برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

قیمت اصلی 41.000 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

ردیابی گذشته، ساماندهی حال، طراحی آینده

نویسنده:

مترجم: زهرا نجاری

تعداد صفحات کتاب: 352 صفحه

حجم فایل: 19.64 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال pdf

دانلود کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال pdf

در کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال، نویسنده سعی دارد مخاطب را با نحوه مدیریت زمان به‌گونه‌ای ساده و صحیح آشنا کند.

بولت ژونال چیست و چه زمانی به کار می‌آید؟ اگر شما نیز از افرادی هستید که به درستی نمی‌دانید روزها، هفته‌ها و ماه‌های زندگی‌تان چطور مانند برق و باد می‌گذرند بی‌آن‌که دستاوردهای دلخواهتان را داشته باشید، بهتر است شما را با برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال آشنا کنیم. بولت ژورنال یک دفتر برنامه‌ریزی نظام‌مند و کاملا شخصی است که کارها، اهداف و برنامه‌های ما را به شکلی خاص –که توضیح خواهیم داد- در خود جای می‌دهد.

رایدر کارول با نوشتن کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال، شیوه برنامه‌ریزی سنتی را تغییر داد و سبک جدیدی را خلق کرده است. کتاب پیش رو نقطه تلاقی بین یک دفتر برنامه ریزی، دفتر خاطرات، دفترچه یادداشت، لیست کارها و کتاب طراحی است؛ ابزاری عملی و درعین‌حال بسیار راحت که کنترل زندگی و زمان را برای همیشه در دستانتان قرار می‌دهد.

شاید در عصر پادشاهی دستگاه‌های دیجیتال، برداشتن یک دفتر معمولی و یک خودکار یا مداد کلاسیک، بازگشت شگفت‌آور ما به قرن بیستم تلقی شود اما شک نکنید این بازگشت، اسرار فراوانی با خود دارد که ما را با سرعت شگفت‌انگیزتری به جلو پیش می‌برد. اگر باور داشته باشید که بذر تحولات بزرگ زندگی، تغییرات کوچک است، این دگرگونی در نظرتان غیرممکن نخواهد بود. اگرچه خواندن این کتاب وقت زیادی از شما می گیرید اما برای عمیق تر شدن در آموزش بولت ژورنال نویسی می توانید به آن رجوع کنید.

رایدر کارول در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال به شما دو روش سیستم و عملکرد را آموزش می دهد. شما در این کتاب ابتدا در مورد سیستم بیشتر می خوانید تا یاد بگیرید چطور دفترتان  را به یک ابزار کاربردی تبدیل کنید. سپس در مورد عملکرد بیشتر خواهید دانست. عملکرد به شما کمک می کند تا یک زندگی هدفمند را برای خود بسازید. این کتاب قطعا می تواند به بهبود زندگی شما و افزایش عملکرد و کارایی بسیار موثر باشد. در بخشی از کتاب می خوانیم:

جریان پیچیده‌ای که در نوشتن با دست لامسه را درگیر می‌کند، می‌تواند بهتر از تایپ‌ کردن ذهن ما را شبیه‌ سازی کند. این حرکت نواحی مختلفی از مغز را به‌ صورت هم‌زمان فعال می‌کند و از این طریق تأثیر عمیق‌تری روی آنچه یاد می‌گیریم می‌گذارد. بنابراین در مقایسه با تایپ‌ کردن در یک محیط نرم‌افزاری، با این روش اطلاعات مدت بیشتری در ذهنمان باقی می‌مانند.

در یک مطالعه روی دانشجویان یک دانشگاه، کسانی که از آن‌ها خواسته شده بود در یک کلاس یادداشت‌های خود را دستی بنویسند، نسبت به کسانی که آن‌ها را تایپ کرده بودند نتیجۀ بهتری در آزمون نهایی از خود نشان دادند. آن‌ها همچنین توانستند تا مدت طولانی پس از آزمون، همچنان این اطلاعات را در ذهن خود حفظ کنند…

نقد کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال pdf

مطالب ذکر شده در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال به شما کمک می‌کند گذشته را ردیابی و حال را طوری ساماندهی کنید که بتوانید آیندۀ خود را طراحی کنید، به طوری که به سیستم شخصی کاملی تبدیل می‌شود که می‌تواند زندگی شما را عمیقاً در جهت بهتر شدن تغییر دهد.

وظیفه و مأموریت بولت ژورنال این است که به شما کمک کند تا از دو منبع ارزشمند زندگی‌تان یعنی وقت و انرژی به صورت آگاهانه بهره ببرید. اگر قرار باشد که شما هر دوی این منابع را برای خواندن این کتاب مصرف کنید، باید بدانید که از ابتدا هدف این کتاب چیست.

نویسنده به کمک این روش در تلاش است تا به شما بیاموزد با کمتر کار کردن بیشتر به‌ دست بیاورید. روشی که رایدر کارول در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال معرفی می‌کند باعث می‌شود شما چیزهای با معنی زندگی را تشخیص دهید و روی آن‌ها تمرکز کنید. بولت ژورنال این کار را با خط کشیدن روی چیزهای بی‌ارزش انجام می‌دهد.

چه یک بولت ژورنالیست تازه‌کار باشید، چه تجربۀ زیادی در این زمینه داشته باشید، روش بولت ژورنال راه‌ حلی است برای تمام کسانی که تلاش می‌کنند جای خود را در عصر دیجیتال پیدا کنند. این روش با ارائه ابزارها و تکنیک‌های ساده به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را ساماندهی کنید. این ابزارها می‌توانند وضوح، جهت‌گیری و تمرکز را به روزهای زندگی شما تزریق کنند. هر چقدر که سر و سامان دادن به زندگی حس خوبی داشته باشد، باز هم فقط یک لایۀ سطحی از چیزی عمیق‌تر و باارزش‌تر است.

اگر از زندگی خودتان راضی نیستید و به‌دنبال ایجاد تحولی اثرگذارید، این کتاب می‌تواند آغازکننده این راه باشد و در موفقیت شما تاثیر زیادی بگذارد. اگر شما فردی هستید که به برنامه ریزی اعتقاد دارید، مطالعه این کتاب را در اولویت بگذارید. علاوه‌براین می‌توانید آن را به عزیزان خود هدیه بدهید. اگر هم کسانی را می‌شناسید که در مدیریت اهداف و زندگی‌شان دچار سردرگمی شده‌اند، می‌توانید با معرفی این کتاب کمک بزرگی به آنها بکنید.

خواندن کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال pdf را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از زمان‌ خود به بهترین نحو استفاده کنند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1343 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *