شرمنده نباش دختر

قیمت اصلی 13.000 تومان بود.قیمت فعلی 10.000 تومان است.

یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

جزو کتاب هایی که همه ی زنان باید بخوانند

نویسنده: ریچل هالیس

مترجم: هدیه جامعی

تعداد صفحات کتاب: 177 صفحه

حجم فایل: 19.11 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب شرمنده نباش دختر pdf

دانلود کتاب شرمنده نباش دختر pdf

ریچل هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر که یک کتاب در زمینه خودسازی زنان، موفقیت، خوشبختی و عزت‌نفس محسوب می‌شود درباره یک ایده کلی صحبت می‌کند.

اینکه اگر کاری را به خاطر خودت انجام دادی و هیچ‌ کس آن را درک نکرد، شرمنده نباشی. هالیس اعتقاد دارد اگر شما بتوانید کاری بکنید که باعث احساس خوب در درونتان شود این کار ارزشمند است و «قدرتمندترین و دلنشین‌ترین احساس دنیاست.» و به هیچ وجه نباید شرمنده باشید. تمرکز هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر روی این مسئله است: به نظرات و قضاوت دیگران اهمیت نده و برنامه‌ای بدون شرمساری برای رسیدن به اهدافت بریز چون دنیا به درخشش تو نیاز دارد:

«اگر می‌توانستم فقط یک حرف به شما بزنم و متقاعدتان کنم که به آن باور داشته باشید، آن یک حرف این بود: شما برای بیش‌ازاین آفریده شده‌اید؛ شما برای داشتن رؤیاهایی خلق شده‌اید که می‌ترسید داشته باشید؛ شما برای انجام کارهایی خلق شده‌اید که فکر می‌کنید توانایی انجامشان را ندارید؛ شما برای مدیربودن آفریده شده‌اید؛ شما برای مشارکت‌کردن آفریده شده‌اید؛ شما برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعهٔ خودتان و حتی در دنیا آفریده شده‌اید؛ شما برای این آفریده شده‌اید که بیش از آنچه الآن هستید شوید-این مهم‌ترین قسمت ماجراست-نسخهٔ بیش‌ ازاینِ شما شبیه من یا دیگری نخواهد بود.»

نقد کتاب شرمنده نباش دختر pdf

عزت‌نفس مسئله‌ی بسیار مهمی است. همه‌ی افراد نیاز دارند به خودشان اهمیت دهند و برای خودشان ارزش قائل باشند. اگر کسی بخواهد به‌سوی خوشبختی و رضایت پیش برود باید بتواند شجاعت کافی داشته باشد و از خواسته‌هایش خجالت نکشد. این موضوع برای زنان که در طول تاریخ موقعیت‌های کمتری در اختیار داشته‌اند از اهمیت بیشتری برخوردار است. جملات کتاب شرمنده نباش دختر پر از نکات ساده‌ای است که می‌تواند نگاه شمارا به زندگی تغییر دهد. این کتاب را بخوانید و از نگاه ریچل هالیس به دوروبرتان بیندیشید.

در نهایت می‌توان گفت که هالیس اثر حاضر را با بهانه‌هایی که باید کنار گذاشته شوند، شروع و با مهارت‌هایی که باید کسب کرد به پایان رسانده است. بنابراین اگر خواهان آن هستید که زندگی بهتری داشته باشید و به اهداف خود برسید کتاب شرمنده نباش دختر می‌تواند با ارائه‌‌ای از نکات ساده و کاربردی مسیر مشخصی پیش روی شما قرار دهد اما در نهایت این خود شما هستید که باید در این مسیر قدم بردارید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1106 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرمنده نباش دختر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *