آیا به عشق تو محتاجم

آیا به عشق تو محتاجم (nbookcity.com)

دانلود کتاب آیا به عشق تو محتاجم

نویسنده در کتاب آیا به عشق تو محتاجم؟ به شما کمک می کند روابط شادتر و موثرتری با دیگران برقرار کنید.

بایرون کیتی، نویسنده پرفروش، در کتاب حاضر هزاران نفر را با روش ساده و عمیق خود برای یافتن خوشبختی از طریق پرسش از ذهن آشنا کرد. این کتاب یک منبع جهانی و قدیمی اضطراب را بررسی می کند: روابط ما با دیگران.

در این کتاب پیشگامانه، کتی به شما کمک می‌کند تا همه چیزهایی را که به شما آموزش داده شده انجام دهید تا عشق و تایید را به دست آورید. با انجام این کار، شما کشف می کنید که چگونه عشق و ارتباط واقعی را پیدا کنید.

خلاصه کتاب

عشق چیزی است خارق العاده و کتاب آیا به عشق تو محتاجم؟ می‌کوشد که نحوه درست عشق ورزیدن را به شما نشان دهد. در نگاه اول، عشق پدید‌ه‌ای ساده و بدیهی به نظر می‌رسد، ولی اگر امتحانش کنید، زندگی‌تان را تغییر خواهد داد. سفر در جغرافیای این کتاب راه‌های ارزشمندی در جهت فهم و درک به شما نشان خواهد داد، راه‌هایی که شما را با دنیای شادی و خوشبختی آشنا خواهد ساخت. از نیازهای مهم و بزرگ آدمی برقراری ارتباط با دیگران، پذیرفته شدن، دوست داشته شدن و حتی عشق است.

چه بسا آرامش و سکونی منحصر به فرد در پس ارتباطات پایدار و عمیق موج می‌زند و آنچه انسان را به تکاپو وا می‌دارد، تلاش برای ایجاد و حفظ روابط است. با این حال آنچه ممکن است سبب برهم خوردن هستی شود، به تباهی کشیده شدن احساس ارتباط است. قطع ارتباط، نادیده گرفته شدن، بی‌وفایی حتی در زمانی که خطایی از شما سرنزده باشد تنهایی عمیق و رنجی مایوس کننده به بار خواهد آورد. اما باید بدانید که از میان این تنهایی می‌توان راهی به سمت تجدید و احیای احساس ارتباط هموار ساخت.

پریشانی در روابط انسانی نیز نتیجه باور‌ها و نگاه به مار‌هایی است که طنابی بیش نیستند، این ترس‌ها هستند که آتشِ پریشانی را در وجود افرادشعله‌ور می‌سازند. این ترس که بدون تأیید یا عشقِ دیگران زنده نخواهید ماند یا خوشبخت نمی‌شوید و اگر روزانه بیست‌وچهار ساعت کار نکنید، رئیس، همسر و همکارتان از شما راضی نخواهند بود، شکل‌های مختلفِ همان ترسی است که بر وجودتان چیره گشته است. بایرون کتی به شما می‌آموزد که برای جلبِ عشق و توجه دیگران، راه‌های ساده‌تر، زیباتر و ارزشمندتری وجود دارد و نیاز نیست که شما سخت‌ترین راه را برای رسیدن به این مقصود انتخاب کنید.

بهترین کشفِ بایرون کیتی این است که وقتی افکار خود را مورد سؤال قرار می‌دهید، متوجه می‌شوید که جهان بسیار مهربان‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردید و هیچ دلیلی وجود ندارد که با ترس بخوابید و با نگرانی بیدار شوید. هنگامی‌که درست بنگرید، جهان پر از عشق است و مناطق بسیاری جهت گشت‌ و گذار دارد. خواندن کتاب آیا به عشق تو محتاجم؟ برای تمام کسانی که در زندگی جای خالی عشق را احساس می‌کنند، جذاب و مفید است.

بخشی از متن کتاب

افکار شما درباره عشق چه می‌گویند؟ اگر به افکار خود گوش فرادهید، بسیار روشن و شفاف به شما خواهند گفت که «عشق» می‌تواند چه کارهای بزرگی برای شما انجام دهد. مثلاً وقتی که در رابطه‌ای عاشقانه شکست خورده باشید و احساساتتان جریحه‌دار شده باشد، ممکن است افکاری مثل: «من رها شده‌ام»، «محروم و تنها هستم» یا «من انسان کاملی نیستم»، تمام وجود شما را تسخیر کند. همچنین ممکن است افکار زیباتری به سراغ شما بیایند: «تو تنها نیستی»، «فقط عشق است که می‌تواند احساسات جریحه‌دار تو را ترمیم نماید».

صمیمی‌ترین رابطه، ارتباطی است که با افکار خود دارید. اگر ترس، وجود شما را فراگرفته است، اگر در طلب سلامت و امنیت هستید، ممکن است افکارتان به شما بگویند که عشق شما را نجات خواهد داد. اگر به نظر شما زندگی، ناامیدکننده و بی‌معنی است، این احتمال وجود دارد که برخی به شما بگویند که عشق می‌تواند شما را از این ورطه نجات دهد. در این زمان، توجه به افکارتان می‌تواند کورسویی از نور در وجودتان روشن نماید. کافی است از خودتان بپرسید که از عشق چه انتظاری دارید، پنج مورد از مواهبی که ممکن است عشق برایتان به ارمغان بیاورد را فهرست کنید.

بیشتر مردم معتقدند که عشق و نیاز، مترادف یکدیگر هستند. «دوستت دارم» و «به تو نیاز دارم» جملاتی کلیدی برای سرودن هزاران ترانه عاشقانه است. اگر از خود بپرسید که واقعاً در زندگی به چه چیزهایی احتیاج دارید، فهرستی طولانی از علاقه‌مندی‌های خود تهیه خواهید کرد. انسان‌ها در طولِ زندگی، چیزهایی را طلب می‌کنند که دوست دارند داشته باشند و از پیش، فهرست آنها را تهیه کرده‌اند. فقط شیوه درخواستِ آنها است که به مرور زمان تغییر می‌کند و پخته‌تر، سنجیده‌تر و مؤدبانه‌تر می‌شود.

افکار شما در مورد خواسته‌ها و نیازهایتان می‌توانند بسیار صریح و شفاف باشند. در صورتی که به این افکار ایمان داشته باشید، ناگزیر آنها را انجام خواهید داد. ممکن است با این کار، عشق و تأیید همه را به دست آورید. روش دیگری برای پاسخ به افکارتان وجود دارد، به این شکل که آن فکر را مورد سؤال، شک و تردید قرار دهید، اما چگونه می‌توانید نسبت به خواسته‌ها و نیازهای خود شک داشته باشید؟ چگونه می‌توانید افکار خود را بدون باور به آنها برآورده کنید؟ من با افکارم به همان روشی مواجه می‌شوم که با همسرم یا فرزندانم برخورد می‌کنم: من آنها را درک می‌کنم.

نقد کتاب آیا به عشق تو محتاجم

کتاب آیا به عشق تو محتاجم به شما کمک می کند تا هر بخش از زندگی خود را که به نظر می رسد فاقد آن چیزی هستید که بیشتر آرزویش را دارید، روشن کنید – عشق همسرتان، احترام به فرزندتان، مهربانی یک معشوق، یا احترام رئیستان. از طریق جستجوی نافذ آن، به سرعت نادرستی راه های پذیرفته شده برای جستجوی عشق و تایید، و همچنین اسطوره ای را که عشق را با نیاز یکسان می کند، کشف خواهید کرد.

با استفاده از روش موجود در این کتاب، در مورد باورهای دردناکی که تمام زندگی خود را بر آن ها بنا کرده اید تحقیق خواهید کرد و از مشاهده تبخیر آنها خوشحال خواهید شد. کتی به شما نشان می دهد که چگونه گشودن گره ها در جستجوی عشق ، عشق واقعی را به ارمغان می آورد و شما را مسئول خوشبختی خود می کند.

اگر به این دلیل در رنج هستید که تلاشتان برای تأیید شدن در رابطه عاشقانه یا دوستانه به نتیجه خوبی نرسید‌ه است، تمرین‌های این کتاب برایتان مفید خواهد بود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 330 بار

Byron%20Katie%20 %D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86%20%DA%A9%DB%8C%D8%AA%DB%8C

عنوان کتاب: آیا به عشق تو محتاجم

چگونه نیازمند توجه و تأیید دیگران نباشیم

نویسنده: بایرن کیتی

با همکاری مایکل کاتز

مترجم: هاله نادری

تعداد صفحات کتاب: 237 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16.92 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

پدر ستون فقرات روان پسر است. اعتماد به نفس، هدفمندی در زندگی، توانایی روبرو شدن با مشکلات و بحران ها، ایستادن و در نرفتن هنگام حمله ور شدن مسائل همه و همه از پدر آموخته می شود و پدر غایب مساله آفرین...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1216
نیمه تاریک وجود یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب‌ها در حوزه خودشناسی و خودسازی است که از انتشارش تاکنون از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌ها در تمام دنیا بوده و به 19 زبان جهان نیز ترجمه گردیده است. دانشگاه‌ها و مؤسسات...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 8460

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *