شکست عادت های کهنه

قیمت اصلی 30.000 تومان بود.قیمت فعلی 26.000 تومان است.

نویسنده: دکتر جو دیسپینزا

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 424 صفحه

حجم فایل: 8.71 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب شکست عادت های کهنه pdf

دانلود کتاب شکست عادت های کهنه pdf

اگر به دنبال معنا در زندگی با توضیحات علمی هستید و به دنبال رشد و آگاهی برای ساختن زندگی سالم و موفق هستید حتما کتاب شکست عادت های کهنه pdf را بخوانید.

ژن های شما مسیر زندگی شما را تعیین نمی کنند. علمی جدید در حال ظهور است که به انسان این توانایی را می دهد تا واقعیتی را که می خواهد بسازد. برای از بین بردن عادت های ثابت مان ،نویسنده ی مشهور ،گوینده و محقق،دکتر جو دیسپنزا، رشته های فیزیک کوانتوم ، عصب شناسی، شیمی مغز، زیست شناسی و ژنتیک را با هم ترکیب می کند تا نشان دهد که چه چیزی در این زمینه امکان پذیر است.

در کتاب شکست عادت های کهنه نه تنها دانش لازم برای تغیر جنبه هایی از خودتان به شما داده خواهد شد بلکه به شما به صورت گام به گام آموزش داده می شود تا آنچه را که یاد می گیرید به کار بگیرید تا بتوانید تغییرات محسوسی در هر زمینه از زندگی خود داشته باشید. دکتر جو باورهای کهنه را پاک می کند و پلی بین علم و معنویت ایجاد می کند. هنگامی که شما عادت های کهنه را کنار بگذارید و واقعا ذهن خود را تغییر دهید ، زندگی شما هرگز مانند سابق نخواهد شد.

ما تمام چیزهای مورد نیاز برای ایجاد تغییر در زندگی را دم دست‌مان داریم. اکنون در زمانه‌ای هستیم که دیگر فقط به «دانستن» اکتفا نمی‌کنیم، بلکه می‌خواهیم «بدانیم چگونه.» چطور می‌توانیم مفاهیم در حال ظهور علمی و دانش قدیمی را برای موفقیت در ایجاد یک زندگانی غنی به کار برده و برای خود شخصی‌سازی کنیم؟ همه ما این جمله را بارها شنیده ایم…

اما بیشتر افراد واقعاً از ته دل به این جمله اعتقادی ندارند. اگر ما واقعاً این مفهوم را می‌پذیرفتیم که افکارمان تأثیر ملموسی در زندگی‌مان ایجاد می‌کند، آیا تلاش نمی‌کردیم که هرگز به فکری که نمی‌خواهیم تجربه کنیم، اجازه ندهیم وارد ذهن‌مان شود؟ و آیا تلاش نمی‌کردیم به جای اینکه دائماً درگیر مشکلات‌مان باشیم، روی آن چیزی تمرکز کنیم که واقعاً می‌خواهیم؟ امیدواریم کتاب شکست عادت های کهنه pdf بتواند دیدگاه شما را در مورد شیوه‌ی عملکرد دنیا تغییر دهد، شما را متقاعد کند که بیش از آنچه فکر می‌کنید قدرت دارید و باعث شود شما این نکته را درک کنید که افکار و باورهای شما تأثیر ژرفی بر دنیای‌تان دارند.

نقد کتاب شکست عادت های کهنه pdf

شما را دعوت می‌کنیم که آن‎چه را در کتاب شکست عادت های کهنه می‌آموزید، به بوته‌ی آزمایش بگذارید و بی‌طرفانه نتایج را بررسی کنید. منظور این است که اگر تلاش کنید تا دنیای درونی افکار و احساسات خود را تغییر دهید، محیط بیرونی به شما بازخورد می‌دهد تا نشان دهد که ذهن شما روی دنیای «بیرون»تان تأثیر گذاشته است.

این کتاب به طور کلی سه مسئله مهم زمان، بدن و محیط را مورد بررسی قرار میدهد. بخش های مختلف مغز را با مثال و تصاویر مختلف به نمایش می گذارد. اینکه یک فکر چگونه وارد ذهن ما می شود و ما چه عکس العملی در برابر افکار و باورهای خودمان داریم.

علاوه بر این موضوع مهمی که در کتاب شکستن عادت های کهنه وجود دارد، اشاره به ذهن ناخودآگاه است که بسیاری از کارهای روزانه ما به صورت خودکار از روی باورهای ناخودآگاه ما پیش میرود. نویسنده کتاب جو دیسپنزا سعی کرده است به طور کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1126 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شکست عادت های کهنه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *