اولین تماس تلفنی از بهشت

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
اولین تماس تلفنی از بهشت (nbookcity.com)

دانلود کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت برای تمام کسانی که به آثار میچ آلبوم علاقه دارند، کتابی خواندنی و جذاب است. اگر از داستان‌های جادویی، پر از رمز و راز و معجزه لذت می برید، این رمان، یک انتخاب عالی برای شما است.

یک روز صبح، در شهری کوچک به نام کوُلدواتِر، چند تلفن زنگ می‌خورد. آن‌طرف خط کسانی هستند که می‌گویند از بهشت تماس گرفته‌اند؛ یکی با مادرش حرف می‌زند و یکی با خواهری، هرکسی با عزیزی ازدست‌رفته. آیا معجزه‌ای غریب رخ‌داده؟ یا فریبی بزرگ در کار است؟ وقتی اخبار این تماس‌های عجیب پخش می‌شود، غریبه‌ها دسته‌ دسته به شهر سرازیر می‌شوند تا آن‌ها هم بخشی از این معجزه باشند.  کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت داستان شهری است که با ارواح درون بهشت، ارتباط دارد.

خلاصه کتاب

شاید همه ما آرزو داشته باشیم که تنها یک بار دیگر، صدای عزیزان از دست رفته‌مان را بشنویم. آن‌هایی که به گمان ما در بهشت هستند و زندگی از کره خاکی را ترک گفته‌اند. اما آیا می‌توان انتظار داشت که روزی تلفنمان زنگ بخورد و یک تماس تلفنی از بهشت داشته باشیم؟ این اتفاقی است که در شهر کلدواتر در داستان کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت رخ می‌دهد و نامش را بر سر زبان‌ها می‌اندازد. همه به تکاپو می‌افتند.

یکی می‌خواهد با خواهرش حرف بزند و دیگری می‌خواهد مادرش را پیدا کند. در این میان افرادی هم هستند که ناامید شده‌اند. مردی انتظار می‌کشد تا همسرش با او تماس بگیرد و از او خبری نمی‌شود… در این میان یک مرد از اهالی شهر نمی‌خواهد قبول کند که چنین معجزه‌ای اتفاق افتاده، چرا که همسرش با او تماسی نمی‌گیرد تا درد دوری او را التیام بخشد.

مادری از به یاد آوردن غم از دست دادن پسرش بار دیگر دچار افسردگی می‌شود. اما این معجزه مسیری دارد که باید آن را طی کند، بیشتر از هر کس دیگر خبرنگاری که باوری به معجزه ندارد، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود.  مردی که همیشه به تلخی با دیگران رفتار می‌کند، محبت کردن را می‌آموزد. مردی هم به حقیقت معجزه ایمان می‌آورد. بسیاری از منتقدان میچ آلبوم معتقدند او به دلیل علاقه بسیارش به ماوراءالطبیعه، داستان‌هایی می‌نویسد که در آن‌ها از دل زندگی شهری امروزی متافیزیک بیرون کشیده می‌شود و همین موضوع به نقطه قوت آثار او و راز موفقیتش تبدیل شده است.

بخشی از متن کتاب

یک ساعت بعد، سالی به ماشینش برگشت و پیش خودش فکر می کرد پایش به چه ماجرایی باز شده است. بعد از این که نشست و کاملا به سمت جیسون خم شد تا نزدیکش شود، اسم، شماره تلفن و آدرس هفت نفر از اهالی کلدواتر را که ادعا می کردند از بهشت با آنها تماس گرفته می شود به جیسون داد. او می دانست کاترین پلین گوشی تلفنش را از این فروشگاه خریده است و ظاهرا همه ی اهالی شهر از این موضوع خبر داشتند، ولی سالی می خواست بداند آیا بقیه ی آنها هم مشتری این فروشگاه بوده اند یا نه. جیسون اطلاعات را وارد کامپیوترش کرد. نتیجه عجیب بود.

چهار نفر از آن هفت نفر مشتری های فروشگاه بودند ولی با در نظر گرفتن تعداد کم فروشگاه های تلفن در کلدواتر، این اتفاق غیرعادی به نظر نمی رسید. نکته ی عجیب این بود که شش نفر از این هفت نفر، یعنی همه به غیر از کلی پادستو، دختر نوجوان، مشترک یک اپراتور بودند و همه از یک سرویس استفاده می کردند. سالی از جیسون پرسید: «این سرویس چیه؟ »– «ذخیره مبتنی بر شبکه ست، یه چیزی مثل کلاود، میدونی؟ میتونی باهاش ایمیلا و عکسات رو نگه داری و در یه حساب کاربری ذخیره شون کنی.» سالی به دفترچه ی یادداشتش نگاهی انداخت. انگشتش را روی چند گروهی که تعیین کرده بود کشید و پایین آمد. یکی از آنها «تاریخ فوت» بود.

نقد کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت، داستان شهری کوچک را روایت می کند که ساکنینش با دریافت تماس هایی از زندگی پس از مرگ، توجه دنیا را به شهر خود جلب کرده اند. آیا این اتفاق، بزرگترین معجزه ی تمام تاریخ است یا دروغی پشت پرده ی ماجراست؟ سالی هاردینگ، پدری مجرد و زخم خورده از رنج فقدان تصمیم گرفته که جواب این سوال را بیابد. این کتاب فوق العاده جذاب و تکان دهنده، داستانی تمثیلی درباره ی قدرت باور و اثری بسیار پیشگامانه و غیرقابل پیش بینی است که روحتان را لمس خواهد کرد.

مخاطبین کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می کنید» بدون تردید خواهند توانست حرارت و عواطف لبریز در نثر میچ آلبوم را در کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت نیز تشخیص دهند و آن هایی هم که تا به حال از آشنایی با توانایی های کم نظیر او در داستان سرایی بی بهره بوده اند، پس از آشنا شدن با یکی از دوست داشتنی ترین نویسندگان عصر حاضر به وجد خواهند آمد.

تعداد بازدید: 894 بار

Mitch%20Albom%20 %D9%85%DB%8C%DA%86%20%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85 4

عنوان کتاب: اولین تماس تلفنی از بهشت

جز لیست پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز

نویسنده: میچ آلبوم

مترجم: مریم اصغرپور

تعداد صفحات کتاب: 328 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 17.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب روایتی از آدم هایی است که از زندگیشان راضی نیستند و گاهی به دنبال عشق ممنوعه می‌روند. داستان روایتی جذاب است از زندگی آدم های معمولی با سرنوشتی نه‌ چندان معمولی. اگر به ادبیات داستانی...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 318
کتاب استیو جابز، استیو وزنیاک و رایانه شخصی نوشته دونالد بی لمکه از مجموعه کتاب های تصویری مخترعان و کاشفان، با تصاویر کمیک قصه دوستی جابز و وزنیاک و شکل‌گیری شرکت اپل را بازگو می کند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 202

یک پاسخ

  1. سلام، خواندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم، حتی در شرایط سخت روحی هم با اینکه رمان است میتواند کمک کننده باشد. برای من که یکی از اقوام درجه یکم را به تازگی از دست داده بودم، خواندن این کتاب در چهل روز گذشته کمکم کرد تا با آرامش این دوره سخت را طی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *