سوپ جوجه برای روح

10.000 تومان15.000 تومان

(دوره سه جلدی)

نویسندگان: جک کنفیلد و مارک هانسن

مترجم: راستکار محمودزاده

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب سوپ جوجه برای روح pdf

جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن، نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح pdf دربارهی این کتاب نوشتهاند:

همهی ما میدانیم که برای پایاندادن به درد و رنجهای عاطفی که اغلب آدمها در دامش اسیر هستند به چه چیزی نیاز داریم. عزت نفس بالا و اثربخشی شخصی خصوصیاتی هستند که هرکس بخواهد میتواند به آنها دست پیدا کند. فقط کافیست برایشان وقت بگذارد.

انتقال جان و روح یک سخنرانی زنده به یک اثر مکتوب، کار سختیست. داستانهایی را که هر روز تعریف میکنیم، چندبار بازنویسی کردهایم تا به آنها جان ببخشیم. وقتی این داستانها را میخوانید، لطفا هر چیزی را که تا حالا در کلاسهای تندخوانی یاد گرفتهاید، فراموش کنید.

سرعت مطالعهتان را کم کنید. با دل و جانتان به واژهها گوش دهید. از هر داستان لذت ببرید. بگذارید بر جانتان بنشینند. بعد از خواندن هر داستان، از خودتان بیرسید، «اين داستان چهچیزی را در من برانگیخت؟ چه توصیهای برای زندگیام دارد؟»

با هر داستان کتاب سوپ جوجه برای روح pdf ارتباط برقرار کنید. بعضی داستانها ممکن است تکا دهنده باشند. بعضی از این داستانها ممکن است اثرگذاری بیشتری نسبت به بقیهی داستانها داشته باشند. در بعضیهایشان شاید معنای عمیقتری پیدا کنید و بعض هایشان باعث گریهتان شوند یا شما را بخندانند.

بعضی از داستانها باعث دلگرمیتان میشوند و برخی ممکن است همان چیزی باشند که دنبالش بودهاید. نمیشود گفت کدامشان واکنش درستی به آن داستان است. بگذارید این اتفاق بیفتد و در مسیر طبیعی خودش جلو برود. عجله نداشته باشید که کتاب را تمام کنید. سر حوصله مطالعهاش کنید. از آن لذت ببرید. با تمام وجود بخوانیدش. این کتاب نتیجهی هزاران ساعت تلاش ما برای گلچین «بهترین بهترینها» و حاصل چهل سال تجربهی ماست.

نقد کتاب

ثروت و شهرت انسان را خوشبخت نمی کند. خوشبختی را باید در قلب و روح خود جست. کتاب سوپ جوجه برای روح pdf میلیون ها لبخند به قلب شما هدیه می دهد. روایت داستان ، یکی از مؤثرترین را های شناخت ارزش های زندگی و گشودن درهای امید در آینده است.در این مجموعه ی باارزش و متنوع ، دست کم چند داستان وجود دارد که با ندای ضمیر باطنی مطابقت دارند.

این کتاب صمیمی، سرگرم کننده، آموزنده و الهام بخش آکنده از ایده ها و بینش های ژرفی است که هرشخصی برای دستیابی به اهداف خود از آن استفاده می کند و خواندن آن فرد را به تفکر و تأمل وا می دارد.

دلایل بی شماری برای خواندن این کتاب وجود دارد. برای مثال این کتاب مدتها است که در فهرست کتابهای پرفروش روانشناسی و خودشناسی قرار دارند. کتاب سوپ جوجه برای روح pdf راوی داستانهای واقعی است که خواننده را برای ادامهی مسیرش آماده میکند. این کتاب مناسب هدیه دادن به مادر، خانواده و عزیزتان است، زیرا که سراسر این کتاب را انرژی خوب و مثبت فرا گرفته است.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1016 دسته‌بندی: , برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوپ جوجه برای روح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *