سالم و خوشحال باشند که هر روز جدید را با هیجان و انتظار دنبال می‌کند، باز می‌دارد.

قورباغه‌ی زندگی شما چیست که پیش از بدست آوردن تمام آنچه را که برای شما ممکن است، باید آن را ببوسید؟ تجربه‌های منفی زندگیتان کدامند که باید آن‌ها را بپذیرید تا به آن‌ها رسیدگی شود و آنها را می‌توانید استفاده کنید تا خودتان را به شگفت‌انگیزترین شخص ممکنه تبدیل کنید؟ شما اینجا، روی این کره خاکی هستید تا کاری خارق العاده با زندگیتان انجام دهید، تا خوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. پس، چه چیزی مانع شما می‌شود؟ چراهم اکنون زندگی رویایی‌تان را ندارید؟ چه چیزی مانع شما می‌شود؟

نقد کتاب

در کتاب قورباغه ات را ببوس، مجموعه ای از روش ها و تکنیک های ساده و قدرتمند می آموزید که: به سرعت برای تغییر افکار منفی به مثبت و تبدیل هر مشکل زندگی به مناسب ترین حالت به کار می آید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به فردی با اعتماد به نفس کامل تبدیل شده، توانایی هایتان را برای زندگی ای شگفت انگیز آزاد کنید.

بزرگترین مانع در زندگی هر فرد دیدگاه ذهنی منفی است که نسبت به خود و محیط اطرافش دارد. هر روز باید احساس خوشحالی داشته باشید و از موهبات الهی شکرگذار باشید شما باید حقیقت‌ها و ویژگی‌های درونی و بیرونی خود را بشناسید و شک و تردیدهایی که بیشتر آن‌ها واقعی نیستند را کنار بگذارید. ذهن شما شبیه یک باغ است که اگر در این باغ گل پرورش ندهید علف‌های هرز زمین‌تان را پر می‌کنند اگر به طور آگاهانه افکار مثبت را پرورش ندهید افکار منفی جایگزین آن‌ها می‌شود.

برای اینکه خوشبخت باشید باید توصیف خود را از آن داشته باشید. برای آشنایی با چگونگی تعیین هدف و شناخت موانع برای رسیدن به هدف، کتاب قورباغه ات را ببوس pdf را مطالعه کنید و از نکات آن استفاده کنید.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1017 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قورباغه ات را ببوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *