برند ماندگار

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 72.000 تومان بود.قیمت فعلی 62.000 تومان است.

12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی

نویسنده: جرمی میلر

مترجم: سعید یاراحمدی

تعداد صفحات کتاب: 337 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب برند ماندگار pdf

دانلود کتاب برند ماندگار pdf

جرمی میلر گفته: کتاب برند ماندگار عصاره تجربیاتم است و به شما 12.5 اصل تبدیل شرکت‌تان به برندی محبوب را یاد می‌دهد.

برندسازی مستلزم کار، تلاش و مشقت فراوان است و هیچ برندی یک‌شبه ماندگار نمی‌شود. این کتاب در چهار بخش، راهنمایی جامع در اختیارتان می‌گذارد تا برندی خلق کنید که در ذهن افراد بماند و حس خوشایندی به آنها منتقل کند. در نهایت، با رعایت این اصول خاطره‌ای منحصر به‌ فرد برای مشتریان خود رقم می‌زنید که هنگام خرید، همیشه گزینهٔ نخست آن‌ها باشید و به‌نوعی، مصونیت رقابتی به دست آورید.

جرمی میلر بعد از ایجاد تغییراتی در برند کسب‌وکار خانوادگی‌اش، به‌مدت یک دهه راجع به توسعه و ایجاد برند کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط مطالعه کرد. او به خوبی می‌داند برای ایجاد یک برند ماندگار چه مواردی لازم است و چطور می‌توان این کار را انجام داد.

برند ماندگار چیست؟

برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا نیستند، بلکه علاوه بر این ظاهر زیبا، به رفع نیازهای مشتریان نیز اهمیت می‌دهند. جادوی این برندها زمانی اتفاق می‌افتد که مشتریان با محصولات یا خدماتی فراتر از انتظارشان مواجه می‌شوند و اینجاست که در ذهن مشتریان حک شده و به برندی ماندگار تبدیل می‌شوند.

شاید بیشتر ما مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه کنیم، اما برند فقط یک نام تجاری نیست، برند لباسی است که بر تن کسب‌ و کارتان نشسته؛ تجربه و حسی است که به مشتریان می‌دهد؛ روحی است که در جان کسب‌ و کار شما دمیده شده است. اگر فرض کنیم برندتان یک انسان باشد، ویژگی‌ های آن انسان چیست؟ آیا جسور است یا ترسو؟ آیا محافظه‌کار است یا ریسک‌پذیر؟ آیا خلاق است یا اهل تقلید؟

خلاصه کتاب برند ماندگار pdf

تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینهٔ برندسازی منتشر شده که هرکدام به‌سهم خود این مقوله را بررسی کرده‌اند؛ ولی بیشتر آنها دربارهٔ برندهای بزرگ و مطرحی چون اپل، گوگل و مایکروسافت هستند که استراتژی‌های برندسازی‌شان برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارد. بودجه، قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت‌ها از توان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارج است.

وجه تمایز کتاب برند ماندگار pdf این است که مقولهٔ برندسازی را به‌صورت کاربردی و عملی بررسی کرده است. جرمی میلر تلاش کرده است با برشمردن ۱۲/۵ اصل و مثال‌های فراوان از شرکت‌هایی که با رعایت این اصول به برندی ماندگار تبدیل شده‌اند، به شما یاد بدهد چگونه با داشتن شرکتی متوسط، به برند محبوب مشتریان تبدیل شوید تا نقش سفیر برندتان را بازی کنند.

اصول این کتاب ساده و کاربردی است و اجرای آن برای هر کسب‌ و کاری با هزینه‌ای اندک ممکن است. سؤالی که هر سازمان و شرکتی باید از خودش بپرسد، این است که آیا انتخاب اول مشتریان آن حوزه است یا خیر؟ چرا مشتریان برای دریافت محصولات و خدمات آن سازمان یا شرکت، باید هزینهٔ بیشتری بپردازند؟ جواب این سؤال‌ها در هویت برندتان نزد مشتریان نهفته است.

با ظهور فناوری و همه‌گیر شدن آن، هر کسب‌ و کاری در هر زمینه‌ای با رعایت اصول اشاره‌ شده در این کتاب، برند ماندگاری می‌سازد. در دنیای پرتلاطم کسب‌ وکار امروز، ساخت برند ماندگار انتخاب نیست، بلکه ضرورت است. هدف اصلی کتاب پیش رو این است که با تمام وجود به این واقعیت ایمان بیاورید.

دوازده و نیم اصل برند ماندگار:

بخش ۱: در جایگاه پیروز قرار گیرید.

  • شفافیت به زبان ساده
  • تغییر اوضاع به نفع خود
  • محصول یا خدمتی ارائه کنید که به مذاق مشتریان‌تان خوش بیاید

بخش ۲: تمایز اصیل 

  • چشم‌نواز باشید
  • تجربه‌ی جامع مشتری
  • «جالبه. برام درباره‌اش بیشتر بگو»

بخش ۳: با سنگین‌وزن‌تر از خودتان مبارزه کنید.

  • اولین انتخاب در ذهن مشتری باشید
  • همه‌جا حضور داشته باشید
  • اولویت هایتان را تعیین کنید

بخش ۴: ورای تعهد، ورای انتظار 

  • برندسازی همه‌جانبه
  • خدمت‌ رسانی مایه‌ی افتخارتان باشد
  • اهداف بزرگ و اقدامات جسورانه
  • برندتان را انتخاب کنید

بخشی از متن کتاب

شاید درباره کسب و کارتان و قابلیت‌هایش هیجان داشته باشید؛ ولی این بدان معنا نیست که بقیه هم همین طورند. بخش عمده ای از مشتریان بالقوه ای که با آنها روبه رو می‌شوید کاملاً راضی و خشنودند. آنها هر روز تصمیم میگیرند و مشکلات را حل میکنند، آنها تأمین کننده‌های دلخواهشان را دارند و میدانند چگونه کارها را به سرانجام برسانند.

از نظر آنها سری را که درد نمیکند دستمال نمی‌بندند، این بی اعتنایی خریداران آدم را عصبانی میکند. اینکه مشتری دست رد به سینه‌تان بزند، مشکلی است که می‌شود مدیریتش کرد. برای مثال از آن تجربه درس می‌گیرید و عملکردتان بهتر می‌شود؛ ولی اینکه نادیده گرفته شوید موضوع دیگری است؛ زیرا مشتریان بالقوه تان روی هدایت خودکارند و وضعیت موجود را انتخاب می‌کنند.

برندهای ماندگار بی اعتنایی را سبک نمی شمارند. هدف خودنمایی و جلب توجه مشتریان است. با کمی بهتر بودن از سرشناس‌های حوزه کاری‌تان، خودتان را متمایز نمی‌کنید، باید به مشتریان بالقوه مشتریان فعلی و شرکایتان دلیلی برای جلب توجه بدهید.

یک راه مؤثر برای جذب کل بازار، قراردادن افراد در موقعیت گفت و گوست. به جای اینکه آنها را بازاریابی کنید، با آنها صحبت کنید. ایده ها را به اشتراک بگذارید، نقطهٔ مشترک بیابید، گفت وگو کنید و تا جای ممکن بازارتان را در موضوعاتی متمرکز کنید که آنها را ترغیب کند بگویند: «جالبه. بیشتر درباره ش بگو.»

نکوداشت های کتاب

  • رابرت رایت: کتاب برند ماندگار فرسخ‌ها فراتر از انتظارات من بود!
  • تام آساکر: در کتاب برند ماندگار، جرمی میلربه طرز ماهرانه‌ و مختصری راز و رمزهای برندسازی را به ما نشان می‌دهد و برای پیمودن مسیر به سمت موفقیت کسب‌وکار نقشه‌ای واضح و آسان ترسیم می‌کند.
  • چارلز فرانکلین: جرمی میلر نسبت به سایر کتاب‌های برندسازی پا را فراتر می‌گذارد و به‌جای اینکه صرفاً به اصول بپردازد وارد فرایند برندسازی می‌شود. کتاب برند ماندگار به کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند برند خود را در مسیر رسیدن به موفقیت اصلاح کنند.
  • دیوید میرمن اسکات: این اثر، کتابی دانشگاهی نیست که صرفاً برای کسب‌ و کارهای بزرگ نوشته شده باشد. جرمی میلر به کارآفرینان نشان می‌دهد چطور در کارشان پیشرفت کنند؛ او خودش این کار را در شرکتش انجام داده است.
  • دکتر نیک مورگان: اگر شرکت خود را مطابق با یکی، دو تا از اصول جرمی میلر پیش ببرید، مشتریان زیادی به ویترین فروشگاه شما (چه مجازی، چه حقیقی) هجوم می‌آورند. اگر می‌خواهید در عصر انفجار اطلاعات برند خود را مطرح کنید، کتاب برند ماندگار برای شما گزینه‌ای عالی است.

نقد کتاب برند ماندگار pdf

کتاب برند ماندگار pdf در چهار بخش، دوازده اصل برند ماندگار را بیان می‌کند و در نیم‌اصل به نتیجه‌گیری می‌رسد. هر اصل راهنمایی‌تان می‌کند کسب‌ و کارتان را بشناسانید، مشتری جذب کنید و بازار فروش بسازید.

  • بخش اول روی جایگاه کسب‌ وکارتان تمرکز می‌کند؛ اینکه در کدام حوزه نقش‌آفرینی کنید، چگونه برنده شوید و چگونه کارتان را توصیف کنید.
  • بخش دوم روی متمایزشدن تمرکز دارد؛ یعنی چطور مانند درخت پرتقال در جنگلی همیشه‌سبز خودنمایی کنید.
  • سومین بخش دربارهٔ اصول فروش، ایجاد تقاضا برای محصول و خدماتتان بحث می‌کند؛ به‌گونه‌ای که اولین انتخاب مشتریان باشید.
  • در بخش چهارم، به درون کسب‌ و کارتان نگاهی می‌اندازیم و به شما یاد می‌دهیم چگونه برند همه‌جانبه بسازید.

کتاب برند ماندگار pdf راهنمایی‌تان می‌کند برندتان را بسازید و رشد دهید. همچنین مفاهیم، فرایندها و سؤالاتی که باید به کمک آن‌ها کسب‌ و کارتان را تحلیل کنید و اقداماتی را که برای پرورش برندی ماندگار لازم است، در اختیارتان می‌گذارد.

این اثر افتخارات متعددی را از آن نویسنده‌ی خود کرده است. کتاب برند ماندگار pdf به معرفی اصول و فرایند‌ برندسازی در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد و نقشه‌ی راه روشنی را به مدیران و صاحبان کسب‌ وکار ارائه می‌دهد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1450 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

1 دیدگاه برای برند ماندگار

  1. masoudkh (خریدار محصول)

    شما می‌توانید از داستان‌های این کتاب الهام بگیرید و ایده‌های آن را در کار خودتان اجرایی کنید و در نهایت، مشتری بیشتری جذب کنید و به فروش بالاتری برسید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *