جذب کننده حرفه ای

قیمت اصلی 45.000 تومان بود.قیمت فعلی 33.000 تومان است.

روش هایی برای تجلی زندگی ای فراتر از رویایتان

نویسنده: گابریل برن استین

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 275 صفحه

حجم فایل: 3.41 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب جذب کننده حرفه ای pdf

دانلود کتاب جذب کننده حرفه ای pdf

بعد از خواندن کتاب جذب کننده حرفه ای pdf درک بیشتری از اهداف والای خود خواهید داشت و می دانید که چگونه وظیفه خود را انجام دهید.

گابریل برنستین می گوید: افراد زیادی هستند که کتابهای رشد شخصی می خوانند، در سمینارهای انگیزشی شرکت می کنند، مراقبه می کنند و دعا می خوانند، اما هنوز هم احساس درجا زدن دارند. اغلب چنین سخنانی را می شنوم:

«گابی، من همه کارها را درست انجام می دهم، اما هنوز هم احساس ناامیدی می کنم. من دعا می خوانم، مراقبه می کنم و از جملات تاکیدی مثبت هم استفاده می کنم، اما هنوز چیزی را که می خواهم جذب نمی کنم. مشکل من چیه؟!»

مشکل این افراد چیزی است که به کائنات و ابزارهای معنوی زیادی ایمان دارند، اما به دلایلی ارتباط شان با منبع الهی قطع شده است. آنها به جای اینکه با قدرت واقعیشان هم فرکانس شوند، سعی در فریب دادن کائنات دارند. این اشخاص تمام ابزارهای معنوی را دارند اما مهمترین بخش جذب را فراموش کرده‌اند: هم ارتعاشی با کائنات.

می توانید هر روز جملات تاکیدی مثبت را تکرار کنید، دعا و مراقبه داشته باشید ولی هنوز هم جذب نکنید زیرا انرژی شما با خواسته تان هم فرکانس نیست. به جای اینکه به خودتان اجازه دریافت دهید، می خواهید «بگیرید.» در کتاب جذب کننده حرفه ای pdf یاد می گیرید که مهمترین عنصر تجلی با کائنات تجسم انرژی عشق است.

بخشی از متن کتاب

در کتاب جذب کننده حرفه ای pdf می‌خوانیم: همیشه می‌دانستم که یک حضور غیر فیزیکی فراتر از دید من هم وجود دارد. در تمام زندگی‌ام به طور غریزی با این حضور همنوا شدم و از آن به عنوان منبعی برای خوبی استفاده کرده‌ام. این منبع نامحدود الهی باعث التیام جسم، تقویت روابط، هدایت حرفه‌ام در خدمت به دیگران و جذب بزرگترین خواسته‌هایم شده است.

نام‌های زیادی برای این حضور معنوی وجود دارد. من به طور متناوب از آن به عنوان خدا، راهنمای درونی، کائنات، روح، عشق و دیگر کلمات یاد می‌کنم. شاید شما اسم دیگری برای این حضور داشته باشید یا شاید تازه با معنویت آشنا شده‌اید و هنوز واژه‌ی مناسبی ندارید. مهم نیست چه اسمی روی این حضور بگذاریم، اتصال به این حضور بسیار ضروری است.

این واقعیت که هم اکنون در حال خواندن کتاب جذب کننده حرفه ای هستید، گواهی است که آگاهانه یا ناخودآگاه به رهنمون‌هایی الهی که شما را به اینجا سوق داده‌اند، گوش کرده‌اید و مایل به برقراری ارتباط با او هستید. من به این تمایل شما افتخار می‌کنم.

این انتخاب ساده‌ی همنوا شدن با منبع عشق باعث شده که از اعتیاد رهایی پیدا کنم، اختلال استرس پس از سانحه را درمان کنم، باورهای ترسناک را از بین ببرم و در زندگی هدف مشخصی داشته باشم. ارتباط روزانه‌ام با این منبع غیر فیزیکی قدرت، مرا یک جذب‌کننده‌ی حرفه‌ای کرده است.

نقد کتاب جذب کننده حرفه ای pdf

کتاب جذب کننده حرفه ای pdf سفر به یاد آوردن جایی است که قدرت واقعی شما در آن نهفته است. یاد خواهید گرفت که زندگی مورد نظر خود را ایجاد کنید. شما می پذیرید که زندگی می تواند جریان داشته باشد، اینکه جذب سرگرم کننده است و لازم نیست برای رسیدن به خواسته هایتان به سختی کار کنید. و از همه بهتر، احساس خوبی خواهید داشت. این کتاب به شما کمک می کند تا اهمیت زندگی در هم فرکانسی با جهان را درک کنید.

نویسنده نمی خواهد زندگی معنوی تان از تجربیات روزانه شما تفکیک شود و جدا باشد. می خواهد همیشه یک زندگی معنوی داشته باشید. از شما می‌خواهد هر روز و با رخ دادن معجزه ها احساس شگفتی داشته باشید. می‌خواهد احساس ارتباط با یک قدرت معنوی را تجربه کنید. این همان قدرتی است که می‌توانید به آن تکیه کنید. می‌ خواهد خواسته‌های خود را جذب کنید و یک زندگی سرشار از هدف، شادی، فراوانی و صلح داشته باشید. گابریل برنستین می خواهد احساس آزادی کنید.

جذب کننده حرفه ای بودن یعنی: آنچه که من باور دارم، همان چیزی است که دریافت می کنم. من می توانم با هم فرکانسی با احساسات خوب و هدایت آنها به سمت خواسته‌هایم، دنیایی را که خواهان آن هستم، ایجاد کنم. من می توانم از یک منبع نامحدود انرژی خلاق برای داشتن ایده های الهام بخش، دریافت فراوانی، احساس آزادی و از همه مهمتر، می توانم از این قدرت برای انجام خوبی‌ها در جهان استفاده کنم.

نویسنده کتاب جذب کننده حرفه ای pdf سخنران انگیزشی، مربی زندگی، کارآفرین و یکی از افراد موفق در حوزه خودشناسی و خود پروری است و سمینارها و نشست‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌کند. روزنامه نیویورک تایمز در سال 2009 او را به عنوان یکی از رهبران معنوی نسل‌های آینده معرفی کرده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1285 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جذب کننده حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *