از ذهن تا ماده

قیمت اصلی 46.000 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

دانش حیرت انگیز چگونگی خلق واقعیت مادی توسط مغز

نویسنده:

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 523 صفحه

حجم فایل: 5.98 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب از ذهن تا ماده pdf

دانلود کتاب از ذهن تا ماده pdf

 افکار ما تأثیر مستقیمی بر جهان پیرامون ما دارند و کتاب از ذهن تا ماده به ما نشان می دهد که چگونه از این دانش برای زندگی شاد و موثر استفاده کنیم.

بیشتر ما تنها از بخش کوچکی از توانایی‌هایمان استفاده می‌کنیم و حتی نمی‌دانیم که ذهن‌مان ماده را خلق می‌کند. این کتاب قصد دارد به شما یاد دهد که قدرت ماورایی خود را تحت کنترل بگیرید و زندگی فوق العاده‌ای را برای خود و اطرافیان‌تان به وجود بیاورید. شما قبلاً نیز افکار را به اشیا تبدیل کرده‌اید. شما هر روز به صورت ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهید. حالا وقت آن است که این کار را به صورت نظام‌مند و عمدی انجام دهید.

در این کتاب با افراد زیادی آشنا خواهید شد که افکار خود را به اشیا تبدیل کرده‌اند. اطلاعات از درون آن‌ها به میدان کیهانی جریان می‌یابد و آگاهی آن‌ها فضای اطراف‌شان را شرطی می‌کند و مظاهری را در واقعیت مادی به وجود می‌آورد. این مفهوم که ذهن ماده را خلق می‌کند، گزاره‌ای متافیزیکی نیست، بلکه گزاره‌ای زیستی است. در کتاب از ذهن تا ماده، شخصاً این را تجربه خواهید کرد که مغز چگونه در واکنش به آگاهی شما، در قالب نورون‌ها و سیناپس‌ها ماده را به وجود می‌آورد. آگاهی و ماده با میدان‌های پیرامون شما برهم‌کنش دارند و منجر به واقعیت مادی می‌شوند.

کتاب حاضر اصول اصلی پزشکی مدرن و علوم متعارف را به چالش می‌کشد. داسون چرچ به خوبی نشان می‌دهد که پیوند ذهن/بدن ژرف‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم؛ و می‌گوید علم باید پارادایم خود را گسترش دهد و نیروهایی مانند آگاهی، هم‌ارتعاشی و انرژی را در خود جای دهد. این کتاب انبوهی از مقالات علمی را در خود جای داده است، از مقالات کلاسیک گرفته تا دستاوردهای جدید.

نمونه‌ها و تمرینات عملی زیاد کتاب از ذهن تا ماده، به ما ابزاری می‌دهد که با آن روی تحول شخصی خود کار کنیم. اگر فرضیه‌ی به‌هم‌پیوستگی این کتاب درست باشد، از این ابزار برای دگرگونی اجتماعی نیز می‌توان استفاده کرد. خواندن این کتاب را به شدت توصیه می‌کنیم.

نقد کتاب از ذهن تا ماده pdf

هر موجودی به عنوان یک تفکر آغاز می شود، از یک سمفونی گرفته تا ازدواج تا یک بستنی قیفی تا پرتاب موشک. وقتی قصدی می کنیم، زنجیره پیچیده ای از اتفاقات در مغز ما آغاز می شود. افکار به عنوان تکانه های الکتریکی در مسیرهای عصبی حرکت می کنند. وقتی نورون ها با هم شلیک می شوند، به یکدیگر سیم می شوند و باعث ایجاد میدان های الکترومغناطیسی می شوند. این میدان ها انرژی نامرئی هستند، اما با این وجود بر روی مولکول های ماده اطراف ما تأثیر می گذارد، درست همانطور که یک آهنربا بر براده های آهن اطرافش تاثیر می گذارد.

داسون چرچ، محقق برنده ی جایزه، در کتاب از ذهن تا ماده، علمی را توضیح می دهد که نشان می دهد ذهن ما چگونه ماده را ایجاد می کند. قصد های مختلف زمینه های مختلف و موجود های مختلف مادی را تولید می کنند. افکار و حوزه های انرژی ای که ما در ذهن خود پرورش می دهیم، اتم ها و مولکول های اطراف خود را شرطی می کنند. اکنون می توانیم علم پشت هر حلقه از زنجیره ای را از یک فکر به چیز دیگر ردیابی کنیم و روش های شگفت انگیزی را که در آن قصد های ما جهان مادی را ایجاد می کند، نشان دهیم.

این کتاب پر است از داستان های واقعی افرادی که تبدیل ذهن به ماده را تجربه کرده اند. این داستان ها انواع و اقسام حقایق ژرف، الهام بخش و خیره کننده ای را در خود جای داده اند به طوری که به ما نشان می دهند که افکار می تواند تار و پود واقعیت مکان و زمان ما را از هم باز کند و به ماده یا اشیا تبدیل کند.

کتاب از ذهن تا ماده pdf به خوانندگان خود نشان می دهد که چگونه از قدرت خارق العاده ی ذهنشان برای خلق کردن استفاده کنند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1283 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “از ذهن تا ماده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *