کتابخانه نیمه شب

(2 بررسی مشتری)

25.000 تومان32.000 تومان

یک کتابخانه، بی نهایت زندگی

نویسنده: مت هیگ

مترجم: محمدصالح نورانی زاده

تعداد صفحات کتاب: 287 صفحه

نمونه فایل صوتی

کتاب کتابخانه نیمه شب

دانلود کتاب کتابخانه نیمه شب pdf

کتاب کتابخانه نیمه شب دقیقاً همان کتابی است که باید برای فرار به دنیای دیگر انتخاب کنید.

وقتی صحبت از نوشتن مت هیگ می شود، حواس پرتی وجود ندارد. بعد از خواندن این رمان، اگر اولین کتاب از اوست که می خوانید به دنبال آثار دیگرش خواهید رفت!

وقتی نوبت به بازدید از کتابخانه نیمه شب می رسد، بلافاصله در فضای غنی و رویایی آن گم می شوید. مدتها پس از پایان داستان، اصالت روایت واقعاً در ذهنتان می ماند. برای همه خوانندگان این نشانه ی یک کتاب فوق العاده است. رمان پیش رو تحسین بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و به زبانهای زیادی ترجمه شده است.

نویسنده با داستانش این نکته مهم را گوشزد می‌کند که نباید آثاری را که دیگران بر زندگی ما می‌گذارند، نادیده بگیریم. همه چیز در زندگی مهم است حتی اگر خیلی کوچک و ناچیز باشد. باید همواره به لحظه لحظه زندگی‌مان فکر کنیم و آن را تحلیل کنیم و همه احساسات خود را در نظر بگیریم تا مانع خوشبختی خود نشویم.

نقد کتاب کتابخانه نیمه شب pdf

در این کتابخانه که بین مرگ و زندگی قرار گرفته است، قفسه های بی نهایت کتاب وجود دارد که فرصتی را برای تجربه زندگی دیگری فراهم می کند. فرصتی برای کشف اینکه چه اتفاقی می توانست افتاده باشد اگر فقط یک بار انتخاب متفاوت انجام شود. و پس از پایان زندگی نورا، او خود را در درب کتابخانه می بیند. گرچه نورا برنامه اولیه خود را برای متوقف کردن برنامه موجود، نورا راهی برای وجود در هر نسخه از جهان می یابد.

من بخاطر فرضیه منحصر به فرد و مبتکرانه جذب این کتاب شدم. من انتظار یک ماجراجویی سرگرم کننده در سفر در زمان را داشتم، اما کتاب کتابخانه نیمه شب خیلی بیشتر است. در حالی که مانند داستان می خواند ، پیام اساسی آن کامل و درست است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1004 نویسنده: برچسب: ,

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

2 دیدگاه برای کتابخانه نیمه شب

  1. مریم (خریدار محصول)

    من این کتاب و کامل خوندم اوایل خسته کننده بود ولی هر چی جلو تر رفتم واقعا دلم میخواس بدونم بعدش چی میشه جدی کتابیه که ارزش خوندن دارع دیدگاه تونو نسبت به خودتون عوض میکنه کمکتون میکنه بهتر راجع به زندگیتون تصمیم بگیرین
    واسه یه بارم شدع امتحانش کنین ضرر نمیکنین😁🫠

  2. میترا

    موضوع کتاب بینظیراست. موضوعی تامل برانگیز و بسیار جالب توجه. از همه مهمتر ترجمه بسیار بسیار خوب آقای نورانی زاده میباشد. باید بایشان تبریک گفت. چاپ کتاب توسط نشر کوله پشتی که کوچکترین ایرادی ندارد نیز قابل تحسین است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *