پنج زبان عشق

قیمت اصلی 26.000 تومان بود.قیمت فعلی 19.000 تومان است.

رازهایی برای داشتن عشقی پایدار

نویسنده:

مترجم: محمد یوسفی

تعداد صفحات کتاب: 153 صفحه

حجم فایل: 11.31 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب پنج زبان عشق pdf

دانلود کتاب پنج زبان عشق pdf

کتاب پنج زبان عشق pdf،جزو بهترین کتابهای روانشناسی است که خواهید خواند. اثری ساده و روان، بسیار کاربردی و مفید حتی برای مجردها.

براساس نظریه گری چاپمن، 5 روش بیان و تجربه عشق که زبان های عشق نامیده شده، عبارتند از : دریافت هدیه، اختصاص وقت، تائید و تشویق، خدمت کردن و تماس فیزیکی. وی نمونه هایی از تجربیات مشاوره ای خویش را در نظر گرفت تا نظریه اش در خصوص زبان های عشق را بیان نماید. کتاب چاپمن بیان می دارد که کتاب پنج زبان عشق pdf جامع و کامل می باشد. براساس این نظریه، هر شخص یک زبان عشق اصلی و یک زبان عشق ثانویه دارد.

زبان عشق شما ممکن است با زبان عشق همسرتان متفاوت باشد، همانند تفاوت زبان چینی با فارسی. اگر زبان همسر شما چینی باشد، هر چقدر به زبان فارسی به او ابراز عشق کنید او نخواهد فهمید و در نهایت نمی‌دانید چطور به هم عشق بورزید. نویسنده می گوید: دوستی که در ابتدا از او صحبت کردم، وقتی به همسر سومش می‌گفته که او چقدر زیبا است، عاشق اوست و به او افتخار می‌کند، در حقیقت با زبان «کلام تاییدآمیز» با او صحبت می‌کرده است. او صادقانه ابراز عشق می‌کرده اما همسرش زبان او را نمی‌فهمیده است.

شاید همسرش به دنبال ابراز عشق به زبان خودش بوده و آن را نمی‌دیده است. صادقانه ابراز عشق کردن کافی نیست. اگر می‌خواهیم به روشی مؤثر عشق بورزیم، باید زبان اصلی عشق همسرمان را یاد بگیریم. گری چاپمن می‌گوید: نتیجۀ سال‌ها مشاورۀ ازدواج من این است که پنج زبان عشق pdf احساسی وجود دارد؛ 5 روشی که افراد از عشق صحبت می‌کنند و آن را می‌فهمند.

در حوزه زبانشناسی ممکن است یک زبان گویش‌ها و لهجه‌های متفاوتی داشته باشد. به طور مشابه در حوزه کتاب پنج زبان عشق pdf نیز گویش‌ها و لهجه‌های متفاوتی وجود دارند. تعداد روش‌های ابراز عشق در یک زبان عشق فقط محدود به قدرت فهم و تصور فرد است. هر چه فهم و تصور فرد بیشتر باشد با روش‌های بیشتری می‌تواند ابراز عشق کند. مهم‌ترین چیز این است که با زبان عشق همسر خود صحبت کنید.

نقد کتاب پنج زبان عشق pdf

دکتر گری چاپمن اعتقاد دارد عاشق شدن آسان است، اما عاشق ماندن یک چالش واقعی به‌نظر می‌رسد! اغلب ما با این سوال مواجه هستیم که چطور می‌توانیم با وجود همه‌ی خواست‌ها، تعارضات، خستگی و درماندگی‌های زندگی روزمره، رابطه‌مان را تازه و رو به جلو نگه داریم؟! چاپمن در کتاب پنج زبان عشق pdf، شما را با رمز و رازهای ساده‌ای آشنا می‌کند که به حفظ رابطه شما در عین حفظ کیفیت منجر می‌شود. این راهکارها تاکنون رابطه ‌میلیون‌ها زوج در نقاط مختلف جهان را نجات داده است.

صرف نظر از اینکه رابطه‌ی شما درحال شکوفایی باشد و یا درحال افول، روش دکتر چاپمن برای ابراز و دریافت عشق، به شما کمک می‌کند تا سطوح عمیق‌تر و غنی‌تری از صمیمیت را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید. از مشخصات بارز این کتاب می‌توان به کاربردی و عملی بودن آن اشاره کرد. باید خاطرنشان ساخت دکتر گری چاپمن در ویرایش ۲۰۱۵ این کتاب، که برای پاسخگویی به پیچیدگی‌های روابط امروزی بروز رسانی شده است، حقایقی ذاتی را آشکار می‌کند و مهارت‌ های کاربردی و مرتبط را به شیوه‌ای مفید معرفی می‌کند.

یکی از رایج‌ترین مسائلی که امروزه مردم با آن روبرو هستند، تلاش برای ابراز عشق و علاقه خود به صورت خاص و معنادار به اشخاص دیگر است. تقریبا همه می‌خواهند به شریک زندگی خود نشان دهند که به آن‌ها اهمیت می‌دهند. اما در این میان، بسیاری از افراد تلاش می‌کنند این کار را به روشی انجام دهند که با قلب شریک خود صحبت کنند، یا به عبارتی احساسات آن‌ها را برانگیزند.

 اگر توصیفات گفته شده شامل حال شما نیز می‌شود، کتاب پنج زبان عشق pdf به شما کمک خواهد کرد. تاریخ نشان داده است که یادگیری نحوه عشق ورزیدن به شریک زندگی‌تان به شما کمک می‌کند تا بهترین راه را برای نشان دادن عشق و محبت خود به او انتخاب کنید.

چاپمن کتاب حاضر با عنوان فرعی چگونه به او بگویم دوستت دارم را در سال 1992 منتشر کرد. این کتاب به مذاق مخاطبین بسیار خوش آمد و در طی مدت کوتاهی به فروش میلیونی دست یافت. این اثر تاکنون 11 میلیون نسخه فروش داشته و به بیش از 40 زبان دنیا ترجمه شده است. این کتاب به طور دائم در بین 5 کتاب پرفروش نیویورک تایمز قرار داشته و گاهی عنوان اول را نیز کسب کرده است.

مطالعه کتاب پنج زبان عشق pdf اثر گری چاپمن را به افرادی که دغدغه حفظ و بهبود روابط خود را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1306 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنج زبان عشق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *