به هم وابستگی بس است

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
به هم وابستگی بس است (nbookcity.com)

دانلود کتاب به هم وابستگی بس است

از کتاب به هم وابستگی بس است تاکنون بیش از هشت میلیون نسخه به فروش رسیده است. ملودی بیتی نویسنده آمریکایی، با توجه به حکمت شفابخشی ۱۲مرحله ای، مسیحیت و ادیان شرقی، کتابهای بیشماری در مورد رشد و روابط شخصی به تحریر در آورده است.

ملودی با انتشار کتاب به هم وابستگی بس است در سال 1986 ، به نویسنده ای مشهور در ادبیات خودپروری تبدیل شد و آثار خود را به میلیون ها خواننده نیازمند به روابط سالم تر هدیه کرد. ملودی بیتی یک پدیده آمریکایی است. او در ک می کند که در زندگی حضور دارد… و این موضوع به او کمک می کند تا آثار پرفروش خود را برای کسانی که در حال گذراندن زندگی هستند، هدیه کند.

خلاصه کتاب

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که محبت و توجه بیش از اندازه به اطرافیان خود دارید و حال خوب خود را وابسته به آنها می دانید، مطالعه کتاب به هم وابستگی بس است می تواند به شما کمک کند تا از این وضعیت رهایی یافته و زندگی آزادانه تری را تجربه کنید.

این نکته را باید بدانید که رهایی از هم وابستگی به معنی خودخواهی نیست و افراد هم وابسته در بیشتر اوقات باعث آزردگی اطرافیان خود می شوند. این افراد با رفتارهای خود مانع از بروز اعتماد به نفس در شخص مقابل شده و به همین علت ممکن است با واکنش تند آنها مواجه شوند.

بخشی از متن کتاب

بیشتر مردم می خواهند افراد زندگی شان آنها را دوست بدارند و تایید کنند. این ها خواسته هایی طبیعی و سالم است. میزانی از وابستگی عاطفی در بیشتر روابط وجود دارد، از جمله در سالم ترین آنها. اما بسیاری از مردان و زنان تنها نمی خواهند که دیگرانی در زندگی شان وجود داشته باشند و به آنها نیاز داشته باشند . ما به دیگران نیاز داریم. شدنی است که این نیاز ما را برانگیزاند و کنترل کند. نیاز زیاد به دیگران می تواند مشکل ساز شود.

دیگران کلید خوشبختی ما می شوند. به باور من، بهش بزرگی از دیگر – مرکزی که زندگی ما را پیرامون دیگران می گرداند دست در دست به هم وابستگی دارد و از ناامنی عاطفی ما برمی خیزد. به باور من بیشتر این تاییدیه جویی بی گسست که در آن فرو می رویم هم از ناامنی سرچشمه می گیرد. بر این باوریم که جادو در دیگران است، نه در ما. حس وحال های خوب در دیگران است. آنها همه چیز دارند و ما هیچ چیز نداریم.

هستی مان مهم نیست. چنان اغلب طردشده و نادیده گرفته شده ایم که خودمان هم خودمان را طرد می کنیم. نیاز شدید به دیگران در حالی که به دوست نداشتنی بودن خود و این که هرگز کسی در کنارمان نمی ایستد، باور داریم می تواند باوری با ریشه هایی ژرف شود. گاه گمان می بریم دیگران در کنارمان نایستاده اند، وقتی به راستی ایستاده اند. نیازمان می تواند جلوی دیدمان را بگیرد و نگذارد مهری را ببینیم که نسبت به ما وجود دارد.

نقد کتاب به هم وابستگی بس است

آیا مشکل دیگران مشکل شما نیز هست؟ اگر مانند بسیاری دیگر از افراد توجه به دیگر افراد باعث از دست رفتن زندگی شخصی شما شده باشد، ممکن است به وابستگی دچار باشید – و ممکن است خود را به طور سمبلیک در هم وابستگی بیابید -. هم وابستگی باعث بهبود بسیاری از افراد شده است. این اثر کلاسیک مدرن که توسط یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین نویسندگان آمریکا، ملودی بیتی، نوشته شده است، کلید فهم وابستگی متقابل و باز کردن قفل محدود کننده آن را در زندگی، به شما ارائه می دهد.

“هم وابستگی” با داستان های آموزنده زندگی، تأملات شخصی، و با تمرینات و تست های ارائه شده، یک نقشه ساده، سرراست و خواندنی را از جهان گیج کننده و مملو از وابستگی ها به شما ارائه می دهد. و به شما کمکم می کند تا نقشه راه آزادی خود را ترسیم کرده و یک عمر بهبود، امید و خوشبختی را تجربه کنید. خواندن کتاب به هم وابستگی بس است می تواند برای همگان مفید باشد.

تعداد بازدید: 2,077 بار

Melody%20Beattie%20 %D9%85%D9%84%D9%88%D8%AF%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%AA%DB%8C

عنوان کتاب: به هم وابستگی بس است (وابستگی متقابل)

چگونگی دست کشیدن از کنترل دیگران و شروع مراقبت کردن از خود

جز کتابهایی که همه زنان باید بخوانند

نویسنده: ملودی بیتی

مترجم: رویا منجم

تعداد صفحات کتاب: 407 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 20.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب سفر خوش آقای رییس جمهور چهارمین مجموعه ‌داستان گابریل گارسیا مارکز است که بد بیاری های مردم آمریکای لاتین در مکانهایی دوردست از جمله اروپا به تصویر می‌کشد. او با الهام از روزنامه ‌نگاری با گذری از نئورئالیسم به نئورئالیسم جادویی خاطرات خود را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1516
یک داستان اخلاقی برخاسته از دوران تاریک سال‌های آخر فعالیت مارک تواین و در واقع بهترین محصول آن دوران است درباره یک شهروند جدید به اسم دیوید ویلسون است که وارد شهر دور افتاده داستان، یعنی داوسونز لندینگ می‌شود تا...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 230

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *