آیا به عشق تو محتاجم

قیمت اصلی 400.000 تومان بود.قیمت فعلی 33.000 تومان است.

چگونه نیازمند توجه و تأیید دیگران نباشیم

نویسنده: بایرن کیتی

با همکاری: مایکل کاتز

مترجم: هاله نادری

تعداد صفحات کتاب: 237 صفحه

حجم فایل: 16.98 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب آیا به عشق تو محتاجم pdf

کتاب آیا به عشق تو محتاجم به شما کمک می کند تا هر بخش از زندگی خود را که به نظر می رسد فاقد آن چیزی هستید که بیشتر آرزویش را دارید، روشن کنید

پریشانی در روابط انسانی نتیجه باور‌ها و نگاه به مار‌هایی است که طنابی بیش نیستند، این ترس‌ها هستند که آتشِ پریشانی را در وجود افراد شعله‌ور می‌سازند. این ترس که بدون تأیید یا عشقِ دیگران زنده نخواهید ماند یا خوشبخت نمی‌شوید و اگر روزانه بیست‌ و چهار ساعت کار نکنید، رئیس، همسر و همکارتان از شما راضی نخواهند بود، شکل‌های مختلفِ همان ترسی است که بر وجودتان چیره گشته است.

بایرون کتی در کتاب آیا به عشق تو محتاجم؟ به شما می‌آموزد که برای جلبِ عشق و توجه دیگران، راه‌های ساده‌تر، زیباتر و ارزشمندتری وجود دارد و نیاز نیست که شما سخت‌ترین راه را برای رسیدن به این مقصود انتخاب کنید.

بایرون کیتی، نویسنده پرفروش، در کتاب آیا به عشق تو محتاجم هزاران نفر را با روش ساده و عمیق خود برای یافتن خوشبختی از طریق پرسش از ذهن آشنا کرد. این کتاب یک منبع جهانی و قدیمی اضطراب را بررسی می کند.

نقد کتاب آیا به عشق تو محتاجم pdf

کتاب آیا به عشق تو محتاجم با نگاهی دقیق، موارد مؤثر و غیرمؤثر در طلب و تأیید عشق را واکاوی می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند راهی پیدا کنید تا از آن طریق در روابط دوستانه شادتر باشید و روابط مؤثر برقرار نمایید. آنچه در اینجا یاد می‌گیرید، تسهیلِ انواع رابطه از جمله قرار‌های دوستانه، ازدواج، کار و حتی روابط دوستی را محقق خواهد ساخت.

در جریان مطالعۀ این کتاب، متوجه خواهید شد که بخش عمد‌ه‌ای از افکار شما پیرامون این موضوع می‌گذرد که پیوسته در تلاش هستید عشق و تأیید را در رابطۀ عاشقانه به دست آورید؛ آنچه بیشتر مردم هرگز آن را کشف نمی‌کنند. فقط با اندکی توجه به محتوای این کتاب، روشی کاملاً جدید در رابطه با افکار خود یاد خواهید گرفت.

این امر به‌طور بنیادین، نحوۀ برخورد با خود و افراد ارزشمند اطرافتان را تغییر خواهد داد، افراد مهمی همچون همسر، فرزند، والدین، رئیس، همکاران، کارمندان و دوستانتان. برای شناساندن خود به دیگران، نیازی نیست که تظاهر کنید و یا آنچه نیستید را به آنها نشان دهید، کافی است با خودتان و دیگران صادق باشید. خواندن کتاب آیا به عشق تو محتاجم؟ برای تمام کسانی که در زندگی جای خالی عشق را احساس می‌کنند، جذاب و مفید است.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1041 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیا به عشق تو محتاجم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *