خودت باش دختر

قیمت اصلی 15.000 تومان بود.قیمت فعلی 12.000 تومان است.

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جزو کتاب هایی که همه ی زنان باید بخوانند

نویسنده: ریچل هالیس

مترجم: هدیه جامعی

تعداد صفحات کتاب: 196 صفحه

حجم فایل: 20.03 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب خودت باش دختر pdf

دانلود کتاب خودت باش دختر pdf

ریچل هالیس می گوید: من کتاب خودت باش دختر را به عنوان پاسخی به یک سوال نوشتم.

ماجرا درباره سوالی بود که بارها و بارها و بارها به میلیون ها شکل مختلف و همراه با میلیون ها داستان مختلف با آن مواجه شده بودم. خانم هایی از سراسر دنیا که از من می پرسند چطور…

  • چطور وقتی زمین خوردم دوباره روی پاهایم بایستم؟
  • چگونه تغییری واقعی در زندگی ام ایجاد کنم؟
  • چگونه از این ضربه روحی عبور کنم چطوری دوباره از اول شروع کنم؟
  • چطوری این بچه ها را بزرگ کنم؟
  • چطوری احساس گناه مادرانه را کنترل می کنی؟

همه این سوالات در نظر من، ذاتا در جوابی یکسان ریشه داشتند که نمی توانستم آن را بیان کنم. چون اگر صدها و صدها پیام از مردم دریافت کنید، تنها راهی که می توانید در زمانی معقول به آن ها پاسخ دهید این است که جواب های فراگیرتر و کلی تری بدهید پس در جواب پیام ها می گفتم، حتی شاید بعضی از شما این گونه پیام ها را از من دریافت کرده باشید، می گفتم شما خیلی قوی هستید، می توانید از عهده هر کاری برآیید اما بعد از مدت زمانی مشخص فهمیدم حرف هایی که می زنم، آن هایی نیست که می خواهم بگویم.

پس سخت تلاش کردم کتابی با عنوان کتاب خودت باش دختر بنویسم که یک پاسخ باشد، آن پاسخی باشد که اگر مثلا دوستم بودید یا اگر من 20 یا 25 یا 30 ساله بودید به شما می گفتم و آن پاسخ این است که شما قدرت تغییر دادن زندگی تان را دارید.

نقد کتاب خودت باش دختر pdf

این کتاب در قدم اول به زنان یاد می‌‌دهد دروغ‌هایی که دربارهٔ کیستی شما گفته‌اند را باور نکنید تا به آن کسی که قرار است باشید، تبدیل شوید. این کتاب ترکیبی جذاب از صدای یک مربی زندگی الهام‌بخش و بهترین (و شوخ‌طبع‌ترین) دوست است. کتاب خودت باش دختر به شدت صادقانه و بسیار واقع‌بینانه است که می‌خواهد زنان شکوفا شوند و زندگی اصیل و جسورانه‌ای داشته باشند.

ریچل هالیس مفاهیمی چون خودباوری، مسئولیت‌پذیری و لازمه‌های زندگی شاد و رضایتمندی را در زندگی زنان و دختران، در کتاب خودت باش دختر مطرح کرده است. او می‌گوید این کتاب دربارهٔ یک مشت دروغ آزاردهنده و یک حقیقت است. حقیقت؟ در نهایت شما و فقط خودتان مسئول آنچه که می‌شوید و شادمانی خود هستید. نکتهٔ اصلی این است.

کتاب خودت باش دختر صدها ماجرای خنده‌دار، عجیب، دلهره‌آور، غم‌انگیز یا دیوانه‌وار تعریف خواهدکرد اما همهٔ آنها به این حقیقت ژرف و ارزشمند می‌رسند: زندگی شما به خودتان بستگی دارد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1101 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودت باش دختر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *