تختخوابت را مرتب کن

قیمت اصلی 12.000 تومان بود.قیمت فعلی 9.000 تومان است.

چیزهای کوچکی که می توانند زندگی ات و شاید دنیا را تغییر دهند

نویسنده:

مترجم: حسین گازر

تعداد صفحات کتاب: 74 صفحه

حجم فایل: 5.35 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب تختخوابت را مرتب کن pdf

دانلود کتاب تختخوابت را مرتب کن pdf

نکته‌ها و مطالبی که در کتاب تختخوابت را مرتب کن بیان می‌شود شاید در نگاه اول ساده و بسیار شبیه مطالب کتاب‌های موفقیت باشد.

اما تفاوت اصلی این کتاب و نکات آن در این است که ژنرال ویلیام اچ مک ریون خودش همه‌ی این نکات را رعایت و با آن‌ها زندگی کرده است. صرفا حرف‌هایی جذاب نیستند که در یک مکان راحت نوشته شده باشند. مثلا وقتی مک‌ریون در فصل دوم می‌گوید که «تو تنهایی از عهده‌اش برنمی‌آیی» به معنای واقعی کلمه این موضوع را لمس کرده است و در حادثه وحشتناکی که برایش اتفاق افتاد اگر تنها بود هرگز از عهده‌اش برنمی‌آمد.

مک ریون در سال ۲۰۱۴ برای جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس نیز مطالب این کتاب را در قالب یک سخنرانی بیان کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. متن این سخنرانی در پایان کتاب نیز آمده است. در نهایت پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال یک کتاب کوچک، خوش‌خوان و تاثیرگذار هستید که تلنگری برای شما باشد حتما کتاب تختخوابت را مرتب کن را بخوانید.

همه شما در زندگی روزمره با موضوعات کوچکی مواجه می‌شوید که هیچ توجهی به آن‌ها ندارید و نمی‌دانید که گذشتن از همین موارد کوچک می‌تواند زندگیتان را دستخوش تغییر و تحولات بزرگی کند. نویسنده درس‌هایی به شما می‌دهد که منجر به موفقیت‌تان در طول زندگی می‌شود؛ درس‌هایی ساده مانند مرتب کردن تخت خوابتان قبل از شروع هر کاری!

همه‌ی شما آگاهی دارید که زندگی، دارای پیچ و خم‌های سخت و طاقت فرساست؛ اما گاهی اوقات با انجام کارهای پیش پا افتاده می‌توان زندگی را تحت تأثیر قرار داد. همانطور که گفته شد عمل ساده‌ای مانند مرتب کردن رختخواب منجر به ایجاد نیروی انگیزشی عمیقی در شما می‌شود و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز عالی را برایتان فراهم می‌کند. بنابراین برای تحول جهان، اول تختت را مرتب کن!

کتاب تختخوابت را مرتب کن از ده درس کوتاه تشکیل شده که ژنرال در تمرینات نیروی دریایی آن‌ها را فرا گرفته است و موضوع اصلی این کتاب می‌باشد. او در هر فصل یکی از روش‌های رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را به تصویر می‌کشد. این کتاب بسیار با آثار موفقیت شباهت دارد اما یک تفاوت بزرگی هم با این دست از کتاب‌ها دارد؛ تفاوت این است که خود مک ریون تمامی این نکات را لمس کرده و با آن‌ها زندگی کرده و می‌کند.

در بخشی از کتاب می خوانیم: هیچ یک از ما از لحظات دردناک زندگی در امان نیستیم. مثل آن قایق پارویی کوچک که اساس تمرینات دوره ی نیروی دریایی ما بود، لازم است که همه ی ما گروهی از افراد خوب و درست را برای رسیدن به مقصد زندگی در کنار خود داشته باشیم. شما به تنهایی از پس پارو زدن برنمی آیید. کسی را پیدا کنید تا زندگی خود را با آن قسمت کنید. تا جایی که امکان دارد دوست پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفقیت شما در گرو دیگران است.

نقد کتاب تختخوابت را مرتب کن pdf

هرکدام از این درس‌ها که در برابر چالش‌های زندگی ایجاد می‌شوند، دارای اهمیت یکسانی هستند و اصلا مهم نیست که شما در چه جایگاهی هستید یا چه موقعیتی در جامعه خود دارید. مردم در خیابان‌ها بارها جلوی مک ریون را گرفته‌اند تا داستان موفقیتش را برایشان تعریف کند. آن‌ها می‌خواستند بدانند که چطور این ده درس زندگی او را تغییر داده است. بنابراین مک ریون تصمیم می‌گیرد برای تحقق این هدف کتاب تختخوابت را مرتب کن را بنویسد و الهام بخش زندگی شما شود.

ویژگی های مثبت کتاب:

این کتاب تجربیات حقیقی را شرح می دهد که خود نویسنده با آن ها روبه رو شده و به همین جهت نثر و کلام اثر به دور از اغراقاتی که اغلب در چنین کتاب هایی دیده می شود است. ‌در هر فصل از کتاب به موضوعاتی پرداخته شده است که در ابتدا برای هر یک داستانی حقیقی از زندگی خود نویسنده بدون ایجاد زوائد و توصیفات نامربوط و صرفا حجم دهنده به کتاب ذکر شده است. ‌

نثر کتاب روان بوده و شما را با هیچ گونه ابهام و یا تضادی در اندیشه های آن مواجه نمی سازد. ‌کتاب با این اندیشه که زندگی همیشه شیرین نخواهد بود و همیشه عادلانه نی‌ست رویکروی نسبتا متفاوت با سایر کتاب های روان شناسی موفقیت دارد که زندگی را بیش از حد امیدوار کننده و جاه طلبانه می دانند.

کتاب تختخوابت را مرتب کن pdf، الهام بخش خوانندگانش برای موفقیت بیشتر خواهد بود، حتی در تاریک ترین لحظات زندگی.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1307 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تختخوابت را مرتب کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *