صفر تا یک

قیمت اصلی 24.000 تومان بود.قیمت فعلی 19.000 تومان است.

نویسندگان: و

مترجمان: ایمان رضوی و ترانه امینا

تعداد صفحات کتاب: 154 صفحه

حجم فایل: 13.65 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب صفر تا یک pdf

دانلود کتاب صفر تا یک pdf

کتاب صفر تا یک آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوبیت دارد که به گفته‌ی مجله‌ی فوربز خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری خواهد داد.

این اثر از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها محسوب می‌شود؛ به طوری که دارای رتبه‌ی یک فروش بخش سیاست‌های اقتصادی و رتبه‌ی 2 بخش کارآفرینی سایت آمازون است و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتماً باید مطالعه کرد» وجود دارد.

اثر مشترک پیتر تیل و بلیک مستر، کتابی در زمینه مدیریت کسب و کار است که نوشتارهایی درباره استارت آپ‌ها و چگونگی خلق آینده با آن‌ها دارد. این کتاب می‌گوید هربار که چیز تازه‌ای ابداع می‌کنیم، در واقع از صفر به یک رسیده‌ایم و این دستاوردی بزرگ است که با تقلید از دیگران تفاوت دارد، پس بهتر است به جای پیروی از تکنیک‌های گذشته و تقلید از آنچه دیگران خلق کرده‌اند، با معجزات و نوآوری‌های فناوری در کسب و کار آشنا شویم.

مخاطبان اصلی کتاب صفر تا یک، کسانی هستند که می‌خواهند استارتاپ راه‌اندازی کنند؛ آن هم نه هر شکلی از استارتاپ‌. بلکه استارتاپ‌هایی که قرار است تحول‌آفرین باشند و آینده‌ای متفاوت از امروز بسازند. با این حال، اگر قصد راه‌اندازی استارتاپ ندارید، یا رویاهای بلندپروازانهٔ تحول جهان در سرتان نیست، و حتی اگر اساساً نمی‌خواهید کارآفرین شوید،‌ کتاب هم‌چنان بخش‌هایی دارد که می‌تواند دریچه‌ای تازه برای درک جهان اطراف به رویتان باز کند.

بیل گیتس بعدی دیگر سیستم عامل نمی‌سازد، لری پیج بعدی، موتور جستجو نمی‌سازد، اگر این افراد را کپی می‌کنید از آن ها چیزی یاد نمی‌گیرید. کتاب حاضر به شما نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌های تازه ای بسازید و چگونه ارزش‌هایی جدید به دنیا اضافه کنید. کتاب صفر تا یک به توصیف پروسه‌ی ایجاد چیزی جدید از هیچ می‌کند. در واقع ایده‌ی کتاب در تقابل با ایده‌هایی است که از یک شروع می کنند، یعنی فقط به بهبود چیزی که قبلا وجود داشته بسنده می‌کنند.

نقد کتاب صفر تا یک pdf

پیتر تیل نیاز به معرفی ندارد. او بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است. یک کارآفرین موفق که کارهای زیادی انجام داده و در کتاب صفر تا یک شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از «صفر به یک» می‌رویم.

در این کتاب پیتر تیل مفهوم «فناوری» و «جهانی‌سازی» را توضیح می‌دهد. درباره «رقابت» و «انحصار» صحبت می‌کند و تأثیر آن‌ها را بر روی شرکت‌های نوپا (یا استارتاپ) بیان می‌کند و برای حضور در دنیای متشنج و پرتلاطم کسب و کار راهنمایی‌های سودمندی را بیان می‌کند. وقتی یک فرد ریسک‌پذیر کتابی می نویسد، بخوانیدش. اگر آن فرد پیتر تیل بود، دوبار آن کتاب را بخوانید، حتی برای احتیاط سه بار! این یک کتاب کلاسیک است. در بخشی از کتاب صفر تا یک می خوانیم:

هم‌اکنون ما به ازای هر کار کوچکی که انجام می‌دهیم، آسیب‌های بزرگی به طبیعت می‌زنیم؛ از مصرف منابع طبیعی تا تولید گازهای گلخانه‌ای و آلوده‌ کردن محیط زیست. اگر بکوشیم تکنولوژی‌های فعلی در تمام جهان گسترش یابند، پیش از رسیدن به نقطهٔ هدف، جهان نابود شده است. باید کسانی باشند که روش متفاوتی برای انجام کارها پیدا کنند. باید کسانی باشند که تکنولوژی‌هایی بهتر و کارآمدتر، با اثرات منفی و عوارض کمتر بسازند. باید کسانی باشند که به حرکت از یک به n قانع نباشند. بلکه بکوشند ما را از صفر به یک ببرند.

کتاب صفر تا یک pdf، ایده‌هایی کاملا نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1275 نویسنده: , برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صفر تا یک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *