از دولت عشق

قیمت اصلی 15.000 تومان بود.قیمت فعلی 10.000 تومان است.

اثری از پیشگام مثبت اندیشی

نویسنده:

مترجم: نسرین روزبهانی

تعداد صفحات کتاب: 100 صفحه

حجم فایل: 8.56 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب از دولت عشق pdf

دانلود کتاب از دولت عشق pdf

کاترین پاندر در کتاب از دولت عشق در هفت فصل، تاثیر مهم قدرت عشق و محبت در زندگی را بررسی می‌کند.

همه‌ی ما دوست داریم در مسائل مختلف بهترین باشیم. اما فراموش کرده‌ایم که شاد بودن بسیار ساده است. درست مثل کودکان که بدون هیچ آموزشی هر روز غرق شادی می‌شوند. هیچ معیار و ارزشی حواس آن‌ها را از لذت بردن پرت نمی‌کند. در مدرسه، رسانه و جامعه خبری از روش‌های شاد زیستن و شکوفایی نیست. همه‌ی ما به یک راهنما نیاز داریم تا بتوانیم باورهای خود را تغییر دهیم. کتاب از دولت عشق می‌تواند همان راهنمایی باشد که به آن نیاز داریم.

در مورد نویسنده کتاب از دولت عشق، خانم پاندر که یک کشیش است و هم اکنون با نگاهی جدید سعی می کند پاره ای از آموزه های دین مسیحیت را متفاوت از گذشته عرضه کند مطالب گفتنی زیاد است. وی می گوید: چند دهه پیش یک منشی بیوه و بدبخت بودم که یک بچه هم روی دستش مانده بود و باید از راه کار کردن سخت خرج خود و بچه اش را در می آورد. از آن جا بود که به فکر افتادم که شیوه توانگر شدن را بیاموزم. نخست از طریق منشی گری و سپس از طریق کشیشی غیر فرقه ای توانستم به سوی توانگری قدمی بردارم.

خانم پاندر به عنوان «پیشگام مثبت اندیشی» شناخته شده و در این کتاب به معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع پیوسته اند و زندگی را متحول و سعادتمند ساخته اند، اشاره می کند. کتاب از دولت عشق به شما نشان می‌دهد تمام محبت و عشقی را که برای شادمانی، شفا، سلامت، ثروت و… نیاز دارید در درون خودتان است. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خود شماست.

یکی از جامعه‌شناسان معروف در دانشگاه هاروارد قدرت محبت را مورد مطالعه قرار داد. نتیجه‌ی پژوهش او این است که انسان عشق را نیز همچون سایر فضیلت‌ها، می‌تواند آگاهانه ایجاد کرده و آن را بپروراند. جهت حل اختلاف زناشویی‌تان باید به این عبارت که: من از عشق الهی می‌خواهم که هم‌اکنون پیوند زناشویی ما را شفا بخشد، ایمان داشته باشید و آن را مرتب تکرار کنید.

نویسنده کتاب از دولت عشق معتقد است خدا دوست ندارد هیچ انسانی در مشکلات و محدودیت‌ها زندگی کند و اگر خود انسان‌ها چنین انتخابی داشته باشند، حماقت محض است به این دلیل که خداوند در این جهان نعمت‌های بسیاری قرار داده است. به عبارت بهتر زندگی کردن انسان با فلاکت و بیچارگی، فطرت حقیقی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

نقد کتاب از دولت عشق pdf

کاترین پاندر، کتاب های خودپروری زیادی را به رشته ی تحریر درآورده اما خود او، کتاب از دولت عشق را بیش از سایرین به سه گروه از افراد توصیه می کند:

  1. به آن هایی که در ابتدای مسیر خودشناسی و جست و جو برای معنا هستند
  2. به کسانی که در روابطشان مشکل دارند
  3. به افرادی که دنبال کتابی می گردند که روشی ساده اما الهام بخش و قابل انتقال به دیگران را به منظور بهره گیری از قدرت های بی پایان عشق در خود جای داده باشد.

به محض این که مفاهیم کتاب از دولت عشق در ذهن و ضمیر مخاطب کاشته می شوند، دگرگونی های بیشتری به تدریج در همه ی جنبه های زندگی پدیدار می گردند که صرف نظر از شرایط زندگی هر فرد، پیشرفت های بزرگی را به ارمغان خواهند آورد.

کتاب از دولت عشق، معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی اتفاق افتاده‌اند را شرح داده و به شما نشان می‌دهد که این عشق چطور زندگی را دگرگون کرده و سبب سعادتمندی شما می‌شود.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1118 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “از دولت عشق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *