جادوی باور

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
جادوی باور (nbookcity.com)

دانلود کتاب جادوی باور

کتاب جادوی باور سعی دارد شما را با سری‌ ترین اتفاقات آشنا کند.

انسان بیشتر کارهایش را به صورت ناخودآگاهانه و تحت تاثیر باورهای رایجی که در ذهن خود دارد انجام می‌دهد. کم پیش می‌آید که درباره‌ی موضوعی به طور جدی و متمایز بیندیشد و بعد تصمیم بگیرد؛ معمولا عادت‌ها هستند که شخصیت آدمی را می‌سازند و زندگی‌اش را پیش می‌برند. اما این عادت‌های فکری و رفتاری از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ کلود مایرون بریستول اینگونه پاسخ می‌دهد: از ناخودآگاه!

کتاب جادوی باور یک کتاب مهم و کارآمد در زمینه موفقیت است. این کتاب راهکاری قدرتمند برای دستیابی به رونق کسب و کار، ثروت و کامیابی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. مطالعات علمی به بهترین شکل ممکن ثابت کرده است که وقتی انسان به چیزی یا رویدادی باور داشته باشد دیر یا زود اقداماتی انجام می‌دهد که آن باورها به واقعیت می‌پیوندد. سوال مهمی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که چگونه باورها ما را به سمت جلو هدایت می‌کنند یا عقب نگه می‌دارند؟

خلاصه کتاب

کتابی که پیش روی شماست به جهت معرفی قدرت جادویی و بی کرانی که تمام انسان ها امکان دسترسی به آن را دارند نگارش شده است، قدرت بی انتها و مافوق تصوری که بهره گیری از آن به کامیابی، رضایت و خوشنودی بیکران منجر می شود. قدرت باور همان چیزی است که شما را قادر می سازد به هر آرزوی سنجیده ای نائل شوید و به زندگی خوشایندی که شایسته آنید دست یابید. هدف نویسنده از نوشتن کتاب جادوی باور آن است که با شرح ماهیت و کاربرد نیروی خاص و قدرتمند جهان به خوانندگان کمک کند تا در صورت تمایل برای دستیابی به موفقیت در زندگی‌شان از آن بهره ببرند.

در این کتاب پرفروش، یک تاجر موفق اسرار استفاده از انرژی های نامحدود ناخودآگاه را فاش می کند. میلیون ها خواننده از این تکنیک های تجسم بهره مند شده اند.

کلود مایرون بریستول، کهنه سرباز جنگ جهانی اول کتاب جادوی باور را نوشت تا به سربازان سابق کمک کند تا خود را با زندگی غیرنظامی سازگار کنند. بریستول، پیشگام جنبش اندیشه جدید و سخنران انگیزشی محبوب، خطاب به کسانی که در همه اقشار جامعه بودند، از سیاستمداران و رهبران گرفته تا مجریان و فروشندگان. پیام بی انتها وی درباره قدرت تفکر متمرکز و تأیید خود، منبع حیاتی الهام و راهی عملی برای دستیابی به موفقیت است.

بخشی از متن کتاب

زمانی که من در شرکت سرمایه گذاری شاغل بودم فروشنده جوانی بنام باب به دفترم آمد و از من طريقه نزدیک شدن و گرفتن سفارش از آقای اسمیت را جویا شد. آقای اسمیت مرد میلیونری بود که اکثر فروشندگان از وی می ترسیدند چون اولا از ظاهر يغور و خشن و ترسناکی برخوردار بود و در ثانی در بین فروشندگان و سفارش گیران به تندخویی و خشم نمایی معروف بود.

از ظاهر اسمیت می توان به چاقی، موی سر انبوه و ابروان پاچه بزی اشاره کرد. به هر شکل باب بر این باور بود که اگر در سطح او با وی ارتباط برقرار کند بدین وسیله به هدفش رسیده است. چون او از رفتارهای محترمانه خوشش می آید.

در ابتدا در برابر این درخواست باب قدری گیج شدم اما به سرعت متوجه مسئله شده و آن این بود که باب از تصویر ذهنی خودساخته اش از آقای اسمیت می ترسید و جهت رهایی از این ترس بی اساس نیز می بایست این تصویر را از ذهنش پاک کند. بدین منظور به باب گفتم که خوب می داند که این مرد میلیونر هرگز او را به باد کتک نمی گیرد. همینطور به باب گفتم که آیا مجسم کردن این صاحب کار به شکل مردی…

نقد کتاب جادوی باور

بریستول در کتاب جادوی باور که یک اثر انگیزشی کلاسیک است، نشان می‌دهد که قدرت باورهای شما بسیار بیشتر از آن است که خودتان تصور می‌کنید؛ تا جایی که می‌توانید با تغییر ذهنیت خود، به تغییر و بهبود زندگی‌تان امیدوار باشید.

  • قدرت نامحدود ذهن ناخودآگاه را مهار کنید و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید
  • از افکار خود محافظت کرده و آنها را به دستاوردهای خود تبدیل کنید
  • از “قانون پیشنهاد” استفاده کنید تا در هر کاری که می خواهید کارآیی خود را افزایش دهید
  • برای غلبه بر موانع ، از قدرت تخیل خود استفاده کنید

در فصول ابتدایی یافته‌هایی بررسی شده‌ که نشان می‌دهند ذهن چگونه مفاهیم را می‌سازد و به خدمت می‌گیرد. سپس درباره‌ی ناخودآگاه و نحوه‌ی عملکرد آن توضیحاتی داده شده است. و بالاخره، بخش اعظم کتاب به ارائه‌ی تکنیک‌های عملی‌ای اختصاص داده شده که به شما در جهت ارتقای عملکرد ذهنتان یاری می‌رساند. تکنیک‌هایی چون تلقین و روش آینه و… که همگی در راستای تبدیل ذهنیات شما به واقعیات عمل می‌کنند.

مطالب کتاب جادوی باور همگی بر پایه‌ی تحقیقات علمی معتبر است.

تعداد بازدید: 4,152 بار

%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: جادوی باور

نویسنده: کلود مایرون بریستول

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 341 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب آیین سخنرانی اثر دیل کارنگی خالق آثاری همچون آیین زندگی و آیین دوست یابی می باشد. کتاب آیین سخنرانی شامل بسیاری از عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند برای امور روزانه‌ی تمامی انسان‌هاست. در حال حاضر، دوره‌های "آموزش سخنرانی دیل کارنگی" در سراسر...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 7421
معمولاً اکثر انسان‌ها نسبت به شرایط فعلی خود رضایت ندارند و احساس می‌کنند که باید جایگاه بالاتری را کسب می‌کردند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع اهمال‌کاری است. حال با توجه به این توضیحات...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 3659

یک پاسخ

  1. وای خدای من یعنی بی نظیره ‌بهترین کتاب. درمورد ذهن واقعا تمام باورهای ما در زندگی رو این کتاب بیان کرده چطوری تغییر بدیم تا خلق زندگی جدید رو به واقعیت تبدیل کنیم من استفادا کردم هروز پراز نتیجه بی نظیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *