مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

17.000 تومان33.000 تومان

رفتار و برخورد مردان را راحت تر درک کنید

نویسنده:

مترجم: مهراوه فیروز

تعداد صفحات کتاب: 178 صفحه

حجم فایل: متغیر

دانلود کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن pdf

کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن تا به امروز به زنان بسیاری در سراسر دنیا کمک کرده که مشکلات رابطه‌ خود را حل کنند.

استیو هاروی کمدین معروف آمریکایی کتاب حاضر را در سال 2009 منتشر کرد. این کتاب برای زنانی است که تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را تغییر دهند و در عین حال وارد مسیر جدیدی از زندگی خود شوند. در واقع زنانی که درآستانه‌ی ورود به یک رابطه‌ی جدید با شوهر خود هستند یا رابطه‌ای را شروع کرده‌اند و می‌خواهند آن‌ را بهبود ببخشند مخاطبان اصلی این کتاب کاربردی هستند.

استیو هاروی با جمع‌بندی مطالبی مفید به زنان سراسر دنیا کمک کرده است تا شناخت بهتری از مردان داشته باشند و اجازه ندهند تا مشکلات از نظر فکری و جسمی آن‌ها را آزار دهد. مخاطبان می‌توانند با مطالب این کتاب اصول و تیپ‌های رفتاری که معمولا در اغلب مردان مشترک است را بهتر بشناسند. خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کن… به همه‌ی زنان توصیه می‌شود چرا که روش‌های کاربردی هاروی در این کتاب به زنان می‌آموزد که چطور کنترل اوضاع را به دست بگیرند و پایه‌های روابط خود را مستحکم کنند.

هاروی می داند که مردان واقعا درباره عشق ، صمیمیت و تعهد چه فکر می کنند. او در این باره به زنان آگاهی می دهد و به آنها کمک می کند با داستن افکار و رفتار های یک مرد بتواند رابطه اش را بهتر هدایت کرده و به صمیمیت و درک بیشتری از پارتنر خود برسد.

در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن شخصیت رسانه ای و کمیک استندآپ کمدین معروف استیو هاروی جدی می شود ، او دانش و بینش و توصیه های بیهوده خود را برای هر زن خوبی که می خواهد یک مرد خوب پیدا کند یا عشق فعلی اش را ماندگار کند ارائه می دهد. البته کتاب اصلا خشک و جدی نیست و هاروی از شوخ طبعی مخصوص به خود برای جذاب کردن آن بهره برده است.

جملات برگزیده کتاب

  • هیچ‌ چیز روی این‌ کره خاکی قابل قیاس با عشق یک زن نیست.
  • از نظر مردان، عشق همان وفاداری است. ما می‌خواهیم شما با وفاداری خود، عشقتان را به ما نشان دهید.
  • در صدد ‌شکستن دل دیگری نباشید. خواسته‌هایتان را در اولویت قرار دهید، اجازه دهید هم خودتان و هم مردتان به جایگاه واقعی خود در زندگی برسید.
  • اگر در زندگی مردی هیچ‌ جایگاهی نداشته باشید و برای شما برنامه‌ای نداشته باشد، بعد از اینکه شما فهمیدید، هیچ سرپوشی روی اشتباهاتش نخواهد گذاشت.

نقد کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن pdf

هیچ‌چیز در این سیاره نمی‌تواند با عشق یک زن مقایسه شود. مهربانی و دلسوزی، صبوری و سخاوت بی‌قیدوشرط مشخصه‌های بارز زنی است که می‌خواهد رابطه‌ی خود را شروع و آن را با عشق و علاقه حفظ کند؛ اما گاهی زنان علت بعضی رفتارهای مردان را نمی‌دانند و آن‌ها را نوعی بی‌احترامی تلقی می‌کنند. استیو هاروی کمدین معروف آمریکایی در کتاب با زبان شیرین و طنز خاص خود از حقایق و تجربیات شخصی‌اش استفاده کرده تا به زنان کمک کند که بدانند آقایان هنگام رابطه، صمیمیت و عشق چطور فکر می‌کنند.

در بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن می خوانیم: بدیهی است که مردان به رابطه جنسی نیاز دارند. ما این رابطه را دوست داریم. هیچ‌چیز شبیه این روی کرۀ خاکی نیست و بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم. خانه، شغل، دارایی ما را بگیرید، اما لطفاً، لطفاً رابطه جنسی را از ما نگیرید. هیچ‌چیز دیگر برایمان مهم نیست. ما فقط به رابطه جنسی نیاز داریم. باید از نظر فیزیکی درگیر زنی باشیم که دوستش داریم، زنی که به ما وفادار است و از ما حمایت می‌کند و بدین روش عشقمان را ابراز می‌کنیم.

کارهای رمانتیک از جمله گفتگو، نوازش، گرفتن دست‌ها و به وجود آوردن رشته‌های الفت و محبت، مهم است. ما این کارها را انجام خواهیم داد، چرا که می‌دانیم این کارها برای شما مهم است، اما لطفاً درک کنید: نحوه ارتباط ما مردان از طریق رابطه جنسی است. دوران قاعدگی، زمان استراحت و بازسازی زنان برای ارتباط مجدد با ماست. ندیدم مردی که این نیاز را نداشته باشد. از هر مردی بپرسید که آیا رابطه جنسی در زندگی مهم است و بگوید نه دروغ گفته است. هنوز چنین مردی را ملاقات نکرده‌ام.

کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن pdf تا مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تامیز قرار داشت و به زنان زیادی در سراسر جهان کمک کرده است تا مشکلات رابطه‌شان را حل کنند.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1119 دسته‌بندی: برچسب: ,

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *