اخبار را دنبال نکنید

قیمت اصلی 18.000 تومان بود.قیمت فعلی 14.000 تومان است.

(هنر بی خبر زیستن)

بیانیه ای برای یک زندگی آرامتر، شادتر و خردمندانه تر

نویسنده: رولف دوبلی

مترجم: امید کریم پور

تعداد صفحات کتاب: 127 صفحه

حجم فایل: 13.24 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

اخبار را دنبال نکنید pdf

دانلود کتاب اخبار را دنبال نکنید pdf

کتاب اخبار را دنبال نکنید pdf یک ابزار حیاتی برای مدیریت چرخه ی اخبار ویروس کرونا و پیدا کردن تعادل و آرامش در زمان هرج و مرج و عدم اطمینان است.

کتابی که پیش روی شماست حاوی دلایلی برای عدم مصرف اخبار، تحقیقاتی در مورد تاثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی از بین بردن این عادت است. عصر دیجیتال، اخبار را از یک نوع سرگرمی بی ضرر به یک سلاح کشتار جمعی تبدیل کرده که مستقیما سلامت روان ما را نشانه گرفته است. ما باید خود را از سر راه این سلاح نابودگر کنار بکشیم.

اخبار را دنبال نکنید pdf مانیفست دوبلی درباره‌ی خطرات سمی ترین شکل اطلاعات، یعنی اخبار است. او صدمه ای را که اخبار به تمرکز و رفاه ما وارد می کند نشان می دهد، و اینکه چگونه احساس وظیفه ی بی جا می تواند رفتار ما را به جهتی اشتباه هدایت کند و آسیب های جبران ناپذیری به روان ما وارد کند.

کتاب رولف دوبلی، یک راهنما درباره ی اینکه چگونه بدون اخبار زندگی کنیم است. در این کتاب بسیاری از دستاوردهای بالقوه ی چنین زندگی ای را به خواننده ارائه می دهد: اختلال کمتر، زمان بیشتر، اضطراب کمتر، بینش بیشتر در دنیای افزایش اختلال و تفرقه. اخبار را دنبال نکنید صدای خوشایندی از آرامش و خرد است.

نقد کتاب اخبار را دنبال نکنید pdf

بدون شک صفحات حوادث روزنامه و مجلات و پیج‌های خبری شبکه‌های اجتماعی جزو محبوب‌ترین مواردی هستند که افراد دنبال می‌کنند. اغلب افراد دوست دارند از مشکلاتی که در زندگی دیگران بوده و دلیل رنج‌ها و شکست‌های آن‌ها اطلاعات به دست آورده و به یکدیگر مخابره کنند، بدون اینکه راهکاری برای کمک داشته باشند.

این نکات به خوبی نشان می‌دهد که افراد همیشه به دنبال اخبار هستند و دوست دارند از اتفاقاتی که در سراسر دنیا رخ می‌دهد، اطلاع داشته باشند. دوبلی در کتاب اخبار را دنبال نکنید pdf به خوبی توضیح داده که این علاقه (پیگیری اخبار)، باعث سلب آرامش شده، شادی و نشاط را از بین برده و حال‌مان را بد می‌کند. بنابراین بهتر است دست از پیگیری اخبار برداریم تا بتوانیم بهتر و راحت‌تر زندگی کنیم. باید بپذیریم که در بیشتر مواقع برای رفع برخی از مشکلات و اتفاقات هیچ کاری از دست ما ساخته نیست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1021 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اخبار را دنبال نکنید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *