آسایش

21.000 تومان22.000 تومان

(آرامش)

از پرفروش ترین کتاب ها در ایران

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

دانلود کتاب آسایش pdf

کتاب آسایش مت هیگ را می‌توان یک کلاژ آموزنده خواند. شما در این کتاب با موضوعی واحد مواجه نیستید.

حتی خوانندۀ یک داستان طولانی نیز نمی‌شوید؛ بلکه کتاب آسایش در چهار بخش اصلی، خواننده‌اش را با مجموعه‌ای از جستارها روبه‌رو می‌کند. در هرکدام از این جستارها، تجربه‌ای، داستانی و یا حتی قطعه‌ای ادبی به قلم نویسنده درج شده است و در پایان هرکدام پندی اخلاقی نیز آمده است و در حقیقت، اصلی‌ترین بخش این جستارها از نظر نویسنده نیز همین پندها هستند. باید گفت که کتاب حاضر اثری برخواسته از دل تجربه است.

این کتاب، مجموعه ای دلگرم کننده از نقل قول ها و یادداشت های شخصی نویسنده است. مت هیگ به طیفی گوناگون از موضوعات مهم می پردازد از جمله غذاها و کتاب های آرامش بخش، خاطرات در مورد انسان های تأثیرگذار، درس های مهم زندگی که در دوران های سخت آموخته می شوند، و زیستن در لحظه. در برخی از بخش های عمیقا شخصی کتاب، نویسنده همچنین سفر خودش در مبارزه با افسردگی و افکار خودکشی را با مخاطبین سهیم می شود: این که او چگونه توانست امیدش را زنده نگه دارد و زندگی را روز به روز پیش ببرد.

در بخشی از کتاب می خوانیم: رویدادهای خارجی خنثی هستند. آن‌ها فقط در لحظهٔ ورود به ذهن ما ارزش مثبت یا منفی پیدا می‌کنند. در نهایت به خود ما بستگی دارد که چطور به استقبال چنین چیزهایی برویم. مطمئناً همیشه آسان نیست، اما این‌که بدانی می‌توان به روش‌های مختلف به چیزها نگاه کرد باعث آرامش خاطر است. همچنین به ما قدرت می‌دهد، زیرا ما تحت سلطهٔ جهانی نیستیم که هرگز نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم، ما تحت سلطهٔ ذهنی هستیم که می‌توانیم، بالقوه با تلاش و اراده، تغییر و گسترش آن را آغاز کنیم. ذهن ما ممکن است زندان‌هایی بسازد، ولی کلیدها را نیز در اختیارمان می‌گذارد…

نقد کتاب آسایش pdf

کتاب آسایش برای هر کسی که در جست و جوی امید، یک زندگی معنادارتر، یا نیازمند به اندکی دلگرمی است، مفید است. کتابی است جذاب و دلنشین، پر از داستان‌های کوتاه و بلند از زندگی انسان‌هایی تأثیرگذار، کسانی که مدتی گم شده و بعد خود را پیدا کرده‌اند، کسانی که به مدد آگاهی و خودشناسی در شلوغی روزگار و در انبوه مشکلات و سختی‌ها ناامید نشده‌اند و راه خود را یافته‌اند.

این کتاب از تو می‌خواهد نقاب‌هایت را دور بیندازی و خودت باشی، خود واقعی‌ات. داستان‌ها و رهنمودهایش نور امید را در دلت زنده نگه می‌دارد و مسیرهای دستیابی به زندگی پرمعناتر را برایت روشن می‌‌کند و زمانی که آشفته و درمانده هستی، راه پرپیچ‌وخم رسیدن به آسایش را برایت هموار می‌سازد. کتابی که مطمئناً بارها و بارها به آن رجوع خواهی کرد. مجموعه‌ای است از گزین‌گویه‌ها و داستان‌های الهام‌بخش درباره‌ی دوام‌ آوردن در برابر ناملایمات. این کتاب راهنمایی است برای زیستن و یافتن امید خصوصاً در این روزگار که همه‌چیز از هم گسیخته است.

مت هیگ در کتاب آسایش به همه ی ما یادآوری می کند که صرف نظر از تمام رویدادها، زندگی ادامه می یابد.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1227 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسایش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *