برد شما از رختکن آغاز می شود

قیمت اصلی 38.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

هفت C برای خلق تیمی برنده در کسب و کار، ورزش و زندگی

نویسندگان: جان گوردون و مایک اسمیت

مترجم: حمیده کارون

تعداد صفحات کتاب: 185 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود pdf

دانلود کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود pdf

کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود pdf به ارائه هفت C که به خلق تیمی برنده در ورزش، کسب و کار و زندگی منجر می شود می پردازد.

هفت مسئله مهم و تاثیری گذاری که در کنار یکدیگر فرآیند دستیابی به موفقیت را رقم می زنند و نتیجه مورد نظر را شکل می دهند: فرهنگ، انتظارات، باورها، ذهنیت ها، رابطه ها، عادت ها و شخصیت عواملی هستند که باید پیش از شروع به بازی آنها را مدنظر قرار داد.

مایک اسمیت و جان گوردون، از تجربه‌های فوق‌ العاده‌ی خود می‌گویند و به توضیح اصولی قدرتمند می‌پردازند که هر کسب‌ وکار، مدرسه، سازمان یا تیم ورزشی می‌تواند برای بازسازی و موفقیتِ بیش‌ازپیشِ خود به‌ آن‌ها پایبند باشد.

خلاصه کتاب

نویسندگان کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود pdf، برای ایجاد سازمانی کامیاب، گام‌ به‌ گام راهبردی ترسیم می‌کنند و به ارائه‌ی چهارچوبی عملی می‌پردازند که ابزارهای لازم برای ایجاد فرهنگی عالی، رهبری با ذهنیت درست، برقراری روابط محکم، بهبود کار گروهی و اجتناب از خطاها را در اختیار رهبران قرار می‌دهد.

فرقی نمی‌کند در تیمی مدیریتی باشید یا تیمی ورزشی، اورژانس بیمارستان، تیمی نظامی یا مدرسه؛ رهبر موفق کسی است که همچون مربی به پیشرفت، آموزش و تشویق اعضای تیم خود می‌پردازد. اصول ساده‌ی بیان‌شده در این کتاب نه‌تنها باعث پیشرفت تیم می‌شود، بلکه عملکرد رهبران و ارتباطات‌شان را در سازمان بهبود می‌بخشد. مایک اسمیت و جان گوردون اینجا هستند تا تجربیاتشان را در تیم داری و ساماندهی یک گروه در اختیار شما قرار دهند:

اینکه مرحله به مرحله برای رشد و مراقبت از گروه، که هم باعث اعتلای گروه و هم شخصیت تک تک اعضای گروه شود باید چه کارهایی انجام داد. این دو معتقدند برای ساختن تیمی قوی و برنده باید با پشتیبانی رهبر تیم و مراقبت همیشگی در اوج ماند. کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود، راهنمایی فوق العاده برای موفقیت شما و تیم تان خواهد بود.

بخشی از متن کتاب

تحقیقات مؤسسهٔ هارت‌مت نشان می‌دهد وقتی شما در قلب‌تان حسی داشته باشید، آن حس به تمام سلول‌های بدن‌تان منتقل و سپس از بدن‌تان خارج می‌شود و افرادی که تا حدود سه متر از شما فاصله دارند، می‌توانند احساس ارسال‌ شده از قلب‌تان را حس کنند. معنیِ این حرف این است که شما هر روز احساسات‌تان را به تیم‌تان منتقل می‌کنید.

شما انرژی مثبت یا انرژی منفی، بی‌علاقگی یا اشتیاق، سهل‌انگاری یا هدف‌تان را به آن‌ها می‌دهید؛ تحقیقاتِ دانشگاهِ هاروارد هم از این ایده پشتیبانی می‌کنند که احساسات شما واگیردارند و بر افرادی که اطراف‌تان حضور دارند تأثیر می‌گذارند. ممکن است تیم شما به احساسات بدتان مبتلا شوند، همان‌طوری که آنفولانزای خوکی همه‌گیر است؛ ازسوی دیگر، احساسات خوب‌تان را هم دریافت خواهند کرد.

این قاعده نه فقط در خصوص رهبرها، بلکه برای همه صادق است. هر عضوی از تیم شما در حالتی همه‌گیر قرار دارد و شما هر روز انرژیِ مثبت و منفی را باهم تقسیم می‌کنید. فرهنگ‌های خوب با انرژیِ همه‌گیرِ مثبت ساخته می‌شود و شما و تیم‌تان باید باهم در آن سهیم باشید.

وقتی به اتاق رختکن یا به زمین بازی می‌روید، باید تصمیم بگیرید: آیا می‌خواهید برای تیم‌تان یک میکروب باشید یا دُز بالای ویتامین سی؟ آیا به تیم‌تان انرژی مثبت تزریق خواهید کرد یا یک خون‌آشامِ انرژی خواهید بود و زندگی را از بدن‌شان بیرون خواهید کشید؟

نقد کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود pdf

نویسنده‌های کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود pdf تاکید دارند که: پیوند، کلید داشتن تیمی عالی است و نبود پیوند بین اعضا باعث ضعف در کار تیمی و کسب نتایجی پایین تر از حد انتظار می شود. بودن یا نبودن پیوند بین اعضا عمل تفاوت بین تیم هایی است که پیشرفت می کنند و تیم هایی که از هم می پاشند.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که مربیان به آن اشاره می کنند نبود پیوند بین اعضای تیم است. زیرا عده ای زن یا مرد در تیم شان حضور دارند که تنها روی خودشان، اهداف شخصی شان، دنبال کنندگان شان در شبکه های اجتماعی و تصویر شخصی شان تمرکز دارند. اغلب این بازیکنان خانواده و دوستانی دارند که مدام به آن ها تلقین می کنند باید بیشتر بازی کنند، بیشتر امتیاز بگیرند و معروف تر شوند.

پیامی که از دنیای اطراف شان دریافت می کنند این است، که این فرد است که اهمیت دارد، نه تیم. همه چیز مربوط به من است، نه ما. این عوامل باعث ایجاد گسست بین اهداف فردی و اهداف تیمی می شود و، در نهایت، عملکرد تیم را تضعیف می کند.

کتاب برد از رختکن آغاز می شود را به تمام کسانی که می خواهند در کسب و کار و زندگی خود اصولی موفق شوند پیشنهاد می کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1490 نویسنده: , برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برد شما از رختکن آغاز می شود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *