اعتماد به نفس

قیمت اصلی 30.000 تومان بود.قیمت فعلی 22.000 تومان است.

آن را بیابید و با آن زندگی کنید

نویسنده:

مترجم: آزاده سخایی منش

تعداد صفحات کتاب: 97 صفحه

حجم فایل: 5.61 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب اعتماد به نفس باربارا pdf

کسانی که نیازمند راهکار‌های عملی برای ترک عادتهای مخرب خود هستند، کتاب اعتماد به نفس باربارا گزینه مناسبی برای آن‌هاست.

این اثر به شما کمک می‌کند تا خودباوری را در وجودتان تقویت نمایید و به ارزش حقیقی خود پی ببرید. به کمک آموزه های باربارا می توانید از سرزنش خود دست بردارید، به رویاهای خود اعتماد کنید و برای دستیابی به آن‌ها تلاش کنید. باربارا دی آنجلیس به عنوان یک شخصیت محبوب تلویزیونی و سخنران انگیزشی، در زمینه تحول شخصی پیشگام بوده و از اولین کسانی است که در دهه 1980 ایده خودیاری را رواج داد و یکی از اولین معلمان انگیزشی زن شناخته شده در تلویزیون ایالات متحده بوده است.

در کتاب اعتماد به نفس می‌آموزیم که اعتماد به نفس واقعا چیست، چگونه جلوی موفقیت و شادی را می‌گیرد، چگونه باید آن را افزایش دهیم، و ابزارهایی برای ایجاد اعتماد به نفس که همیشه می خواستیم در اختیارمان قرار می دهد. نویسنده در این کتاب تقریبا کم‌حجم سعی کرده مسیری را که خودش در زندگی طی کرده و از آن جواب گرفته، روایت کند و به سوال‌هایی که در زمینه اعتماد به نفس برای هر کسی ممکن است پیش بیاید را پاسخ می‌دهد.

یکی از مسائل جالبی که در این کتاب با آن آشنا می‌شویم، این است که برخی از افراد برای فرار از موقعیت‌هایی که نیاز به تلاش و کوشش دارد و حتی برای بیشتر محبوب ماندن در بین عزیزانشان، به شکل ناخودآگاه ترجیح می‌دهند که تا ابد با اعتماد به نفس کم خود زندگی کنند. دی آنجلیس، دلایل بیشتری برای این وضعیت به ما نشان می‌دهد و راه‌حل‌های کاربردی و مفیدی را به این دسته از افراد ارائه می‌کند تا بتوانند بالاخره از منطقه امن خود خارج شده و تبدیل به فردی شجاع شوند.

نقد کتاب اعتماد به نفس pdf

در کتاب اعتماد به نفس، باربارا اول اعتماد به نفس را تعریف می کند و در چندین صفحه توضیح می دهد و مخاطب را قانع می کند که اعتماد به نفس از بیرون نشات نمی گیرد بلکه از درون از باور و اعتماد به خود بوجود می آید و توضیح می دهد که چرا وقتی به جایگاهی می رسیم درحالی که فکر می کنیم با رسیدن به این جایگاه اعتماد به نفس در ما بوجود می آید اما این اعتماد به نفس پایدار نمی ماند و بعد مدتی از بین می رود…

در بحث دیگر نویسنده بیان می کند که چرا دست کشیدن از بی اعتماد به نفسی دشوار است و علت را این طور می گوید که از نداشتن اعتماد به نفس چیزهایی عاید ما می شود که ما خودمان هم از آن آگاهی نداریم ولی با این حال از نداشتن اعتماد به نفس شکایت می کنیم و در ادامه برای ما چیزهایی که از نداشتن اعتماد به نفس عایدمان می شود را تشریح می کند تا آنها را بشناسیم و بهتر اعتماد به نفسمان را افزایش دهیم…

در بخشهای دیگر بیان می کند برای ایحاد اعتماد به نفس باید از کارهای کوچک شروع کرد و به توانایی مان اعتقاد داشته باشیم و با برنامه ریزی روی کارهای کوچک و انجام به موقع آن اعتماد به نفس را درخودمان تقویت کنیم و در آخر از سه نوع اعتماد به نفس حرف میزند:

  1. اعتماد به نفس رفتاری که همان انجام کارها و پیگیری علایق و اهدافمان است.
  2. اعتماد به نفس احساسی به معنای باور توانایی هایمان
  3. اعتماد به نفس معنوی که نویسنده این را از همه مهمتر می داند و دقیقا همان اعتقاداتی است که در آموزه های دینی آمده.

مثل اعتقاد به حکیمانه بودن، جهان اعتقاد به وجود خدا و… این خلاصه کل کتاب نبود و فقط مهمترین گفته های کتاب را گفتیم. در کل پیشنهاد میکنیم بخوانید چون باوجود حجم کم اطلاعات مفیدی قرار داده و ارزش خواندن دارد اما نه به عنوان کتاب مرجع چون این کتاب به طور کامل به اعتماد به نفس کمک نمی کند.

بهتر است بعد خواندن کتاب اعتماد به نفس باربارا، کتاب هایی که در آن با اصول روانشناسی و تمرین دادن موجب افزایش اعتماد به نفس می شود را بخوانید.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1229 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اعتماد به نفس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *