پدر پولدار پدر بی پول

21.000 تومان26.000 تومان

(پدر فقیر، پدر ثروتمند)

نویسنده: رابرت کیوساکی

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب پدر پولدار پدر بی پول pdf

دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول pdf

رابرت کیوساکی ادعا دارد که ثروتمندان آموزش‌های متفاوتی به فرزندانشان می‌دهند. آن‌ها در خانه و دور میز شام به بچه‌ها آموزش می‌دهند. شاید ایده‌هایی که در کتاب پدر پولدار پدر بی پول آورده شده‌اند از آن نوع چیزهایی نباشند که شما با فرزندانتان بخواهید در موردشان بحث کنید اما همین که حاضر شده‌اید نگاهی به آن‌ها بیندازید جای شکر دارد.

باز هم در مورد ایده‌های مشابه به جستجو بپردازید. ما باید دانش و معلومات جدیدتری را به فرزندانمان توصیه کنیم. ما به ایده‌های جدید و آموزش‌های متفاوتی نیازمندیم. شاید چندان ایده‌ی بدی نباشد اگر به فرزندانمان بگوییم که همزمان با کارمند خوبی بودن تلاش کنند تا صاحب شرکت سرمایه‌ گذاری شخصی‌شان هم باشند.

در کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی دربارهٔ روش‌های زندگی افراد پولدار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند. او از کودکی خود می‌نویسد و اینکه زندگی در کنار پدر واقعی او که یک معلم باهوش و بسیار محبوب اما فقیر بوده و زندگی در کنار پدر بهترین دوستش که او دوستش را دربارهٔ پول و قواعد آن آموزش می‌داد و بسیار ثروتمند.

کیوساکی، تجربیات سال‌ها نگارش و تحقیق در این زمینه را گرد هم آورده و برای اثبات درستی عقیده خود، از دو نفر از نزدیکان خود، به صورت دو نماد برای تقابل دانش‌‌‌ ثروت در برابر ثروتمند بودن استفاده کرده است.

نقد کتاب پدر پولدار پدر بی پول pdf

کیوساکی در کتاب پدر پولدار پدر بی پول که فروشی بیش از 36 میلیون نسخه داشته، داستان دو پدر خود را نقل می کند: پدر واقعی اش، که او را «پدر بی پول» می نامد، و پدر بهترین دوستش که به راهنما و «پدر پولدار» او تبدیل شد. یکی از این مردان، تحصیل کرده بود و تمام عمر خود را به عنوان یک کارمند گذرانده بود، در حالی که دیگری، از تجارب خود در زندگی درس آموخته بود و مسیر کارآفرینی را طی می کرد؛ مسیری که او را به یکی از ثروتمندترین مردان در هاوایی تبدیل کرد.

کیوساکی در کتاب پدر پولدار پدر بی پول به ما نشان می دهد که چگونه این دو مرد با نگرش کاملا متفاوت خود نسبت به پول، سرمایه گذاری و تجارت، به شیوه ی تفکر او به پول شکل دادند. آمار فروش این کتاب گواهی بر موثر و خواندنی بودن آن است.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول پس از انتشار، به مدت 6 سال جزء لیست پر فروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشته و در طی این سال‌ها، بالغ بر 3 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور به 51 زبان مختلف نیز به فروش رفته است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1074 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پدر پولدار پدر بی پول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *