شکست عادت های کهنه

شکست عادت های کهنه (nbookcity.com)

دانلود کتاب شکست عادت های کهنه

کتاب شکست عادت های کهنه اثر معروف دکتر جو دیسپنزا می باشد که بارها توسط چندین مترجم به فارسی ترجمه شده است.

کتاب پیش رو یکی‌ از بهترین و قویترین کتاب های روانشناسی شخصی می باشد که ما در این بخش، کتاب را در قالب فایل pdf برای شما منتشر کرده ایم. دکتر جو دیسپنزا در این کتاب باورهای کهنه را پاک می کند و پلی بین علم و معنویت ایجاد می کند.

هنگامی که شما عادت های کهنه را کنار بگذارید و واقعا ذهن خود را تغییر دهید ، زندگی شما هرگز مانند سابق نخواهد شد. این کتاب تلاشی است برای رمزگشایی از عرفان به طوری که هرکسی بتواند درک کند که ما تمام چیزهای مورد نیاز برای ایجاد تغییر در زندگی را دم دستمان داریم.

خلاصه کتاب

از جمله مباحثی که در کتاب  شکست عادت های کهنه مطرح می‌شود: شمای کوانتومی، غلبه کردن بر محیط، غلبه بر بدن، غلبه کردن بر زمان، بقا در برابر آفرینندگی، مغز و مراقبه، از تفکر به عمل به بودن، شکاف، مراقبه، توضیح عرفان و امواجی از آینده، گام برداشتن به سمت تقدیر نو، باز کردن درهای حالت آفرینندگی، ریشه کن کردن عادت خود بودن، از هم باز کردن خاطرهٔ قدیمی خود، آفرینش ذهن جدید برای آینده جدید و در نهایت نشان دادن و شفاف بودن برای زیستن واقعیت جدید.

همه ما بارها این جمله را شنیده ایم: دنیای درون ما، دنیای بیرون مان را شکل می دهد. اما بیشتر افراد در دل خود اعتقادی به این جمله ندارند. اگر کسی بپذیرد که افکارش تأثیر ملموسی بر زندگی او می گذارند، آیا اجازه می دهد فكر ناخواسته ای وارد ذهنش شود؟ و آیا تلاش نمی کند به جای تمرکز بر روی مشکلات، بر روی خواسته ی واقعی خودش تمرکز کند؟

بخشی از سخن نویسنده

کتاب حاضر محصول یکی از علاقه‌های من است – تلاش صادقانه‌ی من برای رمزگشایی از عرفان به طوری که هر کسی بتواند درک کند که ما تمام چیزهای مورد نیاز برای ایجاد تغییر در زندگی را دم دست‌مان داریم. اکنون در زمانه‌ای هستیم که دیگر فقط به «دانستن» اکتفا نمی ‌کنیم، بلکه می‌خواهیم «بدانیم چگونه.» چطور می‌توانیم مفاهیم در حال ظهور علمی و دانش قدیمی را برای موفقیت در ایجاد یک زندگانی غنی به کار برده و برای خود شخصی‌سازی کنیم؟

در کتاب شکست عادت های کهنه نه تنها دانش لازم برای تغیر جنبه هایی از خودتان به شما داده خواهد شد بلکه به شما به صورت گام به گام آموزش داده می شود تا آنچه را که یاد می گیرید به کار بگیرید تا بتوانید تغییرات محسوسی در هر زمینه از زندگی خود داشته باشید. ژن های شما مسیر زندگی شما را تعیین نمی کنند. علمی جدید درحال ظهور است که به انسان این توانایی را میدهد تا واقعیتی را که میخواهد بسازد.

بخشی از متن کتاب

مغز شما درتمام کارهایتان دخالت دارد، از جمله در طرز فکر، احساس، طرز عمل و شیوه تاکردنتان با سایر مردم. این عضو مرکز شخصیت، هوش و تمام تصمیماتی است که شما می گیرید. تجربه ی تصویربرداری من از مغز دهها هزار بیمار در سراسر دنیا به مدت بیش از ۲۰ سال، نشان میدهد که وقتی مغز درست کار کند، شما درست کار میکنید و وقتی مغز دچار مشکل شود، شما هم به احتمال زیاد در زندگیتان دچار مشکل خواهید شد.

اگر مغزتان سالمتر باشد، شما خوشحالتر، سالمتر، ثروتمندتر و داناتر خواهید بود و تصمیمات درستتری خواهید گرفت و اینها به شما کمک میکند موفقتر شوید و عمر طوالنیتری داشته باشید. اگر به هر دلیلی مغزتان سالم نباشد ، مثلا در اثر آسیب به ناحیه ی سر و یا ترومای عاطفی غمگینتر، بیمارتر، فقیرتر، کم سوادتر و ناموفقتر خواهید بود.

به آسانی میتوان درک کرد که تروما می تواند به مغز آسیب برساند، اما محققین نشان داده اند که تفکر منفی و برنامه ریزی نامناسب در گذشته نیز میتواند بر مغز اثر منفی داشته باشد. برای مثال، برادر بزرگم در بچگی، خیلی من را هُل میداد. این فشار و ترس دائمی باعث شد من دلهره ی بیشتری داشته باشم، الگوهای فکریام مملو از اضطراب باشد و همیشه گارد بگیرم؛ هیچوقت نمیدانستم چه موقع قرار است اتفاق بدی بیفتد.این ترس باعث شد مرکز ترس مغز من بیش از حد فعالیت کند ، تا اینکه در مراحل بعدی زندگی این مشکل را حل کردم.

نقد کتاب شکست عادت های کهنه

یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌هایی که ما راجع به خود و ماهیت حقیقی‌مان باور کرده‌ایم این است که ما چیزی نیستیم جز موجوداتی جسمی که بر حسب واقعیت مادی تعریف می‌شویم و عاری از بُعد و انرژی حیاتی بوده و از خداوند جدا افتاده‌ایم – البته به گمانم تا به اینجا پذیرفته باشید که خداوند در درون و در پیرامون ماست. این نوع کتمان حقیقت راجع به هویت واقعی ما نه تنها معادل اسارت و بردگی است، بلکه همچنین ما را به این نتیجه می‌رساند که موجوداتی متناهی هستیم و در این زندگی فاقد معنا گرفتار شده‌ایم.

این عقیده که هیچ قلمرو و حیاتی در ورای قلمروی جسم وجود ندارد و ما هیچ تسلطی بر تقدیر خود نداریم، حقیقتی نیست که من و شما آن را بپذیریم. امیدوارم  کتاب شکست عادت های کهنه ذره‌ای بر دانش شما اضافه کند و به شما کمک کند خود واقعی‌تان را مشاهده کنید. شما موجودی چند بعدی هستید که واقعیت را خلق می‌کند.

تمام تلاش نویسنده در این کتاب این بوده است که کاری کند شما این ایده را به عنوان قانون و باور جدید خود بپذیرید. شکستن عادت‌های کهنه به این معناست که شما باید ذهن خود را از دست داده و ذهن جدیدی برای خود خلق کنید. اگر بتوانیم خود را از نظر زیستی، انرژیایی، جسمی، احساسی، شیمیایی، عصب شناختی و ژنتیکی تغییر دهیم و دیگر بر اساس این پیش فرض ناخودآگاه زندگی نکنیم که زندگی فقط یعنی رقابت، تقلا، موفقیت، شهرت، زیبایی جسمی، جذابیت جنسی، دارایی و قدرت، آنگاه می‌توان گفت خود را از قید و بند دنیا رها کرده‌ایم.

به گمان نویسنده این دستور العمل موفقیت باعث شده که ما در بیرون خود به دنبال پاسخ و سعادت حقیقی باشیم، حال آنکه پاسخ واقعی و شادی حقیقی همواره در درون‌مان بوده است. خواندن کتاب شکست عادت های کهنه را به همه علاقه مندان توصیه می کنیم.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 13,649 بار

Joe Dispenza %D8%AC%D9%88 %D8%AF%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D9%86%D8%B2%D8%A7

عنوان کتاب: شکست عادت های کهنه

چگونه خود جدیدی را خلق کنیم.

نویسنده: جو دیسپنزا

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 424 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.71 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب آشتی با مرگ کتابی در زمینه مرگ و مردن است . در این کتاب توضیح داده است که مرگ بخشی از زندگی است و نباید از مرگ و مردن ترسید چرا که یکی از حقایق زندگی انسان است . هر انسانی یک روز به دنیا آمده و یک روز نیز از دنیا خواهد رفت. جهان امروز دست به هر ترفندی میزند تا...
بروزرسانی: 5 روز قبل
تعداد بازدید: 1123
برای خواندن کتاب عشق ویرانگر هیچ محدودیتی وجود ندارد چرا که خواندن آن برای همه‌ی افراد جامعه که به دنبال شروع یک رابطه هستند مناسب می‌باشد. هر فردی می تواند با استفاده از این کتاب ، ویژگی‌های فرد مورد نظر...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 11718

4 پاسخ

  1. سلام من کتاب سفارش دادم هزینه پرداخت کردم ولی دریافت نکردم

    1. با سلام. لینک دانلود کتاب را مجددا برای شما ایمیل کردیم. لطفا بررسی کنید در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی با کمال میل در خدمتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *