دکل

(2 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 42.000 تومان بود.قیمت فعلی 33.000 تومان است.

مستند داستانی گام دوم انقلاب

نویسنده:

مترجم: ندارد

تعداد صفحات کتاب: 368 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 33.23 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب دکل pdf

دانلود کتاب دکل pdf

هدف اصلی از تدوین کتاب دکل این است که متن مهم بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر ابلاغ شده است در قالب یک داستان جذاب در معرض مطالعه جوانان عزیز قرار گیرد.

نویسنده در سدد شرح تفصیلی تمام فرازهای بیانیه نبوده؛ اما به فراخور فضای کلاس و برخی سوالات و شبهات کلیدی دانش‌آموزان بخش‌هایی از بیانیه، با تفسیر و تحلیل مفصل همراه شده است. با این حال در این کتاب تمام فرازها و متن بیانیه گام‌دوم به شکل پراکنده و در داخل [قلاب] مشخص شده است.

از ویژگی‌های این کتاب، پاسخگویی به حدود ۳۰شبهه و سوال اساسی نسبت به مسائل سیاسی روز و انقلاب است که عمدتاً در ذهن جوانان ما دور می‌زند. امتیاز دیگر آن آشنایی با مبانی نظام اسلامی ایران و آموزش غیر مستقیم ملاک‌ها و معیارهای دفاع از انقلاب است. با مطالعه‌ی کتاب دکل، نگاه خواننده نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت و یا اصلاح می‌گردد.

در بخشی از کتاب دکل می خوانیم: بابت مطالبی که باید سر کلاس می‌گفتم بدجور توی فکر بودم. به آخرین پله طبقه دوم که رسیدم، صدای کشیده شدن ته کفش یکی از دانش‌آموزان به کف سالن، مرا به خودم آورد. صدا آنقدری بود که غده‌های فوق کلیوی‌ام را به زحمت انداخت و بیچاره‌ها مجبور شدند آدرنالین ترشح کنند. چشم‌هایم را گرد کردم سمت خط ترمزش؛ تقریبا یکی- دو متری کشیده شده بود. کمی ابروهایم را درهم کشیدم. نگاهش کردم و خیلی رسمی پرسیدم: ترمزت ای‌بی‌اس نیست؟

طفلی وقتی دید مثل اجل معلق سر راهش سبز شدم، جا خورد، اما دیگر انتظار چنین سؤالی را نداشت و نزدیک بود از پرسشم شاخ در بیاورد؛ آخر ، یک حاج آقا معمولا اصول دین میپرسد، چه‌کارش به ترمز ای‌بی‌اس! قشنگ پیدا بود که آخوند باحال ندیده است. همین طور هاج و واج به من زل زده بود؛ مثل آدم برق گرفته یا جن دیده، خشک و بی حرکت ماند. دستم را گذاشتم روی سینه‌ام و با تقلید از بازیگر فرشته وحی در سریال یوسف پیامبر، گفتم: سلام خدا بر شما!

نقد کتاب دکل pdf

بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که از سوی رهبر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۵۷ در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر شده‌ است. کتاب دکل، اولین کتاب داستانی است که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب نوشته شده است.

این داستان در یک دبیرستان اتفاق می‌افتد و هدف آن آشنایی جوانان با بیانیه در قالب داستانی با درونمایه انقلابی است. روح الله ولی ابرقویی در جای جای داستان، و در پاسخ به سوالات دانش‌آموزان، تمام فرازها و متن بیانیه را آورده است و به تحلیل و تفسیر آن پرداخته است.

خواندن کتاب دکل را به جوانان و دوست‌داران داستان‌هایی با درون‌مایه انقلابی پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1247 نویسنده:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

2 دیدگاه برای دکل

  1. javad

    پی دی اف قابل سرچ است؟ یا عکس رو تبدیل به پی دی اف کردین؟

    • شهرکتاب

      نه فایل فقط خواندنی هست و قابل سرچ نیست.

  2. f

    سلام و درود
    ببخشید حق نشر این فایل رعایت شده؟ و درصورت استفاده ناشر کتاب رضایت دارند؟

    • AmirAli

      سلام. بله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *