بازی دروغ

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 23.000 تومان است.

نویسنده: روث ور

مترجم: آناهیتا شجاعی

تعداد صفحات کتاب: 346 صفحه

حجم فایل: 31.63 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب بازی دروغ

دانلود کتاب بازی دروغ pdf

کتاب بازی دروغ داستانی پر تعلیق از زندگی چهار دوست است. این چهار نفر بعد از هفده سال کنار هم جمع شده‌اند.

اما سوال این جا است که چه چیزی آن‌ها را به آن‌جا کشانده است؟ یک بازی که سال‌ها پیش وقتی نوجوان بودند انجام داده بودند و حالا همین بازی آن‌ها را به دردسری بزرگ انداخته است. دردسری که ممکن است به زودی گریبان خانواده‌های آن‌ها را  نیز بگیرد…

روث ور کتاب بازی دروغ را از همان ابتدا جذاب و نفس‌گیر نوشته است. داستان از آن‌جایی شروع می‌شود که زنی به همراه سگش در یک صبح زیبا به پیاده‌روی می‌روند که ناگهان سگ به درون آب می‌پرد و وسیله‌ای از آن بیرون می‌کشد. زن در ابتدا تصور می‌کند آن شی یک تکه چوب است اما اینطور نیست و ماجرا شوم‌تر از حد تصور اوست…

صبح فردای آن روز، پیغامی به سه زن با نام‌های فاطیما، تیا و ایزابل ارسال می‌شود که آرزو داشتند هرگز آن را دریافت نمی‌کردند. پیام از دوستشان کیت بود که فقط گفته بود: «بهت نیاز دارم.»

این چهار دختر در یک مدرسه شبانه‌روزی درس می‌خواندند و بهترین دوستان یکدیگر بودند. آن‌ها به خاطر بازی دروغ‌شان، جدایی ناپذیر بوده و میان افراد مدرسه شناخته شده بودند. تفریح به ظاهر کوچک آن‌ها عواقبی هم داشت و دختران در سال آخر مدرسه به دلایلی مرموز در مرگ معلم هنر مدرسه نقش داشتند و از مدرسه اخراج شدند، اما… .

نقد کتاب

این اثر می‌تواند توجه کسانی را که به داستان‌های پر رمز و راز علاقه دارند، به خود جلب کند. بازی دروغ سه قانون مهم دارد. اول: باید دروغی بگویید، دوم: نباید حرفتان را عوض کنید و سوم: گیر نیوفتید. اگر بتوانید این سه قانون را رعایت کنید، در بازی شرکت داده می‌شوید و در غیر این صورت اتفاقات خوش‌آیندی انتظارتان را نمی کشد.

روث ور با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی کم‌نظیر دست یافت. وی تحصیلات خود را در دانشگاه منچستر تمام کرد و به پاریس نقل مکان نمود و در این مدت به شغل‌هایی نظیر فروشندگی کتاب و تدریس زبان مشغول شد.

کتاب بازی دروغ اثری نفسگیر و جنایی به حساب می‌آید و همچون دیگر نوشته‌های این نویسنده، شما را تا انتها با خود همراه می کند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1022 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی دروغ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *