هرگز سازش نکنید

قیمت اصلی 25.000 تومان بود.قیمت فعلی 23.000 تومان است.

طوری مذاکره کنید که انگار زندگی تان به آن بستگی دارد

نویسنده: کریس واس

مترجم: شهلا ثریاصفت

تعداد صفحات کتاب: 371 صفحه

حجم فایل: 26.63 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب هرگز سازش نکنید pdf

دانلود کتاب هرگز سازش نکنید pdf

کتاب هرگز سازش نکنید اثری تاثیر گذار در مذاکره است که واقعا چندین درجه از کتاب هایی با موضوع مشابه فراتر هست.

با خواندن کتاب پیش رو، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از داشتن درک عمیقی از روانشناسی انسان، ماشین را با قیمت پایین‌تری بخرید، حقوقتان را افزایش دهید و کاری کنید کودکتان در زمان مقرری بخوابد.

کریس واس در کتاب هرگز سازش نکنید، از تجارب کاری – که در بیش از دو دهه در دفتر تحقیقات فدرال کسب کرده‌ است – بهره گرفته‌ تا جوهره اصول و شیوه‌هایی را که برای رسیدن به روش جدید و هیجان‌‌ انگیز کنونی به کار برده‌ در اختیار شما قرار دهد تا برای خلع سلاح، نفوذ و تسلیم شدن طرف مقابل‌تان در هر مذاکره‌ای استفاده کنید. و همچنین به شیوه‌ای انجام می‌شود که طرف مقابل آن را تصدیق می‌کند.

کتابی جامع، کامل و عالی است که تمام فنون و اصول یک مذاکره عالی را به ما آموزش می‌دهد. این کتاب یک مرجع ارزشمند از تمام روش‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا کنترل مذاکرات اطرفمان را به دست بگیریم و نتیجه مکالمه را به نفع خودمان تغییر دهیم. می‌توانید با به کار بستن تکنیک‌ های معرفی‌شده در کتاب، شاهد تغییرات شگفت انگیز در زندگی باشید.

کتاب هرگز سازش نکنید، به عنوان بهترین کتاب مذاکره سایت آمازون شناخته شد. این کتاب موفق شد تا به فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز راه پیدا کند و از آن به عنوان یکی از بهترین کتاب‌ های حوزه کسب‌وکار در سال ۲۰۱۶ یاد می‌شود. در بخشی از کتاب می خوانیم: مذاکره دارای دو نقش متمایز در زندگی و کسب و کار است: جمع آوری اطلاعات و تأثیر بر رفتار، که شامل هرگونه تعاملی می شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می خواهد.

کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه، حتی سرنوشت بچه های شما؛ گاهی تمام این ها منوط به توانایی شما در مذاکره است. همانطور که در اینجا فرا خواهید گرفت، مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. خواسته های شما تماما به به دست آوردن چیزی که از دیگران می خواهید، مربوط می شود. در همه ی روابط، مناغشه بین دو طرف اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به دست آوردن آن چه که می خواهید، وارد این مناغشه شوید.

خلاصه کتاب 

کریس واس در کتاب هرگز سازش نکنید قرار است به شما بیاموزد که طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد. مذاکره کردن یکی از اصول اساسی زندگی ما است. تقریبا هربار که تصمیم بگیریم کاری انجام دهیم، چه برنامه‌ ریزی برای یک گردش خانوادگی باشد و چه راه‌ اندازی یک کسب‌ و کار جدید، باید اصول مذاکره کردن را بدانیم؛ اصولی که به ما کمک می‌کند نتایج را به سمتی ببریم که دلخواهمان است.

چگونگی این امر؛ همان چیزی است که ذهن افراد بشر را سال‌ها به خود مشغول کرده است و البته که قرار است در این کتاب راه و روشش را بخوانیم. حتما همه ما افرادی را دیده‌ایم که به خوبی می‌توانند در میان جمع‌های بزرگ حضور پیدا کنند. با مردم صحبت کنند، مذاکرات سازمان‌ها و شرکت‌ها را انجام دهند و آنان را به نتیجه‌ای برسانند که دلخواهشان است. اگر شما هم دوست دارید بدانید این افراد از چه توانایی‌هایی برخوردارند، کتاب درستی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید.

کتاب هرگز سازش نکنید کتابی کامل درباره اصول مذاکره کردن است. کریس واس، اصول مذاکره و داشتن یک مکالمه بدون آسیب را به ما می‌گوید. او این کتاب را در ده فصل نوشته است. هر فصل از کتاب با داستانی آغاز می‌شود که او به عنوان فرد مذاکره‌کننده، با گروگان‌گیران داشته است. او در ادامه با بررسی داستان‌ها به نقاط ضعف و قوت مذاکره می‌پردازد.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده خوب این است که مذاکره کردن را بپذیریم. بسیاری از ما ممکن است به دلیل تجربیات ناموفق قدیمی که داشتیم، از وارد شدن به یک مذاکره جدید بترسیم و یا فرار کنیم. حالا هم نیازی نیست که مذاکره کردن را دوست داشته باشیم. تنها پذیرفتن آن به عنوان روشی که می‌تواند ما را به خواسته‌هایمان برساند، کافی است.

به این ترتیب می‌توانیم وارد بازی‌های هیجانی شویم که طبیعت بشری ما آن را برایمان تدارک دیده است. اینبار به عنوان فرد برنده وارد این بازی هیجانی می‌شویم. نکته بعدی برای رسیدن به نتیجه دلخواه در میز مذاکره این است که بدانیم به هیچ عنوان قرار نیست به افراد دیگر و طرف مقابل مذاکره زور بگوییم و یا خواسته‌های آنان را سرکوب کنیم. ما قرار است چیزی را که می‌خواهیم و آن را حقمان می‌دانیم طلب کنیم.

اگر روش صحیح گفتگو کردن را بلد باشیم، به راحتی می‌توانیم به خواسته‌مان برسیم. این دو اصل به همراه اصول و تکنیک‌های کاربردی دیگری که در کتاب هرگز سازش نکنید جمع‌ آوری شده است، شما را به یک مذاکره‌کننده قوی تبدیل می‌کند. کسی که می‌تواند به راحتی پای میز مذاکره بنشیند و خواسته‌هایش را به دست بیاورد.

نقد کتاب هرگز سازش نکنید pdf

کتاب هرگز سازش نکنید، اولین بار در سال 2016 انتشار یافت. کریس واس پس از سال ها خدمت در نیروی پلیس شهر کانزاس به FBI پیوست و شغلش به عنوان مذاکره کننده در گروگان گیری ها، او را در مواجهه ای رو در رو با خلافکاران مختلف، از جمله سارقین بانک و تروریست ها، قرار داد.

او به بالاترین سطح حرفه ی خود رسید و مذاکره کننده ی ارشد FBI در گروگان گیری های بین المللی شد. کتاب هرگز سازش نکنید pdf، مخاطبین را وارد دنیای مذاکراتی حساس و پیچیده و البته وارد ذهن واس می کند و از مهارت هایی پرده برمی دارد که به او و همکارانش کمک کردند تا در مخاطره آمیزترین شرایط به موفقیت برسند و جان انسان ها را نجات دهند.

واس در این راهنمای کاربردی و قابل فهم، از نه قاعده ی موثر در هنر مذاکره سخن می گوید؛ قواعدی که ما را قادر می سازند چه در زندگی شخصی و چه حرفه ای، بر دیگران تأثیرگذار باشیم و به هدف مطلوبمان برسیم.

کتاب هرگز سازش نکنید pdf، هوش هیجانی و شهود را یک مرحله به جلو می برد و دست برتر را در هر مذاکره ای به شما می دهد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1414 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هرگز سازش نکنید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *