قدرت شروع ناقص

قیمت اصلی 46.000 تومان بود.قیمت فعلی 36.000 تومان است.

جستارهایی درباره ی بهتر انجام دادن کارها

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

نویسنده: جیمز کلیر

مترجم: سید ایوب کوکبی

تعداد صفحات کتاب: 188 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب قدرت شروع ناقص pdf

دانلود کتاب قدرت شروع ناقص pdf

کتاب قدرت شروع ناقص pdf حاوی جستارهایی دربارهٔ بهتر انجام‌ دادن کارها است.

شما فقط یک‌بار زندگی می‌کنید؛ چگونه می‌خواهید به بهترین شکل از آن استفاده کنید؟ اساتید بهره‌وری اغلب پیشنهاد می‌کنند به‌ جای کارایی، بر اثر‌بخشی تمرکز کنید. یعنی کار درست را انجام دهید نه کار بیشتر. وقتی هدفی داشته باشید، خواه راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار باشد یا داشتن رژیم غذایی سالم یا سفر به دور دنیا، یافتن کسی که قبلاً به آن هدف دست یافته باشد و مهندسی معکوس استراتژی او کار ساده و البته بسیار مفیدی است.

استفاده از تجارب افراد موفق راهی عالی برای تسریع فرایند یادگیری شماست؛ ولی به همین اندازه نیز مهم است که بدانید سیستم‌ها، عادت‌ها و استراتژی‌های امروز افراد موفق احتمالاً همان‌هایی نیست که در شروع مسیر از آن استفاده کرده‌اند. چیزی که امروز برای آن‌ها بهینه است لزوماً همان چیزی نیست که شما هم برای شروع به آن نیاز دارید. بین این دو تفاوت وجود دارد. کتاب قدرت شروع ناقص pdf به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نقد کتاب قدرت شروع ناقص pdf

درمورد شکل‌ گیری شخصیت و احساس رضایت از زندگی، بعید است کسی از قدرت عادت‌ها آگاه باشد و جیمز کلیر، نویسنده‌ی کتاب پرفروش خرده‌ عادت‌ها، را نشناسد و حتی مجذوب زبان ساده اما قدرتمند او نشده باشد. در کتاب قدرت شروع ناقص، برگزیده‌ای از جستارهای این نویسنده درباره‌ی موضوعات مختلفی همچون بهره‌وری، تمرکز، خلاقیت و بهبودِ زندگی گرد‌آوری شده است.

تا به امروز چندبار ایده‌هایتان را به این دلیل که هنوز آماده نیستید رها کرده‌اید؟ کتاب قدرت شروع ناقص pdf به شما نشان می‌دهد که افراد بسیاری در نتیجه این خطای فکری، هرگز کار و حرفه مورد علاقه خود را شروع نمی‌کنند در حالی که انتظار برای ایده‌آل شدن شرایط اشتباه است و چیزی که نیاز به تغییر دارد باورهای ما درباره یک شروع خوب است… .

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1064 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قدرت شروع ناقص”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *