تو همانی که می اندیشی

قیمت اصلی 18.000 تومان بود.قیمت فعلی 12.000 تومان است.

(آنسان که انسان می اندیشد)

نویسنده: جیمز آلن

مترجم: هانیه منشی زاده

تعداد صفحات کتاب: 23 صفحه

حجم فایل: 2.06 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب تو همانی که می اندیشی pdf

دانلود کتاب تو همانی که می اندیشی pdf

کتاب تو همانی که می اندیشی را بدون هیچ قضاوتی حداقل یک بار بخوانید. ممکن است راهی جدید در زندگی به رویتان بگشاید.

تا به حال به نقش افکار خود در زندگی شخصیتان فکر کرده‌اید؟ هر کدام از ما افکار متفاوتی را در سر داریم. گاهی اوقات این افکار موجود درون ذهن ما هستند که جهان اطرافمان را شکل می‌دهند. گاهی وقت‌ها هم این موضوع برعکس است و شرایط زندگی ما، افکار درون ذهنمان را تغییر می‌دهد. در هر دو صورت نقش افکار در چگونگی زندگی کردن ما و نگرشمان به این دنیا بسیار پررنگ است.

این اثر که در سال ۱۹۰۳ توسط جیمز آلن نوشته شده است، از اولین کتاب‌های خودیاری به حساب می‌آید. در واقع این کتاب از زمان انتشار تاکنون الهام بخش نویسندگان برخی از بهترین کتاب های روانشناسی بوده است. کتاب تو همانی که می اندیشی به درد تمام کسانی می‌خورد که دوست دارند کنترل افکارشان را به دست بگیرند. حیمز آلن به خوبی توضیح می‌دهد که چرا تسلط بر افکار تا این اندازه در افزایش شانس موفقیت ما مهم است.

در واقع زمانی که شما از توانایی‌ها و ظرفیت حقیقی خود آگاه شوید، اعتماد به نفس شما هم افزایش پیدا می‌کند. عاملی که موجب افزایش شانس موفقیت شما شده و رسیدن به اهدافتان را برای شما ساده‌تر می‌کند. نکته مهمی که درباره کتاب حاضر وجود دارد، سبک بودن مطالب آن است. این یعنی علاوه بر سادگی متن، حجم خود کتاب هم بسیار کم است.

خلاصه کتاب

کتاب تو همانی که می اندیشی، نتیجه مراقبه و تجربه است. رساله ای نظری نیست، بلکه راهنمایی عملی است. هدف آن الهام بخشیدن به مردان و زنان است تا درک کنند که «ما خودِ خویشتنمان» را از طریق قدرت افکاری که انتخاب می‌کنیم و در خود می‌پرورانیم؛ می‌سازیم.

ذهن، بزرگترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد. ممکن است شما تاکنون زندگی‌تان را در جهل و درد ساخته باشید، اما از این روز به بعد باید با روشن‌ بینی و شادمانی آنرا بسازید. همان‌گونه که گیاه از دانه جوانه می‌زند، هر عمل از بذر اندیشه رشد می‌کند. هر کاری که انجام می‌دهید و یا هر چیزی که می‌گویید در ذهن شما آغاز می‌شود.

رفتار و عمل، شکوفه تفکر است و شادی و رنج، میوه‌های آن هستند. ما محصول شیرین یا تلخی را که در باغ درون خود کاشته‌ایم، درو می‌کنیم. با خواندن کتاب تو همانی که می اندیشی، شما این حقیقت را درک خواهید کرد که «جوینده یابنده است و اگر دری را بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.» رؤیایی که در ذهن خود دارید، آرمانی که در قلب خود دارید؛ این همان چیزی است که شما زندگی خود را با آن خواهید ساخت و به آن تبدیل خواهید شد.

ذهن هنگام پیشرفت و حرکت در مسیر پر تلاطم زندگی، قدم های ما را راهنمایی می کند. خلوص ذهن به ناچار به خلوص زندگی منجر می شود، به عشق و درکی گرانبها نسبت به آن که باید اعمال و نگرش های روزمره ما را نسبت به دوستان و دشمنان کنترل کند. اما این ذهن کجا باید به دنبال راهنمایی باشد؟ چگونه می توان به خلوص ذهن که به تنهایی سعادت و اطمینان را به همراه دارد، دست یافت؟

جیمز آلن در کتاب تو همانی که می اندیشی، به این پرسش ها پاسخ داده است و به میلیون ها نفر کمک کرده است که مسیر واقعی زندگیشان را پیدا کنند. او معتقد است این فکر خالص از قلبی پاک، زندگی پاک و یک بدن پاک به وجود می آید. تعداد زیادی از انسان ها تلاش می کنند تا فقط موقعیت مادی خود را بهبود ببخشند و تعداد معدودی از افراد به دنبال پیشرفت معنوی هستند. او معتقد است همه چیز از درون باید حل شود و هرکس سازنده خویش میباشد.

نقد کتاب تو همانی که می اندیشی pdf

کتاب تو همانی که می اندیشی، یک کتاب کوچک و جمع‌ وجور است که به طور خلاصه و مفید، توانسته مهم‌ترین و اساسی‌ ترین اصول قدرت ذهن و تفکر در شکل‌گیری شخصیت هر فرد را نشان دهد. در این کتاب، جیمز آلن توانسته با زبانی زیبا و خوش‌خوان، از چیزهایی حرف بزند که شاید باید مدام آنها را از زبان افراد گوناگون بشنویم تا به آن‌ها باور پیدا کنیم. این کتاب کوچک که حاصل تجربه و مدیتیشن است به نوعی الهام‌گر است و تفسیر یا توجیهی برای هیچ نظریه یا رویکردی نیست.

هدف این کتاب این است که افراد به این حقیقت برسند که خودشان، سازندگان خودشان هستند؛ آن هم با تکیه بر اندیشه‌هایی که خودشان انتخاب کرده و آنها را درون‌شان پرورش می‌دهند. در این کتاب می‌فهمیم که ذهن، اصلی‌ترین بافنده‌ی افکار و عقاید است، چه ظاهری و چه باطنی. با توجه به حجم کوچک این کتاب، نمی‌توان آن را اثری جامع و کامل درباره‌ی چنین موضوع عمیقی دانست. با این حال اطلاعات ساده و مفیدی در آن آمده که به شناخت بهتر افراد از قدرت‌های درونی خودشان کمک می‌کند.

تمام آنچه که انسان به دست می‌آورد و تمام آنچه که در رسیدن به آن‌ها شکست می‌خورد، نتیجه‌ی مستقیم افکار او هستند. ضعف و قدرت یا شکست و پیروزی هر فرد به خودش برمی‌گردد و هیچ کس دیگر دخالت و نقشی در آن ندارد. کتاب تو همانی که می اندیشی، کتابی واقعا خواندنی است که شما را شگفت زده میکند.

جیمز آلن، در 28 نوامبر سال 1864 در شهر لستر واقع در کشور انگلستان متولد شد. او در خانواده‌ای چهار نفره از طبقه‌ی فوق ضغیف جامعه زندگی می‌کرد و دو برادر کوچکتر از خود داشت. او با منتشر کردن دوره “انسان اندیشه است” در بین مردم محبوبیت زیادی کسب کرد این دوره به مدت 55 دقیقه توسط معاون جیمز آلن ضبط شد و به صورت صوتی انتشار پیدا کرد. به جرئت می‌توان گفت هنوز هم این دوره یکی از برترین دوره‌ها در زمینه قانون جذب است.

کتاب تو همانی که می اندیشی pdf یک جستجوی عمیق در مورد خودشناسی است و به همه علاقه مندان توصیه می شود.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1424 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تو همانی که می اندیشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *