شرکت خلاقیت

قیمت اصلی 102.000 تومان بود.قیمت فعلی 62.000 تومان است.

خاطرات بنیانگذار پیکسار

کتابی کم نظیر برای اهالی کسب و کار

غلبه بر نیروهای غیرمنتظره ای که بر سر راه الهام بخشی قرار می گیرند

نویسندگان: اد کتمول و ایمی والاس

مترجم: ریحانه توکلی

تعداد صفحات کتاب: 421 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب شرکت خلاقیت pdf

دانلود کتاب شرکت خلاقیت pdf

کتاب شرکت خلاقیت pdf در حقیقت تمام رازهای اد کتمول و همکارانش در اداره‌ی پیکسار را بازکرده است.

این کتاب هم برای تمام کارمندان کاربردی است و هم مدیران می‌توانند به کمک آن به شکل متفاوتی مدیریت کنند. این کتاب جالب و انگیزه‌بخش برای نوجوانان و جوانانی که تازه می‌خواهند به بازار کار پا بگذارند هم جالب است. به‌طورکلی هرکسی که به حوزه‌ی کسب‌ وکار علاقه‌مند است می‌تواند این کتاب را بخواند.

کتاب حاضر یک دفترچه راهنمای کامل برای کسانی است که برای اصالت تلاش می‌کنند و به مدیران اجازه می‌دهد از پتانسیل موجود در کارمندانش و استفاده کنند و ایده‌هایی که در محیط وجود دارند را جذب کنند. داستان‌ سرایی آزادانه، ابداعات نوآورانه و به‌کارگیری احساسات جمعی در این شرکت بسیار مشهود است و رؤیاپرداز بودن مدیران این شرکت هم در جای‌ جای کتاب پیداست.

خلاصه کتاب

واژه‌ی مدیریت واژه‌ای است که در سال‌های اخیر زیاد از آن شنیده‌ایم، جملاتی مانند: مدیریت درست و خوب می‌تواند یک سیستم را به‌خوبی رهبری کند، برای داشتن یک کسب و کار موفق به یک مدیریت صحیح نیاز داریم؛ بسیار رایج‌اند اما اصلاً مدیریت صحیح چیست. اگر به جواب این سؤال علاقه دارید اد کتمول در کتاب شرکت خلاقیت pdf می‌تواند پاسخگوی شما باشد.

مدیر قدرتمند کیست؟ خلاقیت چگونه وارد کسب و کار می شود و چه تاثیری بر روی کارمندان دارد؟ آیا کیفیت را در آغاز هر کسب و کاری قرار می دهید؟ برای اتفاقات پیش‌بینی‌نشده و تصادفی در کسب و کارتان آماده اید؟ افراد مهم تر اند یا ایده ها؟ چگونه می توان استارتاپی بر پایه خلاقیت و کشف مسائل حل نشده بنا نهاد؟

اد کتمول در این کتاب از آموخته ها و اشتباهاتی که در شرکت پیکسار تجربه کرده است را روایت می کند. رازی که بسیاری از مدیران می خواهند مسیر خلاقیت و کار آفرینی را برای خود و کارمندانشان به درستی طی کنند و به موفقیت برسند. فرض کتاب شرکت خلاقیت بر این است که موانع بسیاری در مسیر خلاقیت وجود دارد؛ اما ما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم برای حمایت از فرایند خلاقیت قدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی مؤثر برداریم.

در این کتاب، درباره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مؤثر در شرکت پیکسار بحث خواهیم کرد. به عقیده اد کتمول، متقاعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کننده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین مکانیزم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی هستند که با عدم اطمینان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ناپایداری و البته بی‌صداقتی سروکار دارند؛ دقیقاً همان مواردی که ما قادر به دیدنشان نیستیم.

این کتاب به چهار بخش تقسیم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود: آغاز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کردن، حفظ ایده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نو، ساختن و پشتیبانی و آزمایش دانسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها. کتاب شرکت خلاقیت pdf شرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حال شرکت پیکسار نیست؛ اما در برخی موارد، برای درک اشتباهاتی که انجام داده‌اند و درس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که آموخته‌اند، سرگذشت شرکت پیکسار را هم بررسی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

معرفی نویسنده

ادوین کتمول در سال ۱۹۴۵ در ویرجینیای غربی دنیا آمده است. پدرش مدیر دبیرستان بود و او از کودکی به دنیای انیمیشن‌سازی علاقه داشت اما نمی‌دانست چگونه به این مسیر پا بگذارد. اد در نهایت پا به دنیای علم گذاشت و در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه یوتا درس خواند. او در این مسیر تصویرسازی دیجیتال را یاد گرفت و کم‌کم توانست مسیر محبوبش را پیدا کند.

نویسنده کتاب شرکت خلاقیت pdf بعدها دکترای علوم کامپیوتر خود را هم دریافت کرد. پس از سال‌ها کار در شرکت‌های مختلف با همراهی استیو جابز پیکسار را تأسیس کرد. او جوایز زیادی برای سال‌های فعالیت دریافت کرده است و به‌عنوان یکی از پیشگامان انیمیشن سازی دنیا شناخته می‌شود.

بخشی از متن کتاب

  • اگر یک ایده خوب ر به تیمی ضعیف بدهید، آنگاه خواهید دید که آن‌ها چگونه این ایده را خراب می‌کنند. اما اگر یک ایده ضعیف را به یک تیم عالی بدهید، می‌بینید که آن‌ها چگونه باعث بهتر شدن ایده شما می‌شوند.
  • تا زمانی که به دنبال کشف نادیده‌ها و ندانسته‌ها باشید، برای رهبری کردن آماده نیستید.
  • وظیفه یک مدیر این نیست که دیگران را از ریسک کردن باز دارد. بلکه او وظیفه دارد ریسک کردن را برای آن‌ها ساده‌تر کند.
  • معمولا هزینه‌ای که برای پرهیز از اشتباه می‌پردازیم از هزینه‌ای که صرف درست کردن اوضاع می‌کنیم بیشتر است.
  • ساختار ارتباطی افراد یک شرکت نباید متناسب با ساختار مسئولیتی آن باشد. همه افراد باید فرصت و اجازه صحبت کردن با یکدیگر را داشته باشند.
  • تصور نکنید که توافق کلی بر روی یک موضوع برابر است با ایجاد تغییر. یادتان باشد حتی وقتی تمام گروه هم با شما موافق باشند، باز هم تغییر کردن بسیار دشوار و سخت است.

نقد کتاب شرکت خلاقیت pdf

می‌توان کتاب شرکت خلاقیت pdf را یک دوره‌ی آموزشی بسیار کامل با قیمت بسیار ارزان دانست. این کتاب در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. فوربز این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌های کسب‌وکار نامیده است و نیویورک‌تایمز به آن لقب کتابی کم‌نظیر برای اهالی کسب‌وکار داده است.

این کتاب به‌سرعت به زبان‌های مختلف برگردانده شده است و در نقاط مختلف دنیا خوانندگان زیادی دارد. البته که این کتاب ارزش خواندن دارد! بسیاری از ما در طول روز از چیزهای مختلفی استفاده می‌کنیم، آن‌هم بی آنکه به خلاقیت صرف شده برای آن‌ها توجه داشته باشیم. مثلا همین انیمیشن داستان اسباب بازی.

تقریبا تک تک ما این انیمیشن را دیده‌ایم. اما چند بار به خلاقیتی که برای ساخت آن صرف شده توجه داشتیم؟ نکته اصلی همینجاست. تک تک ما چه کارفرما و چه کارمند از خلاقیت می‌ترسیم زیرا آن را مساوی با ریسک می‌دانیم. در حالی که به گفته کتمال خلاقیت برگ برنده، یا گاو بنفش ما در رقابت با سایرین است.

کتاب شرکت خلاقیت pdf کتابی خواندنی است. کتابی که چیزهای زیادی را به مخاطب می‌آموزد…

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1488 نویسنده: , برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت خلاقیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *