همه چیز به فنا رفته

قیمت اصلی 24.000 تومان بود.قیمت فعلی 21.000 تومان است.

کتابی درباره امید

نویسنده:

مترجمان: محمد خلعتبری و فاطمه بلدی

تعداد صفحات کتاب: 225 صفحه

حجم فایل: 19.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب همه چیز به فنا رفته pdf

اثر حاضر، فراخوانی است برای جذب نیرو تا به سوی ساخت دنیایی بهتر پیشروی کنیم و برای این منظور کتاب همه چیز به فنا رفته، به تنهایی کفایت می‌کند.

«ما نسلی هستیم که دیگر به صلح و ثروت و تجهیزات جدید برای خودروی الکتریکی خود نیاز نداریم، همه‌ی آن‌ها را داریم. ما نسلی هستیم که به چیزهایی بسیار مخاطره آمیزتر نیاز داریم. ما نسل و مردمی هستیم که به امید نیاز داریم.» این جملاتی از مارک منسن در کتاب هنر ظریف امیدواری است.

او در این کتاب توضیح می‌دهد، اگرچه ما در عصر حاضر، آزاد، ثروتمند و سالم هستیم اما همه‌چیز در جهان رو به ویرانی و فروپاشی است. منسن در کتاب حاضر از ایدئولوژی‌ها و مکاتب مختلف موجود، نگرانی‌ها و چالش‌ها می‌گوید و در ادامه نقش امید برای رفع وضعیت فعلی را توضیح می‌دهد. کتاب همه چیز به فنا رفته تا مدت‌ها جزو پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و آمازون بوده است.

نویسنده با حس شوخ طبعی لطیفی که از مشخصه‌های بارز قلم اوست، سعی دارد به جای ارائه نتیجه‌گیری و پاسخ‌های قطعی و متعصبانه، سؤالات درست را برای شما مطرح کرده و نتیجه‌گیری را بر عهده خودتان می‌گذارد. اینکه آیا بدون امید، امکان زندگی وجود دارد؟ چگونه امیدی می‌تواند زندگی ما را در مسیر درست قرار دهد و از ما انسان بهتری بسازد و اینکه کدام امید، بهتر و کدام امید، مخرب و مضر است؟

تمام پیش‌فرض‌های کتاب همه چیز به فنا رفته (کتابی درباره‌ی امید)، براساس مطالعات و مشاهدات علمی و تفکرات متفکران بزرگ تاریخ بنا شده و مستندات مربوطه نیز در قالب پاورقی در اختیارتان قرار گرفته است. قطعاً یکی از دلایل اصلی موفقیت کتاب‌های مارک منسن، همین دقت نظر و توجه به شعور شما به عنوان مخاطب است که باعث شده کتاب اولش به مدت چند سال در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار بگیرد. در بخشی از کتاب می خوانیم:

اساسا هدف تربیت صحیح دوران کودکی به این نکته ختم می‌شود: در نظر گرفتن پیامد مناسب برای رفتارهای بر اساس درد یا لذت کودک. آن‌ها را برای دزدیدن بستنی تنبیه کنید و برای ساکت نشستن در رستوران تشویق به این ترتیب به آن ها کمک می‌کنید بفهمند زندگی بسیار پیچیده‌تر از خواست با لذت آن‌هاست.

والدینی که نمی‌توانند در این مرحله موفق شوند، به کودکشان آسیب جدی‌تری می‌زنند؛ زیرا دیری نمی‌پاید که فرزندشان به این درک تکان‌دهنده می‌رسد که دنیا به هوا و هوس‌های آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد. یادگرفتن این موضوع در نوجوانی بسیار دردناک است؛ بسیار دردناک‌تر از درسی که فرد می‌تواند در دوران کودکی بیاموزد…

نقد کتاب همه چیز به فنا رفته pdf

با مطالعه‌ی سطرهای اول کتاب همه چیز به فنا رفته، گویی جادویی شما را به خواندن وامی‌دارد. شما بی‌اختیار، صفحات کتاب را ورق می‌زنید و وقتی کتاب را بر زمین می‌گذارید تا ادامه آن را در فرصتی دیگر مطالعه کنید، دلتان برایش تنگ می‌شود و برای فرصتی دیگر و مطالعه ادامه کتاب، لحظه‌شماری می‌کنید. این کتاب، کتاب زندگی است و تفکرات اندیشمندان بزرگی چون نیچه، کانت و افلاطون را در معرض قضاوت شما قرار می‌دهد.

منسون معتقد است به دنبال شادی رفتن ارزشی زهرآلود دارد که مدت‌هاست در فرهنگ ما رخنه کرده، ارزشی مخرب و گمراه کننده. او در این اثر می‌گوید بهتر است امید را رها کنید و رنج‌های نهفته در زندگی را بپذیرید. منسون تعاریف ما از شادی، آزادی، ایمان و امید را زیر سؤال می‌برد. این کتاب توانست انقلاب بزرگی در کتاب‌های موفقیت در دنیا به وجود بیاورد. زبان طنز و روان کتاب از ویژگی‌های خاص این کتاب است.

حسی که بعد از خواندن این کتاب به شما دست می دهد، شبیه لذتی ست که بعد از دیدن یک فیلم خوب ایجاد می شود. با این تفاوت که بعد از خواندن این کتاب، طرز نگاه و تفکر شما راجع به انگیزه و محرک های ذهنی خود کاملا، متحول میشود. اگر به دنبال کتابی هستید که بعد از خواندن آن تغییرات عمیقی در طرز تفکر و حالات روحی شما ایجاد شود و پس ازآن احساس عمیق رضایت در شما ایجاد شود، کتاب همه چیز به فنا رفته همان کتابی ست که به دنبال آن هستید.

کتاب همه چیز به فنا رفته pdf را به تمام علاقه‌مندان به مباحث موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1294 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همه چیز به فنا رفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *