از دولت عشق

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
از دولت عشق (nbookcity.com)

دانلود کتاب از دولت عشق

از دولت عشق نوشته کاترین پاندر، یکی از برجسته ترین نویسندگانی که به موضوع خوشبختی و کامیابی در زندگی بشر پرداخته اولین بار در سال1966 توسط مکتب وحدت مسیحیت منتشر شد.

در مورد خانم کاترین پاندر که یک کشیش است و هم اکنون با نگاهی جدید سعی می کند پاره ای از آموزه های دین مسیحیت را متفاوت از گذشته عرضه کند مطالب گفتنی زیاد است.

خلاصه کتاب

نویسنده می گوید: چند دهه پیش یک منشی بیوه و بدبخت بودم که یک بچه هم روی دستش مانده بود و باید از راه کار کردن سخت خرج خود و بچه اش را در می آورد.  از آن جا بود که به فکر افتادم که شیوه توانگر شدن را بیاموزم. نخست از طریق منشی گری و سپس از طریق کشیشی غیر فرقه ای توانستم به سوی توانگری قدمی بردارم. خانم کاترین پاندر  کتاب «از دولت عشق» را موفق ترین کتاب خود می داند.

کتابی که هم برای نویسنده و هم برای خوانندگانش معجزه های بی شماری آفریده است. کسانی که این کتاب را خوانده و آرمانهای آن را به کار بسته اند،نخست خود و سپس زندگی شان عوض شده است و همگی شاهد پیشرفتی عظیم در سراسر زندگی خود بوده اند.همچنین کاترین پاندر نامه های آموزنده و جالبی را که دریافت کرده را به متن کتاب افزوده است.

آنطور که پشت جلد این کتاب نوشته : خانم پاندر به عنوان «پیشگام مثبت اندیشی» شناخته شده و در کتاب از دولت عشق به معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع پیوسته اند و زندگی را متحول و سعادتمند ساخته اند، اشاره می کند.

بخشی از متن کتاب از دولت عشق

در عشق و محبت شخصی می توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانائی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی. برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آنها سرو کار داریم تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است:

من بدون هیچ گونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچ گونه وابستگی مرا دوست دارند. عشق در باطن شماست. شما می توانید از دولت عشق بهره مند شوید زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا و سلامت و توانگری و ثروت و شادمانی و سعادت نیاز دارید در باطن خود شماست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان است.

محبت شخصی و غیر شخصی

شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانائی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.

برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آنها سرو کار داریم تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است: من بدون هیچ گونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچ گونه وابستگی مرا دوست دارند.

عشق در باطن شماست: شما می توانید از دولت عشق بهره مند شوید زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا و سلامت و توانگری و ثروت و شادمانی و سعادت نیاز دارید در باطن خود شماست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان است.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 17,543 بار

Catherine Ponder کاترین پاندر

عنوان کتاب: از دولت عشق

نویسنده: کاترین پاندر

مترجم: گیتی خوشدل

تعداد صفحات کتاب: 111 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.66 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بی‌شک یک روانشناس به همان اندازه که از کتاب‌ها و کلاس‌ها یاد می‌گیرد از بیماران خود نیز می‌آموزد. بیماران هزار چهره از روان رنجوری را به شما نشان می‌دهند و با دیدن یک روان رنجور در اینجا و...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 1859
در کتاب خواهیم دید که چگونه ممکن است برخی افراد از توانمندی‌ های خارق‌ العاده برخوردار باشند، مثلاً چطور فردی می‌ تواند با تنها یک‌ لحظه نگریستن به یک حیوان، مجسمه‌ ای به‌ غایت دقیق و پرجزئیات از آن بسازد.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 935

6 پاسخ

  1. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین کتابهایی ک خواندم🌹❤️

  2. این کتاب باعث آگاهی و آرامش وقدرت روح انسان می شود❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *