جادوی باور

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

قدرت جادویی باور

چگونه از قدرت جادویی باور استفاده کنیم

نویسنده:

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 341 صفحه

حجم فایل: 2.32 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب جادوی باور pdf

دانلود کتاب جادوی باور pdf

کتاب جادوی باور اثری ست به شدت کاربردی؛ و به همه کسانی که میخواهند باورهای خود را تغییر بدهند و بایدهای جدیدی بسازند شدیدا توصیه می شود!

در این کتاب پرفروش ، یک تاجر موفق اسرار استفاده از انرژی های نامحدود ناخودآگاه را فاش می کند. میلیون ها خواننده از این تکنیک های تجسم بهره مند شده اند، که به شما نشان می دهد چگونه می توانید افکار و رویاهای خود را به اعمالی تبدیل کنید که می تواند منجر به افزایش درآمد، روابط شادتر، افزایش اثربخشی و بهبود آرامش خاطر شود.

کلود مایرون بریستول، کهنه سرباز جنگ جهانی اول کتاب جادوی باور را نوشت تا به سربازان سابق کمک کند تا خود را با زندگی غیرنظامی سازگار کنند. کتاب بریستول، پیشگام جنبش اندیشه جدید و سخنران انگیزشی محبوب، خطاب به کسانی که در همه اقشار جامعه بودند، از سیاستمداران و رهبران گرفته تا مجریان و فروشندگان است. پیام بی انتهای وی درباره قدرت تفکر متمرکز و تأیید خود، منبع حیاتی الهام و راهی عملی برای دستیابی به موفقیت است.

انسان بیشتر کارهایش را به صورت ناخودآگاهانه و تحت تاثیر باورهای رایجی که در ذهن خود دارد انجام می‌دهد. کم پیش می‌آید که درباره‌ی موضوعی به طور جدی و متمایز بیندیشد و بعد تصمیم بگیرد؛ معمولا عادت‌ها هستند که شخصیت آدمی را می‌سازند و زندگی‌اش را پیش می‌برند. اما این عادت‌های فکری و رفتاری از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ نویسنده کتاب جادوی باور اینگونه پاسخ می‌دهد: از ناخودآگاه!

کتاب جادوی باور که یک اثر انگیزشی کلاسیک است، نشان می‌دهد که قدرت باورهای شما بسیار بیشتر از آن است که خودتان تصور می‌کنید؛ تا جایی که می‌توانید با تغییر ذهنیت خود، به تغییر و بهبود زندگی‌تان امیدوار باشید. مطالب این کتاب همگی بر پایه‌ی تحقیقات علمی معتبر است. در فصول ابتدایی یافته‌هایی بررسی شده‌ که نشان می‌دهند ذهن چگونه مفاهیم را می‌سازد و به خدمت می‌گیرد.

سپس درباره‌ی ناخودآگاه و نحوه‌ی عملکرد آن توضیحاتی داده شده است. و بالاخره، بخش اعظم کتاب جادوی باور به ارائه‌ی تکنیک‌های عملی‌ای اختصاص داده شده که به شما در جهت ارتقای عملکرد ذهنتان یاری می‌رساند. تکنیک‌هایی چون تلقین و روش آینه و… که همگی در راستای تبدیل ذهنیات شما به واقعیات عمل می‌کنند.

نقد کتاب جادوی باور pdf

هدف نویسنده از نوشتن کتاب جادوی باور آن است که با شرح ماهیت و کاربرد نیروی خاص و قدرتمند جهان به خوانندگان کمک کند تا در صورت تمایل برای دستیابی به موفقیت در زندگی‌شان از آن بهره ببرند. نویسنده معتقد است که سازمان‌های ائتلافی و سرّی یک «راز باشکوه» واقعی برای خودشان دارند که تعداد بسیار کمی از اعضا آن را درک می‌کنند. در نتیجه «هیچ‌کس تا زمانی که آمادگی دریافت حقیقت را ندارد، آن را دریافت نمی‌کند»؛ یک دستور مانند یک کتاب بسیار عمیق برای کسانی است که در پی آن هستند و به‌ویژه در نشان دادن مسیر زندگی به آنها کمک می‌کند، البته اگر آنها بتوانند اصول آن را بفهمند و دنبال کنند.

اما کمتر کسی آن را می‌خواند و در عین حال شکایت می‌کنند که «مطالب آن به‌قدری عمیق است که درک آن را برایشان دشوار کرده است.» نویسنده همچنین معتقد است که برخی از این سازمان‌ها مانند بسیاری از دستورات سّری که نشان‌ دهندۀ شناخت و درک زندگی هستند، از تمثیل‌ها و تفسیرهای نادرست برای گمراه کردن افراد استفاده می‌کنند.

در بخشی از کتاب جادوی باور می خوانیم: شما اغلب این نقل‌قول را شنیده‌اید: اگر باور داشته باشید که می‌توانید، موفق خواهید شد! یک ضرب‌المثل قدیمی لاتین می‌گوید: «اگر باور داشته باشید که آن را دارید، به دستش خواهید آورد.» باور، نیروی محرکی است که شما را قادر می‌کند به هدفتان برسید. اگر بیمار هستید و این موضوع عمیقاً در وجودتان ریشه کرده تفکر یا باوری که کشف خواهید کرد، امتیازی است که به شما کمک می‌کند تا بهبود یابید. همین باور یا اعتماد وجود شماست که برایتان نتایج مادی خارجی به همراه می‌آورد. من دربارهٔ افراد معمولی و افرادی که روان سالمی دارند صحبت می‌کنم. من به یک فرد معلول نمی‌گویم که می‌تواند در بیس‌بال یا فوتبال عالی باشد.

من به زنی با چهرهٔ کاملاً معمولی نمی‌گویم که می‌تواند یک‌شبه خودش را به زنی با زیبایی فوق‌العاده تبدیل کند، زیرا بعید است موفق شود. با این وجود، این موارد هم ممکن است اتفاق بیفتد، زیرا درمان‌های قابل‌توجه زیادی وجود داشته است. و هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد قدرت‌های ذهنی فراهم می‌شود، من کاملاً اعتقاد دارم که ما باید شاهد درمان‌های بسیاری باشیم که حرفهٔ پزشکی نوین آن را غیرممکن می‌داند. در نهایت، من هرگز کسی را دلسرد نمی‌کنم، زیرا در زندگی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و آن‌چه که می‌تواند به اتفاق افتادن آن کمک کند امید است…

کتاب جادوی باور سعی دارد شما را با سری‌ترین اتفاقات آشنا کند.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جادوی باور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *