کائنات هوای شما را دارد

22.000 تومان24.000 تومان

تبدیل ترس به ایمان

از پروفروش های نیویورک تایمز

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب کائنات هوای شما را دارد pdf

دانلود کتاب کائنات هوای شما را دارد pdf

نویسنده در کتاب کائنات هوای شما را دارد درباره تحول و رهاکردن نظام فکری گذشته و قرار گرفتن در مسیری معنوی سخن می‌گوید.

رهاکردن نظام فکری قدیمی‌تان و خوش‌آمدگفتن به نظام جدید نیازمند تمرین است، اما خیلی کم‌تر از آنچه فکر می‌کنید کار می‌برد. مفیدترین تمرین، تمرین تسلیم‌ شدن در برابر عشق جهان هستی است. هر فصل این کتاب دعاها، تأییدها و تمرین‌های ساده‌ای به شما می‌دهد و از شما حمایت می‌کند تا انرژی و افکار ترسناکتان را تسلیم کنید و ذهنیت صحیح را به دست آورید. نکتهٔ مهم این است که به یاد داشته باشید دربارهٔ هر تمرین زیاد فکر نکنید. فقط تمرین کنید.

ممکن است به این نتیجه برسید که یک یا دو تمرین خاص واقعاً تأثیر عمیق‌تری در شما دارند، آن‌ها را بیش‌تر از بقیه تکرار کنید. مسیر کامل و بی‌نقص آشکار می‌شود و شما سفرتان را برنامه‌ریزی خواهید کرد. تمرین‌های زیادی در این کتاب وجود دارد. انتخاب با شماست که همه آن‌ها را انجام دهید یا عاشق چند تمرین خاص شوید. روش درست و غلطی در به‌کارگیری این تمرین‌ها وجود ندارد. فقط پذیرا باشید و تمرین‌هایی را تکرار کنید که برایتان الهام‌بخش هستند.

تمرین قرارگرفتن در مسیری معنوی برای این نیست که مراقبه‌ کننده‌ای بهتر، یا مهربان‌ترین و روشنفکرترین فرد باشیم، بلکه تمرین تسلیم در برابر عشق است. هدف کتاب کائنات هوای شما را دارد همین است. گابریل برنستین پنج قدم برای ارتباطِ مجدد و رسیدن دوباره به توازن و راه‌اندازی مجدد خودتان را بیان می‌کند:

  • از دعا کردنی که همراه با کنترل باشد دست بردارید و به جای آن برای رسیدن به چیزی که به نفعِ همه‌ است دعا کنیم.
  • روی چیزهایی تمرکز کنید که درحالِ رشد و شکوفایی در آن هستید.
  • موانع، مسیرهای انحرافی‌ای به سمتِ مسیرِ درست هستند.
  • زمانی‌که از کائنات پیامی را بخواهیم، همیشه دریافتش می‌کنیم.
  • افرادی که از نتایج مطمئن‌ هستند، می‌توانند انتظار را تحمل کنند.

نیویورک تایمز از گابریل برنستین به عنوان یک الگو برای نسل جدیدِ جویندگانِ معنویت نام برده است. او در کتاب‌ها و سمینارهای خود به افراد کمک می‌کند تا بتوانند صدای درونی خودشان را بهتر بشنوند. کتاب‌های گابریل جزء پروفروش‌های نیویورک تایمز و آمازون است که به چندین زبان ترجمه شده است و طرفداران بسیاری در تمام دنیا دارد. کتاب کائنات هوای شما را دارد به عنوان راهکاری برای گذر از ترس به سوی ایمان در سال 2017 به چاپ رسیده است.

نقد کتاب کائنات هوای شما را دارد pdf

در بخشی از کتاب آمده: وقتی ۱۶ سالم بود، دچار افسردگی شدم. در آن زمان نمی‌دانستم که علت افسردگی من چیست؟ با این وجود ترس، اضطراب و غمی که در وجودم احساس می‌کردم، غیر قابل انکار بود. افسردگی خیلی موذیانه عمل کرد. سر و کله‌اش به یکباره و بدون هیچ علتی در زندگی‌ام پیدا شد. در حالی که از حل مشکلم عاجز شده بودم، برای کمک به مادرم متوسل شدم. مادرم که خود دستی در مدیتیشن، یوگا و مراقبه داشت، راه‌حل خودش، یعنی مدیتیشن را، به من پیشنهاد کرد. او در حالی که سعی داشت مرا روی بالشت مخصوصی که برای یوگا از آن استفاده می‌کرد بنشاند، گفت: مدیتیشن!

گابریل برنستین در کتاب کائنات هوای شما را دارد، راهکارهای عملی و کاربردی جهت گذر از ترس در زندگی و قوی کردن ایمان درونی، بیان می‌کند. همه ما سعی می‌کنیم کنترلِ بعضی چیزی‌ها را به عهده بگیریم. همه‌ی این کنترل‌ها، همه‌ی این دستکاری‌ها، همه‌ی این تلاش‌ها برای رقم زدن یک اتفاق خاص؛ یک جور مقاومت است، مقاومت‌ نسبت به توازن و آن صدایِ درونی که هر لحظه شما را به سمتِ خودش فرا می‌خواند. عظمتی که درونِ شما وجود دارد و شما یادتان رفته که به حرفش گوش بدهید.

ولی در نبودِ مقاومت، ما دوباره به توازن می‌رسیم. در نبودِ آن مقاومت ما حقیقتِ وجودی‌مان را به یاد می‌آوریم و با کائنات ارتباط برقرار می‌کنیم. کائنات همیشه در حالِ فرستادن انرژی‌ِ عشقی بوده که درون و اطراف ماست و همیشه در حال راهنمایی‌ ماست. بوسیله‌ی تسلیمِ معنوی ما دوباره به توازن می‌رسیم و دوباره با عظمت و وجودِ ماورایی ارتباط برقرار می‌کنیم.

اگر در زندگی سردرگم و ناامید هستید راهکارهای الهی کتاب کائنات هوای شما را دارد pdf، به شما کمک می‌کند تا با کمک جهان هستی از خواب غفلت بیدار شوید، از کنترل زندگی دست بردارید و موانع را از بین ببرید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1315 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کائنات هوای شما را دارد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *