کتاب راز

قیمت اصلی 26.000 تومان بود.قیمت فعلی 23.000 تومان است.

(قانون جذب)

نویسنده: راندا برن

مترجم: مسیحا برزگر

تعداد صفحات کتاب: 100 صفحه

حجم فایل: 9.33 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب راز pdf

دانلود کتاب راز راندا برن pdf

کتاب راز شامل حرف هاى استادان راز است و نیز حکایت‌هاى گوناگون از سراسر جهان درباره معجزه‌ى راز.

کتاب پیش رو مهمترین اثر راندا برن است و موفقیت بزرگی را در مقیاس جهانی برای وی رقم زد. در دورانی که اعتماد به نفس پایینی دارید و نسبت به همه چیز ناامید و بی توجه هستید؛ کتاب راز را مطالعه کنید. این کتاب برای تلنگر زدن و بیرون آوردنِ انسان از ناامیدی و منفی بافی مفید می باشد.

به یاد داشته باشید که برای تاثیرپذیری از این کتاب باید از مطالب نکته برداری کنید و در زندگی انجامشان بدهید. اما مسئله ی مهمتر این است که با مثبت نگری و در خانه نشستن نمی شود همه ی مشکلات را حل کرد! در کنارش تلاش هم لازم است.

راندا برن در کتاب راز چنین عنوان می‌کند که یک فرد خودآگاه با کمک تمرکز و قدرت ذهنی، و همچنین توانایی به تسلط گرفتن ذهن ناخودآگاه، می‌تواند به تمام خواسته‌های خود بدون هیچ حدومرزی دست یابد. در حقیقت این فرایند را چنین توصیف می‌کند که وقتی یک فرد با ذهنی خودآگاه از کائنات درخواستی داشته باشد، پس از انتخاب آرزو یا هدفش باید به تصویرسازی آن روی بیاورد.

در این زمان ذهن خودآگاه با ایجاد تصویرسازی‌های واقعی در ذهن، سعی در ایجاد احساس تحقق اهداف را دارد. به‌گونه‌ای که حتی فرد هم باور کند که به آرزوی خود رسیده است. با ایجاد چنین احساسات و تصویرسازی‌هایی فرد می‌تواند از انرژی کائنات در مسیر تحقق اهداف خود استفاده کرده و به آرزوهای خود جامۀ تحقق بپوشانند.

در ابتدای کتاب راز متوجه می‌شوید که راندا برن به شرح زندگی خود و مشکلاتی که داشته است روی می‌آورد، مشکلات بی‌شماری که حتی گاهی وی را تا مرز ناامیدی و نابودی هم پیش برده است.

نقد کتاب راز راندا برن pdf

کتاب راز یا همان کتاب قانون جذب خانم راندا برن یکی از بهترین کتاب ها در زمینه قانون جذب است که توانسته است زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر بدهد. اگر واقعا به دنبال این هستید که قانون جذب را بهتر درک کنید پیشنهاد می‌کنم کتاب راز را حتماً مطالعه کنید.

در کتاب راز یاد می گیرید که چگونه از راز در همه ابعاد زندگی خود استفاده کنید: پول، سلامتی، روابط، خوشبختی و هر تعاملی که در دنیا دارید. شما شروع به درک قدرت پنهان و غیرقابل استفاده در درون خود خواهید کرد و این مکاشفه می تواند شادی بخش هر جنبه ای از زندگی شما باشد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1075 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب راز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *