عشق کافی نیست

قیمت اصلی 29.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

و چند مقاله دیگر

نویسنده:

مترجم: سیمین محمدی

تعداد صفحات کتاب: 210 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب عشق کافی نیست pdf

دانلود کتاب عشق کافی نیست pdf

کتاب عشق کافی نیست، اثری خواندنی از مارک منسن است که در آن استدلال می‌کند چرا عشق، همه‌ی آن چیزی نیست که برای داشتن یک رابطه‌ی موفق به آن احتیاج دارید.

شما می‌توانید در زندگی خود عاشق افراد زیادی شوید که یا برایتان مناسب‌اند یا نه! می‌توانید از راه‌های سالم و ناسالم دلبسته شوید. راه‌های زیادی برای عاشق شدن وجود دارد. عشق خاص نیست اما عزت نفس و توانایی‌تان در اعتماد کردن بسیار مهم است. شما می‌توانید در طول زندگی‌تان، زیاد عاشق شوید؛ اما وقتی عزت نفس، شخصیت، یا توانایی‌ در اعتماد کردن در شما از بین برود، دیگر نمی‌توانید آن را به راحتی به دست آورید.

عشق تجربه‌ای بسیار قشنگ است که همه انسان‌ها در آرزوی تجربه کردن آن هستند و هدیه‌ای بزرگ است که زندگی به شما می‌دهد. اما عشق می‌تواند هم سالم باشد و هم ناسالم! مانند هر تجربه‌ی دیگر، نباید اجازه بدهید اهداف زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار دهد و هویت و شخصیتتان را نابود کند زیرا در این صورت هم خودتان را از دست می‌دهید هم عشق را! نویسنده کتاب کتاب عشق کافی نیست، با توصیه‌های فوق‌العاده‌اش به شما یاد می‌دهد که با خودتان صادق باشید و واقعیت را آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که دوست دارید باشد، بپذیرید.

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن، عشق به عنوان هدف غایی زندگی، تقدیس می شود. اما مارک منسن این نگرش را به چالش می کشد. او با لحن بی پرده و بدون تعارف خود که مخاطبین زیادی را در سراسر جهان مجذوب او ساخته، ابزاری را در اختیارمان قرار می دهد تا بتوانیم با استفاده از آن، از تخریب روابطمان با افراد مهم زندگیمان جلوگیری کنیم. از قرارهای اول گرفته تا پیشنهاد ازدواج و جدا شدن و فراموش کردن عشق سابق…

در بخشی از کتاب عشق کافی نیست، می خوانیم: ما باید در انتخاب روشی که موفقیت را با آن اندازه گیری می کنیم، دقت کنیم؛ چرا که معیارهایی که انتخاب می کنیم، تعیین کننده ی تمامی اقدامات و عقاید ما هستند؛ برای مثال، اگر تصمیم بگیرید که «دوازده ساعت تلویزیون تماشا کردن در روز» هدف نهایی و بزرگترین معیار موفقیتتان باشد، پس در عرض چند ماه خواهید دید که چاق و تنها و بیچاره (و موفق!) شده اید. اگر به این نتیجه برسید که «بزرگترین معامله گر مواد مخدر در محله بودن» تعریفتان از موفقیت باشد، پس ممکن است گلوله بارانتان کنند!

همه ی ما به عنوان انسان از شادی و معنا، انگیزه می گیریم؛ اما اغلب گرفتار نگرانی های غیرضروری و مقایسه های سطحی می شویم. وقتی فرضیات یا شرایطی را بین آن مقایسه ها و شادی ها خلق کنیم، این کار سریعا می تواند اولویت هایمان را آشکار کند. چنین ابزارهایی به ما روش هایی را نشان می دهند که با آن ها می توانیم موفقیت خود را اندازه گیری کنیم. من مشهور نیستم؛ اما زندگی مردم را بهتر می کنم. این مرا موفق می کند. الان مجرد و تنها هستید؛ اما خوشحالید و به خودتان افتخار می کنید. همین شما را موفق می سازد.

نقد کتاب عشق کافی نیست pdf

مارک منسن در کتاب عشق کافی نیست، مقالات زیادی پیرامون داشتن یک زندگی بهتر نوشته است. موضوعاتی همچون خودشناسی، خودآگاهی، پیشرفت در کار و زندگی، شادکامی، سنجیدن زندگی خود با معیارهای درست، مهارت‌های مهم زندگی و…. را می‌توانید در این مقالات بخوانید.

اگر عشق برای داشتن یک رابطه موفق کافی نیست، پس چه چیزی می‌تواند یک رابطه خوب را شکل دهد؟ این سوال خوبی برای شروع است. بهتر است نگاهی به روابط موفق بیندازید تا در یک نگاه متوجه شوید آن‌چه باعث دوام و کیفیت آن‌ها شده، تنها عشق نیست. هرچند عشق عامل مهمی است، اما در کنار آن، اعتماد کردن مهم‌تر و از همه آن‌ها مهم‌تر، شخصیت و عزت نفس شما است. شما می‌توانید عاشق شوید، اما اگر به ابعاد دیگر زندگی‌تان توجه نکنید، عشق نیز مانند یک هیجان زودگذر از کنار شما عبور خواهد کرد.

این کتاب به شما می‌گوید عواملی مثل داشتن معیارهای درست برای سنجش زندگی خود، بسیار مهم هستند و نباید از آن‌ها غافل شد. شما ممکن است در جوانی یا پیری عاشق شوید یا عشق را به شکل‌های مختلف و به شیوه درست یا نادرست تجربه کنید. در همه این اشکال، متوجه می‌شوید که عشق برای ادامه زندگی کافی نیست. عشق زیبا است، ضروری است؛اما کافی نیست. شما نباید از خودتان غافل شوید و قدرت شخصیت‌تان را فراموش کنید. نباید اجازه دهید عشق نابودتان کند و ارزش‌تان را از بین ببرد. اگر خودتان را قربانی کنید، آن‌وقت حتی نمی‌توانید رویِ خوش عشق را ببینید.

لازم به ذکر است که کتاب عشق کافی نیست pdf، از مجموعه مقالاتی که در سایت مارک منسن نوشته شده گردآوری شده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1333 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عشق کافی نیست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *